Berichten leuk vinden

Moderator: Moderator Team

rafca
Junior
Junior

Berichten leuk vinden

Berichtdoor rafca » 22-06-2017 00:42

Idee om het forum te verbeteren, en iets wat ik al op andere forums heb gezien…

De optie krijgen om berichten leuk te vinden.
Veel berichten worden geciteerd op dit forum, vaak om alleen maar een mening te delen door '2' te zetten of door 'inderdaad' te typen. In sommige gevallen kan dat chaotische (lange) citaten opleveren waardoor er soms op een pagina geen enkele 'nuttige' post staat.

De optie 'vind ik leuk' zou dan kunnen staan naast de optie om een bericht te citeren, of om een bericht te melden.

Onderaan de post komt dan te staan wie jouw bericht leuk vindt…

Simpel maar kan toch wat zinloze quotes besparen.
ACT AS 1

Stone Thailand
Junior
Junior

Berichten leuk vinden

Berichtdoor Stone Thailand » 24-06-2017 23:40

Vind ik leuk. Hihi.

rafca
Junior
Junior

Re: Berichten leuk vinden

Berichtdoor rafca » 28-07-2017 12:54

Niet dan. :twisted:
ACT AS 1

Jens1337
Moderator
Moderator

Berichtdoor Jens1337 » 28-07-2017 13:02

rafca schreef:Niet dan. :twisted:

Excuses. Ik heb uw voorstel doorgegeven aan de beheerders.

Je ziet het inderdaad op verscheidene fora toegepast worden. We trachten het simpel en overzichtelijk te houden. De '2' berichten zijn niet aangenaam om te lezen: ze zijn onoverzichtelijk en bevatten geen noemenswaardige boodschap. Doch zijn het aantal berichten met dergelijke inhoud de laatste tijd afgenomen naar mijn mening. Ik heb het voorgelegd en laat je nog iets weten. ;)

redwhiterafc
Junior
Junior

Berichtdoor redwhiterafc » 08-08-2017 08:08

Jens1337 schreef:
rafca schreef:Niet dan. :twisted:

Excuses. Ik heb uw voorstel doorgegeven aan de beheerders.

Je ziet het inderdaad op verscheidene fora toegepast worden. We trachten het simpel en overzichtelijk te houden. De '2' berichten zijn niet aangenaam om te lezen: ze zijn onoverzichtelijk en bevatten geen noemenswaardige boodschap. Doch zijn het aantal berichten met dergelijke inhoud de laatste tijd afgenomen naar mijn mening. Ik heb het voorgelegd en laat je nog iets weten. ;)

2

dimitri
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: 'RAFC is the bomb'

Berichtdoor dimitri » 08-08-2017 08:41

Voor iemand die de moeite doet om iets neer te pennen, hier op het forum, is het toch aangenaam om te zien dat iemand het eens is met wat je schrijft. 2 is daar een simpele manier voor.
Het kan ook niet de bedoeling zijn om alleen maar te reageren wanneer je het niet eens bent met een mening.
We zijn terug! Recht naar PO1!

stille wille
Junior
Junior

Berichtdoor stille wille » 08-08-2017 12:01

dimitri schreef:Voor iemand die de moeite doet om iets neer te pennen, hier op het forum, is het toch aangenaam om te zien dat iemand het eens is met wat je schrijft. 2 is daar een simpele manier voor.
Het kan ook niet de bedoeling zijn om alleen maar te reageren wanneer je het niet eens bent met een mening.

Als niemand reageert , kan je er ook van uit gaan dat iedereen het met je eens is . Een beetje in de trant van "geen nieuws is goed nieuws" . Er is geen behoefte aan een "2" , in elk geval bij mij toch niet .