Speeldag 2: 4/8/18 Royal Antwerp Football Club - Kortrijk [0:0]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man of the match?

Peiling eindigde op 08-08-2018 22:42

Bolat
2
1%
Opare
5
2%
Arslanagic
3
1%
Borges
1
0%
Juklerod
31
13%
Haroun
13
6%
Yatabare
61
26%
Hairemans
11
5%
Owusu
1
0%
Bolingi
2
1%
Rodrigues
102
43%
Lamkel ze
1
0%
Nazaryna
0
Geen stemmen
Zout
2
1%

Totaal aantal stemmen: 235
Jesse
Reserve speler
Reserve speler

05-08-2018 11:53

Guydonis schreef:
05-08-2018 10:21
Murdock1880 schreef:
05-08-2018 09:56
Goed begonnen aan de tweede helft. Dan een paar randdebielen met bengaals, match even onderbroken en we kregen een andere match.
Dat was toch gewoon aan het begin van de 2e helft? Was amper een bal getrapt toen
Denk dat we toen 10 seconden bezig waren.

Was inderdaad een nutteloze actie, maar om nu te zeggen dat we daardoor een andere match kregen... :)
Red.J
Reserve speler
Reserve speler

05-08-2018 12:10

Guydonis schreef:
05-08-2018 09:29
Jammer puntenverlies. Ongelooflijk dat na Beveren en Lokeren vorig seizoen weer zo'n brolploeg punten komt rapen op de bosuil met werkelijk niks te hebben laten zien.

Owusu-Bolingi, dat is eigenlijk 2 keer hetzelfde, dat ze er allebei op staan is wel een van de redenen dat we zo een druk kunnen creëren. Die winnen elk duel en je kan ze zowel in de lucht als in de voet aanspelen. Die 2 vooraan en Yata-Haroun zijn de schakels voor onze dominantie. Owusu of Bolingi op de bank zetten voor een echte goalgetter zou uiteraard een goeie zaak zijn, als die ook in het spel iets kan bijbrengen of fysiek sterk is. Een type Vossen zijn we niks mee, een type Rezaei is al iets anders.
Maar het schoentje wringt ook alweer bij wat tussen verdediging en aanval loopt. Geoff: goeie schoten maar net niet goed genoeg, en deze keer kon er niemand profiteren van een rebound. Goeie corners waarvan er in de eerste helft zeker een binnen moest gekopt worden. Rodrigues: veel goeie acties en mooie techniek, maar alweer 0.0 efficiënt, zijn schoten zijn niet goed, zijn voorzetten komen niet aan. Die bal naar Lamkel met die vrije kopkans bijvoorbeeld, dat moet gewoon beter. En onze backs moeten ook beter voorzetten. We hebben 2 torens voorin maar ze hebben geen bal deftig gekregen vanop de flank, en zijn soms te passief in hun looplijnen voor doel.

De wissels: ipv eerst Lamkel had mss Nazaryna beter geweest. Wat moet die jongen nog doen op ocharme 8 minuten. Ons middenveld recupereerde een pak minder ballen, zet er dan een frisse bij rond het uur en niet pas in de slotfase. En uiteraard zijn de wisselmogelijkheden erg beperkt. Met Buta zou er nog een bijkomen als optie op de flank. Ik wil Opare-Buta wel eens bezig zien op rechts

Tot slot: gaat het kantinneke nog open? Onbegrijpelijk, de gemakkelijkste weg om aan drank te geraken. Nu moeten we helemaal naar beneden en de rijen zijn daar nog langer ook
Correcte analyse. Als Rodriguez als mvdm gezien wordt legt dat ineens ons grootste probleem bloot; efficiëntie en scorend vermogen. Zeker bij deze jongen een grote min. Maar even goed sterkhouders als Hairemans en Haroun zullen toch alerter en scherper moeten worden in de zone van de waarheid, anders gaan we nog veel zo’n avondjes als gisteren tegemoet.

Verder een hoopgevende collectieve prestatie.
Marc Allo
Kadet
Kadet

05-08-2018 12:11

Igordiver schreef:
05-08-2018 10:47
Ik lees hier en daar dat de schoten van onze middenvelders te zwak waren want wat een flutschoten. Toegegeven die mogen beter al wordt een inzet van Rodriguez goed gestopt door Kaminski. De kopkans van Bolingi in de eerste helft die naast gaat, dat is onbegrijpelijk. Als ge met een vermanend vingertje naar de middenvelders wil zwaaien dan mag je dat zeker ook naar onze spitsen. Niet dat ik een pispaal wil zoeken maar er zijn er een paar die het op het middenveld willen afschuiven en dat is imo. niet correct. Ik herhaal wat ik gisteren al gezet heb: Ne spits en nu! Nen topsits , geen soldenspits eind augustus.
We missen een snelle, wendbare spits die een actie kan maken en de goal weet staan, type Ardaiz dus. Ik vind dat we die gisteren nog het meest gemist hebben.
redphilly
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: You never drink alone!!
Contacteer:

05-08-2018 12:17

svenvd schreef:
05-08-2018 08:56
dimitri schreef:
05-08-2018 08:52

Zeker weten. Die kerel is snel. Ging alleen op doel af. Rood
tja, blijkbaar was de weg nog (te) lang ...
hij is inderdaad snel en zou alleen maar door nog een rode kaart door een andere spelers die wat verder ernaast liep eventueel kunnen afgestopt worden
was carcela ook niet op eigen helft trouwens? en daar nog veel meer spelers ervoor/errond?
Die andere spelers moest dan ook nog is beginnen spurten terwijl Juklerod al op volle snelheid was. Kon enkel nog gestopt worden door Kaminski volgens mij.
The best is yet to come!
Subsupp
Junior
Junior

05-08-2018 12:26

Vooral genoten van de match, zeker de 1e helft. Tweede helft mocht het wel iets bedachtzamer en planmatiger aangepakt worden, toen oogde het rommeliger met het droppen van de bal in de box die dan niet aankwam met een overmacht aan Kortrijkzanen. Maar goed, als er nu nog gerichte versterking bijkomt heeft deze ploeg wel wat in petto. Dat belooft alvast.
… , 74-75, 82-83, 87-88, 92-93, 18-19 …
Tijd om terug aan te knopen met de grote dagen.
Erik-rafc
Junior
Junior
Slagzin: We are RAFC, that's ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB.

05-08-2018 12:29

Ik heb gewoon een leuke match gezien met kansen, spanning en ja ook wel wat frustratie maar het seizoen duurt nog lang en de 2 punten die we gisteren verspelen zullen we ongetwijfeld binnenkort wel ergens gaan dieven.
Een topspits had misschien wel het verschil gemaakt, hopelijk komt die asap.
Yatabaré voor mij MVDM, die is echt in bloedvorm.

Op naar de volgende, 7 op 9 is realistisch en dán...FCB : toch weeral de thuismatch van het jaar!
Grammar is important, it's the difference between your shit and you're shit.
dits
Reserve speler
Reserve speler

05-08-2018 13:26

Eéntje schreef:
05-08-2018 09:12
famazing schreef:
05-08-2018 06:12

Ik weet niet wat de regels voorschrijven maar alleen door is toch alleen door?
Of je nu in de eigen 16 staat of op de helft van de tegenstander?
altijd rood
Dan hadden ze nog 70 min tegen 10 moeten spelen.
Lambrechts heeft hier over de hele wedstrijd gezien een slechte beurt gemaakt.
Hij heeft dat non-voetbal toegestaan.
Geef die fopduikers en instant gekwetsten van 10sec gewoon geel wegens spelbederf.
Het zal rap gedaan zijn.
Ik ben dat anti-voetbal zo beu.
Kom op de plein om voetbal te spelen en niet om het niet te doen of alles doen om het beletten.
En die chevalier die daar op het einde nog even neerzeeg na een noncontact van ocharme 1 vingerkootje.
Als onze speler neer gaat in de 16, tweede helft, is het altijd penalty, maar die blijft gaan om nog te passen.
En zo kan je een hele rits voorbeelden geven.
Dat Kaminski tijd rekt, ja, maar asjeblieft niet vanaf den eerste helft seg.
Ook van onze spelers aanvaard ik dat niet.
Hoe graag we dus ook rood willen, dit wordt aanzien dat de afstand tot de goal nog te ver was om als doorgebroken speler aanzien te worden, een scheids KAN rood geven, echter is dit dan eigen interpreratie, de meesten passen hier het reglement toe en geven geel. Staat Juklerod pakweg 20,30 meter verder is het een andere situatie en trekt men zeker rood. Vraag maar aan een scheids of raadpleeg het voetbalreglement.
rooien dokker
Eerste Elftal
Eerste Elftal

05-08-2018 14:00

Knappe match met eerste helft indrukwekkend antwerp.Kortrijk wist het gewoon niet meer en je zag aan hun kopke dat ze het niet lang meer konden houden...helaas, de afwerking- scorend vermogen het pijnpunt van onze ploeg dacht er anders over.Zelfde probleem ook weer, de luchtmacht is er maar de goeie corners- vrije trappen zijn er ook dit seizoen ook nog niet ,tweede helft zelfs 4keer achter elkaar..Opare (goeie verdediger) toch wel 1 van onze vedetten kan wel roepen op premier league, zijn voorzetten gisteren haalden belange het niveau niet.Ivo ,heel knappe match en iemand waar je voor naar het stadion komt maar zal efficienter moeten worden en dan hebben we een heel grote in huis... maar inzet allemaal 10/10 en ben ik nog bescheiden.
Scotland The Brave
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia

05-08-2018 14:07

dits schreef:
Eéntje schreef:

altijd rood
Dan hadden ze nog 70 min tegen 10 moeten spelen.
Lambrechts heeft hier over de hele wedstrijd gezien een slechte beurt gemaakt.
Hij heeft dat non-voetbal toegestaan.
Geef die fopduikers en instant gekwetsten van 10sec gewoon geel wegens spelbederf.
Het zal rap gedaan zijn.
Ik ben dat anti-voetbal zo beu.
Kom op de plein om voetbal te spelen en niet om het niet te doen of alles doen om het beletten.
En die chevalier die daar op het einde nog even neerzeeg na een noncontact van ocharme 1 vingerkootje.
Als onze speler neer gaat in de 16, tweede helft, is het altijd penalty, maar die blijft gaan om nog te passen.
En zo kan je een hele rits voorbeelden geven.
Dat Kaminski tijd rekt, ja, maar asjeblieft niet vanaf den eerste helft seg.
Ook van onze spelers aanvaard ik dat niet.
Hoe graag we dus ook rood willen, dit wordt aanzien dat de afstand tot de goal nog te ver was om als doorgebroken speler aanzien te worden, een scheids KAN rood geven, echter is dit dan eigen interpreratie, de meesten passen hier het reglement toe en geven geel. Staat Juklerod pakweg 20,30 meter verder is het een andere situatie en trekt men zeker rood. Vraag maar aan een scheids of raadpleeg het voetbalreglement.
Heb ik net gedaan;

Overtredingen die met een veldverwijdering worden bestraft
Als een speler, wisselspeler of gewisselde speler wordt van het speelveld gezonden indien hij één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
• de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen, door opzettelijk de bal met de hand of arm te spelen (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied);
een doelpunt voorkomt, of een tegenstander die zich, in algemene zin, in de richting van het doel van de overtreder begeeft, een duidelijke scoringskans ontneemt, door middel van een overtreding waarvoor een vrije schop moet worden toegekend (tenzij zoals hieronder beschreven)
• ernstig gemeen spel; • iemand bijten of bespuwen; • een gewelddadige handeling;
• grove, beledigende taal of een scheldwoord gebruiken en/of gebaren maken;
• het ontvangen van een tweede waarschuwing in dezelfde wedstrijd.

--------------

Staat nergens iets in over de afstand naar het doel, zoiets leidt trouwens enkel maar tot interpretatie want 2 meter verder is dan wel rood ?
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
peter1880
Scholier
Scholier
Slagzin: NuNaCo

05-08-2018 14:32

Scotland The Brave schreef:
dits schreef:

Heb ik net gedaan;

Als een speler, wisselspeler of gewisselde speler wordt van het speelveld gezonden indien hij één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
• de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen, door opzettelijk de bal met de hand of arm te spelen (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied);
een doelpunt voorkomt, of een tegenstander die zich, in algemene zin, in de richting van het doel van de overtreder begeeft, een duidelijke scoringskans ontneemt, door middel van een overtreding waarvoor een vrije schop moet worden toegekend (tenzij zoals hieronder beschreven)
• ernstig gemeen spel; • iemand bijten of bespuwen; • een gewelddadige handeling;

--------------

Staat nergens iets in over de afstand naar het doel, zoiets leidt trouwens enkel maar tot interpretatie want 2 meter verder is dan wel rood ?
De term "een duidelijke scoringskans" is dan wel weer voor interpretatie vatbaar.
De scheidsrechter bij standard- WB heeft blijkbaar ook al verklaard dat hij geen rood had gegeven indien Carcela enkel truitje-trek zou gedaan hebben.
Alleszins lijken me dat foute beslissingen indien men dit soort anti-voetbal wil tegen houden.
Hans Red Magic
Moderator
Moderator
Slagzin: Wij zijn graaf, want wij zijn wij!

05-08-2018 14:33

CausiK schreef:
05-08-2018 11:29
Murdock1880 schreef:
05-08-2018 09:56
Goed begonnen aan de tweede helft. Dan een paar randdebielen met bengaals, match even onderbroken en we kregen een andere match.
2. Wie steekt bengaals af aan het begin van de 2de helft???
Voor de wedstrijd, voor sfeer ok. Maar gisteren? "Drank in de man, verstand in de kan" :-)
Ik vind het dan weer graaf als clubs dit ook bij het begin van de tweede helft doen. Dus mooi dat het bij ons ook eens gebeurt.
Scotland The Brave
Eerste Elftal
Eerste Elftal

05-08-2018 14:35

peter1880 schreef:
05-08-2018 14:32

Heb ik net gedaan;

--------------

De term "een duidelijke scoringskans" is dan wel weer voor interpretatie vatbaar.
De scheidsrechter bij standard- WB heeft blijkbaar ook al verklaard dat hij geen rood had gegeven indien Carcela enkel truitje-trek zou gedaan hebben.
Alleszins lijken me dat foute beslissingen indien men attractief voetbal wil promoten.
Juklerod was voorbij de laatste man; mogelijkheid tot alleen op de keeper te gaan lijkt me toch een "duidelijke scoringskans" te zijn. Zelfs de mogelijkheid in mijn zin is genoeg volgens het reglement.
Groofy
Junior
Junior

05-08-2018 15:06

rooien dokker schreef:
05-08-2018 14:00
Knappe match met eerste helft indrukwekkend antwerp.Kortrijk wist het gewoon niet meer en je zag aan hun kopke dat ze het niet lang meer konden houden...helaas, de afwerking- scorend vermogen het pijnpunt van onze ploeg dacht er anders over.Zelfde probleem ook weer, de luchtmacht is er maar de goeie corners- vrije trappen zijn er ook dit seizoen ook nog niet ,tweede helft zelfs 4keer achter elkaar..Opare (goeie verdediger) toch wel 1 van onze vedetten kan wel roepen op premier league, zijn voorzetten gisteren haalden belange het niveau niet.Ivo ,heel knappe match en iemand waar je voor naar het stadion komt maar zal efficienter moeten worden en dan hebben we een heel grote in huis... maar inzet allemaal 10/10 en ben ik nog bescheiden.
2
aloisi
Junior
Junior
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

05-08-2018 15:51

Ik vond dit bij momenten in 1ste helft wel indrukwekkend spel van ons. 2de helft leek wat meer op vorig jaar en was iets minder maar toch... echt spijtig want je moest op kop staan met 6op6.

Wat ik vast stel is dat borges toch wat zwak is in opbouw. Opare was al veel beter dan vorige week maar kan nog veel beter denk ik. Vooral in opbouw.
Juklerod vond ik gisteren eigenlijk al zeer goed om hier nog maar zo kort te zijn. Laat die maar staan want die is veel sneller dan Jelle en kan beter voetballen.
Gaan we echt plezier aan beleven. Doet mij wat denken aan meunier.

Haroun en Yatabare waren opnieuw zeer sterk. Hairemans was 1ste helft redelijk goed: maar toch hij is niet de 10 voor een play-off 1 ploeg. Hij is een goeie speler voor ons maar we hebben daar toch echt een betere nodig. Geoffrey kan eventueel op andere plek of als invaller, maar daar ligt de sleutel om ons nog net wat beter te maken.

Ivo voor mij man vd match en owusu bolingi net niet goed genoeg gisteren.
Wel ok maar net niet genoeg overzicht en kwaliteit.

Maar al bij al wel zeer content met wat ik gezien heb deze eerste 2 matchen.
Goeie organisatie en enorm sterk blok, fysiek enorm goed, er staat een ploeg.
Nu nog 4tal kwaliteitsvolle spelers bij halen en dan heb je een goei ploegske.
fourty
Reserve speler
Reserve speler

05-08-2018 17:19

De punten hierboven voor "man van de match" legt toch heel duidelijk de zwakte van onze spitsen bloot en een super gebrek aan scorend vermogen.
Een oud zeer waar jammerlijk genoeg weer maar eens niets aan gedaan is.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
RandyRAFC
Junior
Junior
Slagzin: Ooh Royal Antwerp the one and only the great old!

05-08-2018 17:26

Erik-rafc schreef:
05-08-2018 12:29
Ik heb gewoon een leuke match gezien met kansen, spanning en ja ook wel wat frustratie maar het seizoen duurt nog lang en de 2 punten die we gisteren verspelen zullen we ongetwijfeld binnenkort wel ergens gaan dieven.
Een topspits had misschien wel het verschil gemaakt, hopelijk komt die asap.
Yatabaré voor mij MVDM, die is echt in bloedvorm.

Op naar de volgende, 7 op 9 is realistisch en dán...FCB : toch weeral de thuismatch van het jaar!
https://sporza.be/nl/2018/08/04/yatabar ... -panna-op/
Afbeelding
Flasch
Kadet
Kadet

05-08-2018 18:07

dimitri schreef:
Jemme schreef:
05-08-2018 02:12
Rest in peace Het Kantinneke. Zonder boe of ba meer dan 20 jaar zuivere nostalgie en bijwijlen melancholie weggerukt. Een gitzwarte schaduw over deze match :evil: [slecht] [grrrr] [bad]
Jemme ze pakken alles af hé.
Kantine mag niet meer open van de brandweer omdat het maar 1 in/uitgang heeft.
janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Nostalgie is ook niet meer wat het was

05-08-2018 18:28

Flasch schreef:
05-08-2018 18:07
dimitri schreef:

Jemme ze pakken alles af hé.
Kantine mag niet meer open van de brandweer omdat het maar 1 in/uitgang heeft.
Komt de brandweer daar nu mee af? Na enkele decennia kantinneke.
Nostalgie is ook niet meer wat het was
Johany
Kadet
Kadet
Slagzin: Give us a goal !

05-08-2018 19:02

Leuke match met voldoende kansen.
Pijnpunten blijven hetzelfde als vorig seizoen: onvoldoende scorend vermogen in de spits en in het middenveld. In die zin is er nog werk voor het bestuur. Dit is nog onvoldoende opgelost. We zullen misschien weer makkelijker punten pakken op verplaatsing. Limbombe is ook niet vervangen. We hebben dus nog aanvallende versterking nodig, een spits en een aanvallende middenvelder achter de spitsen en een flankspeler....
dits
Reserve speler
Reserve speler

05-08-2018 19:04

dits schreef:

Heb ik net gedaan;

--------------

Vertrekken vanop de eigen helft wordt dit niet aanzien als een duidelijke scoringskans, de afstand wordt niet vermeld maar men neemt aan dat er gelegenheid genoeg is om deze speler het scoren te beletten, omdat hij nog een volledige speelhelft te overbruggen. Net omdat afstand niet staat is dit idd interpretatie maar de meeste scheids gaan idd geel en geen rood geve. Draai de situatie om , ene van hun wordt neergelegd op de eigen helft en ze geven onze speler rood, ga je dan ook zo redeneren of denk je van" er kan nog veel gebeuren op weg naar de goal, schandalig rood" een speler die nog een helft moet overlopen is nu eenmaal nog ver verwijderd van een duidelijke scoringskans. Los van deze beslissing...we hebben enkel van onszelf verloren gisteren, als je 23 -0 kansen creert en geen goal kan scoren, moet je eerst in eigen boezem kijken en dan pas naar de scheids wijzen...als we zelfs maar 1 kans verzilveren gisteren winnen we altijd.
Scotland The Brave
Eerste Elftal
Eerste Elftal

05-08-2018 19:24

In reglementen is er geen ruimte voor "men neemt aan" of wat ik redeneer. Regels zijn regels daarin. Soit, let's move on...
Igordiver
Scholier
Scholier
Slagzin: Alterius non sit qui suus esse potest

05-08-2018 19:47

aloisi schreef:
Ik vond dit bij momenten in 1ste helft wel indrukwekkend spel van ons. 2de helft leek wat meer op vorig jaar en was iets minder maar toch... echt spijtig want je moest op kop staan met 6op6.

Wat ik vast stel is dat borges toch wat zwak is in opbouw. Opare was al veel beter dan vorige week maar kan nog veel beter denk ik. Vooral in opbouw.
Juklerod vond ik gisteren eigenlijk al zeer goed om hier nog maar zo kort te zijn. Laat die maar staan want die is veel sneller dan Jelle en kan beter voetballen.

Haroun en Yatabare waren opnieuw zeer sterk. Hairemans was 1ste helft redelijk goed: maar toch hij is niet de 10 voor een play-off 1 ploeg. Hij is een goeie speler voor ons maar we hebben daar toch echt een betere nodig. Geoffrey kan eventueel op andere plek of als invaller, maar daar ligt de sleutel om ons nog net wat beter te maken.

Blijven gaan gast, echt. Het ligt uiteraard aan Geoff. Er komt eens wel een dag dat ge gaat kunnen zeggen: “ziedet wel”
jellebelle
Junior
Junior

05-08-2018 19:51

Genoten van onze wedstrijd,maar jammer genoeg stuiten we op een fantastische keeper.
Zeker de eerste helft doet hij een paar super reddingen. Het enige minpunt,waar we ook misschien 2 punten hebben door verloren,is het gebrek aan aanvallende wissel mogelijkheden.
Een frisse spits of flank had ons misschien net dat extratje kunnen geven.
aloisi
Junior
Junior
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

05-08-2018 20:23

Igordiver schreef:
05-08-2018 19:47
aloisi schreef:

Blijven gaan gast, echt. Het ligt uiteraard aan Geoff. Er komt eens wel een dag dat ge gaat kunnen zeggen: “ziedet wel”

Jongen ik zeg toch helemaal niet dat het gisteren aan geoff lag. Heeft degelijk gespeeld.
Ik zeg enkel dat als je op niveau Genk, Anderlecht, Brugge, standard wilt komen, dat je dan op de 10 iemand van een hoger niveau nodig hebt dan Hairemans en dat hij misschien op een andere plek zal spelen dan.
Ge kunt toch niet ontkennen dat als ge vanaken, pozuelo, malinovski, trebel, morioka, carcela bezig ziet, dat dat nog wel een trapje hoger is van niveau? Of ben ik dan mis. En dat staat helemaal los van sentiment en dat hairemans veel gepresteerd heeft laatste 2 jaar. Dat is gewoon nuchter bekijken en inschatten wat er op die positie rond loopt in play-off 1.
svenvd
Junior
Junior

05-08-2018 20:40

De "analisten" zeiden vorige week dat de supporters op de Bosuil creatief voetbal willen zien en dat de punten dit jaar niet meer voldoende gaan zijn (2de jaar). Zij moeten althans zeker niet voor mij spreken, ik merk nu eenmaal van mezelf dat een matige match met winst tot veel meer vreugde leidt dan een bangelijke pot voetbal met gelijkspel (of zelfs verlies). Ik ben maar 1 van de 12.000 maar vraag me af of de "gemiddelde" Antwerp supporter inderdaad liever goed combinatievoetbal ziet zonder resultaat dan het voetbal van vorig jaar met resultaat?
Uiteraard zijn wedstrijden zoals vorig jaar tegen Kortrijk en Zulte; en bv gisteren als de helft er wel in gaat; het summum maar als ik moet kiezen dan kies ik voor mijn gevoel het resultaat (ga ik vrolijker van naar huis en de day after).
Gesloten