activeringsslot ipad

Vragen ivm het forum,de website of PC in het algemeen

Moderator: Moderator Team

Gesloten
millwall
Junior
Junior
Slagzin: Lierse marginaleuh

16-03-2018 11:53

Beste computernerds,

Toen ik aan het surfen was op (hoe kan het ook anders) het antwerp-forum , verdween dat scherm en kwam er een scherm met het activeringsslot op waar ik mijn apple-id en wachtwoord moest ingeven.

Het probleem is dat ik mijn apple-id en wachtwoord niet meer weet om het activeringsslot te ontgrendelen. Ik heb de iPad al proberen te herstellen via i-tunes en dan krijg ik terug het Hallo scherm en kan ik het land en taal ingeven maar altijd weer bots ik op het activeringsslot waar ik niet langs geraak. Ik heb ook al gezocht op forums en op YouTube hoe ik het activeringsslot kan omzeilen maar tot hiertoe is dat niet gelukt. Is er geen enkele andere optie meer mogelijk om mijn iPad terug in orde te krijgen?

Dank bij voorbaat
Millwall
Royal Antwerp FC is de enige echte ploeg van 't stad!
mista_V
Scholier
Scholier

17-03-2018 12:12

millwall schreef:Beste computernerds,

Toen ik aan het surfen was op (hoe kan het ook anders) het antwerp-forum , verdween dat scherm en kwam er een scherm met het activeringsslot op waar ik mijn apple-id en wachtwoord moest ingeven.

Het probleem is dat ik mijn apple-id en wachtwoord niet meer weet om het activeringsslot te ontgrendelen. Ik heb de iPad al proberen te herstellen via i-tunes en dan krijg ik terug het Hallo scherm en kan ik het land en taal ingeven maar altijd weer bots ik op het activeringsslot waar ik niet langs geraak. Ik heb ook al gezocht op forums en op YouTube hoe ik het activeringsslot kan omzeilen maar tot hiertoe is dat niet gelukt. Is er geen enkele andere optie meer mogelijk om mijn iPad terug in orde te krijgen?

Dank bij voorbaat
Millwall
Hier al geprobeerd?

https://appleid.apple.com/#!&page=signin
millwall
Junior
Junior
Slagzin: Lierse marginaleuh

17-03-2018 16:06

mista_V schreef:
millwall schreef:Beste computernerds,

Dank bij voorbaat
Millwall
Hier al geprobeerd?

https://appleid.apple.com/#!&page=signin
Had ik ook al geprobeerd. Vandaag is het mij gelukt om mijn Apple-id en wachtwoord juist in te geven na tientallen pogingen. Een pak van mijn hart, want anders had ik deze niet meer kunnen gebruiken. Nu heb ik deze gegevens ergens genoteerd. :shades:
Mods ,dit onderwerp mag op slot.
Royal Antwerp FC is de enige echte ploeg van 't stad!
Gesloten