Haha, zo hebben wij eens een match tegen L. Kempenzonen gespeeld. Ook vaak erover en regeltjes willen ombuigen in hun voordeel. Dat was dan u7.Stone Thailand schreef:Op het tornooi van Berchem is de U8 eerste geëindigd en de U9 2de. Geen andere 'elite' ploegen. Houding van de U9 (en trainer) viel me wel tegen, zelf fysiek zeer viriel en er zelfs voorbij (wat zeker mag) maar wel al gesticulerend van het veld willen stappen als de tegenstander zelf fysiek werd. Zeer spijtig en zeker geen goed voorbeeld voor die kindjes. In zijn 'voordeel' spreekt wel dat de scheidsrechter niets floot en het zo wel wat geëscaleerd is, maar dat was voor de tegenstrever ook en die gingen er dan wel eens zo hard voor. Het leek er op alsof ze er niet goed tegen konden dat er een tegenstander was die er niet gewoon bij ging liggen en wel keihard vocht. In de U8 ploeg zat dan wel heel wat meer voetbal, er was een bedoeling en de coach was heel positief.
rafc en de jeugd
Moderator: Moderator Team
Re: rafc en de jeugd
-
- Eerste Elftal
Ik heb het effectief over de RAFC u8 en u9 hebnafets schreef:Haha, zo hebben wij eens een match tegen L. Kempenzonen gespeeld. Ook vaak erover en regeltjes willen ombuigen in hun voordeel. Dat was dan u7.Stone Thailand schreef:Op het tornooi van Berchem is de U8 eerste geëindigd en de U9 2de. Geen andere 'elite' ploegen. Houding van de U9 (en trainer) viel me wel tegen, zelf fysiek zeer viriel en er zelfs voorbij (wat zeker mag) maar wel al gesticulerend van het veld willen stappen als de tegenstander zelf fysiek werd. Zeer spijtig en zeker geen goed voorbeeld voor die kindjes. In zijn 'voordeel' spreekt wel dat de scheidsrechter niets floot en het zo wel wat geëscaleerd is, maar dat was voor de tegenstrever ook en die gingen er dan wel eens zo hard voor. Het leek er op alsof ze er niet goed tegen konden dat er een tegenstander was die er niet gewoon bij ging liggen en wel keihard vocht. In de U8 ploeg zat dan wel heel wat meer voetbal, er was een bedoeling en de coach was heel positief.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Live and let live...or kill em all.
- Albata&Russata
- Reserve speler
- Slagzin: R.A.F.C.
2x
Onze U12 en U13 𝐰𝐨𝐧𝐧𝐞𝐧 hun laatste tornooi van deze zomer afgelopen weekend!

https://t.co/XbSMuGTJyC
Onze U13 won in de poule met 2-0 van Eindhoven, met 2-1 van Gladbach en met 3-0 van Groningen. Na een 1-0 winst tegen Heereveen in de halve finale werd ook de finale met 1-0 gewonnen tegen Utrecht. Good job Reds!
https://t.co/r6JjwJPdXW
De U12 won zijn poule met onder meer Willem II, Twente en Eindhoven. In de kwartfinale werd met 2-1 gewonnen van KRC Genk en in de halve finale met opnieuw 2-1 van Dortmund.
De eerste plaats werd uiteindelijk knap binnengehaald na een 1-0 overwinning tegen AZ Alkmaar.

Onze U12 en U13 𝐰𝐨𝐧𝐧𝐞𝐧 hun laatste tornooi van deze zomer afgelopen weekend!
Onze U13 won in de poule met 2-0 van Eindhoven, met 2-1 van Gladbach en met 3-0 van Groningen. Na een 1-0 winst tegen Heereveen in de halve finale werd ook de finale met 1-0 gewonnen tegen Utrecht. Good job Reds!
De U12 won zijn poule met onder meer Willem II, Twente en Eindhoven. In de kwartfinale werd met 2-1 gewonnen van KRC Genk en in de halve finale met opnieuw 2-1 van Dortmund.
De eerste plaats werd uiteindelijk knap binnengehaald na een 1-0 overwinning tegen AZ Alkmaar.
h3x4: Volgens mij is RAFC gewoon een ongeleid projectiel...
-
- Scholier
dikke proficiat aan de u12 en de u13. ook aan de 2 ploegen, waar de competitie is gestart. de u14 die met liefst 1-6 isgaan winnen op kv mechelen ook de u18 zijn op kv gaan winnen met 2-3.
-
- Scholier
datdejeugd niet slecht bezig zijn, bewijst hier deuitslagen van zaterdag, tegen oud heverlee. de u18 uit 2-2, de rest speelde thuis, u16 1-0, u15 5-1, u14 4-1, u13 5-1. plus dat u13, u14en d u15, nog het maximum van punten hebben.
Onze U15 en U16 gewonnen van Club Brugge. En Overmars zag dat het goed was.
-
- Scholier
wie had dat gedacht, zelfs verleden sezoen. hier nog 2 uislagen. u18 verdiend gaan gelijkspelen op brugge.ondanks de 3-2 nedelaag van onze u14 toch nog en mooie uislag.
En de U13 winnen vandaag tornooi in Nederland, finale tegen B Dortmund met 1 0 gewonnen.
-
- Scholier
dikke proficiat aan deu13.nu woensdag nog winnen, op brugge en ze staan ongeslagen aan de leiding. wat toch en verschil 5 sezoenen geleden en nu. toen nationaal, nu elite 1. zelfs goots had er over op elven sport.
-
- Top voetballer
Amaai chapeau aan de jeugd!
Antwerpen heeft altijd goede jeugd gehad enkel gingen die dan meestal naar bv anderlecht.Hopelijk kiezen ze nu voor een opleiding naast hun deur bij Antwerp
Antwerpen heeft altijd goede jeugd gehad enkel gingen die dan meestal naar bv anderlecht.Hopelijk kiezen ze nu voor een opleiding naast hun deur bij Antwerp
-
- Eerste Elftal
Bij de jeugdwerking van Anderlecht worden er nogal wat vragen gesteld door de ouders van de huidige u16 bv, het moment om er gebruik van te maken om de eigen werking in de verf te zetten. (Als die compleet is uiteraard).rooien dokker schreef:Amaai chapeau aan de jeugd!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Live and let live...or kill em all.
Indien de verhalen over Kindermans kloppen, direct proberen binnenhalen zou ik zeggen....
Samen met Breughelmans van Genk toch een van de beste Head Youth Academy van België en misschien wel Europa.
Samen met Breughelmans van Genk toch een van de beste Head Youth Academy van België en misschien wel Europa.
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Geen idee wat Anderlecht bezielt, maar dat Paul al maar eens belt inderdaad...
forever in our shadow...
Tis uitverkoop in Neerpede nu Peterke Burnout daar zijn moneyball datadriven gedoe gaat in gang zetten en de spelers hun eigen boterhammetjes moeten gaan betalen.
Toptalent Karetsas(15) keert terug naar Genk.
Tis nu de moment zou ik zeggen heren van Antwerp.
Anderlecht is game over..
Ik zie die nog smeken om een fusie met Union of RWDM.
Racing White Daring Sporting Union Brussels FC.
Toptalent Karetsas(15) keert terug naar Genk.
Tis nu de moment zou ik zeggen heren van Antwerp.
Anderlecht is game over..
Ik zie die nog smeken om een fusie met Union of RWDM.
Racing White Daring Sporting Union Brussels FC.
Het mag hier weleens gezegd worden, half januari staan onze u13 en u14 op een tweede plek en onze u15 op een derde plek.
Ik weet niet. Ik kan ergens RSCA ook wel volgen als ze vinden dat hun academie achter de feiten aan loopt.vetartis schreef:Geen idee wat Anderlecht bezielt, maar dat Paul al maar eens belt inderdaad...
De spelers zijn niet meer van topniveau genre Lukaku, Tielemans,... maar genre Verschaeren, El Hadj, ... En diegene die rond hun 14j wel de stempel van 'topper' hebben gaan weg...
Verstuurd vanaf mijn Pixel 5 met Tapatalk
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Je moet de Bounida's van deze wereld in eerste instantie bij je club krijgen...famazing schreef: ↑19-01-2023 08:29Ik weet niet. Ik kan ergens RSCA ook wel volgen als ze vinden dat hun academie achter de feiten aan loopt.vetartis schreef:Geen idee wat Anderlecht bezielt, maar dat Paul al maar eens belt inderdaad...
De spelers zijn niet meer van topniveau genre Lukaku, Tielemans,... maar genre Verschaeren, El Hadj, ... En diegene die rond hun 14j wel de stempel van 'topper' hebben gaan weg...
Verstuurd vanaf mijn Pixel 5 met Tapatalk
forever in our shadow...
-
- Scholier
Dat onze jeugd goed bezig zijn, bewijst deze wee,k, dagtocht 4 ploegen gewonnen hebben, tegen Gent. Spijtig de ploeg waar ik minst had van verwacht heeft. Verloren (spijtig) heeft.
-
- Scholier
Dat ze goed bezig zijn, bewijst het mooie artikel,dat in HLN sta.dat na jaren aanmodderen, ze enorme vooruitgang hebben geboekt, zeker met het aantrekken van jeugd en begeleiding.ook dat ze nu ook buiten Antwerpen, jeugd aantrekken.
Mooi dat je de jeugd zo intens blijft volgen Bompa casual en denk dat je het nu toch moet plezieren dat er al een deel van de jongens naar de A kern zijn overgeheveld! Denk dat ze die stap weloverwogen gezet hebben en ze het goed beginnen te beseffen dat er al wel wat talent op de Bosuil rondloopt! Maar dat kunt U beter evalueren!Bompa casual schreef: ↑29-01-2023 12:28Dat ze goed bezig zijn, bewijst het mooie artikel,dat in HLN sta.dat na jaren aanmodderen, ze enorme vooruitgang hebben geboekt, zeker met het aantrekken van jeugd en begeleiding.ook dat ze nu ook buiten Antwerpen, jeugd aantrekken.

-
- Scholier
Dat heb ge als ge op pensioen ben, genoeg tijd.
Trouwens ik niet alleen,ben blij dat erna enorm veel tijd word besteed, aan de. Jeugdopleiding. Bewijs dat erspelers van u 18 soms mogen mee trainen en opgeroepen voor de u23 ende u21. Al komt dit van de voetbalkrant, vandaag. Dar de sleutel bij jeugd opleiding ligt. Niet alleen eigen talenten opleiden, maar ook aantrekken van talenten. Zoals andere clubs doen, later ze kunnen verkopen. Sta ook nog in die reportage, zoals ze nu enorm bezig zijn dar ze dat kunnen realiseren. Nu maar hopen en eerlijk gezegd, zie ik dat wel kunnen, in de toekomst.

-
- Scholier
Is die Nolhan Courtjens zowat het grootste talent uit de academie? Den Tuur niet mee gerekend uiteraardBompa casual schreef: ↑21-02-2023 10:28Dat heb ge als ge op pensioen ben, genoeg tijd.Trouwens ik niet alleen,ben blij dat erna enorm veel tijd word besteed, aan de. Jeugdopleiding. Bewijs dat erspelers van u 18 soms mogen mee trainen en opgeroepen voor de u23 ende u21. Al komt dit van de voetbalkrant, vandaag. Dar de sleutel bij jeugd opleiding ligt. Niet alleen eigen talenten opleiden, maar ook aantrekken van talenten. Zoals andere clubs doen, later ze kunnen verkopen. Sta ook nog in die reportage, zoals ze nu enorm bezig zijn dar ze dat kunnen realiseren. Nu maar hopen en eerlijk gezegd, zie ik dat wel kunnen, in de toekomst.

-
- Scholier
De nolhan, is inderdaad, enzeer goede voetballer.anders word ge alen paar jaar, niet opgeroepen voor de nationale ploeg. Maar er zijn er nog spelers, die zeer goed zijn. Worden net als nolhan, in het oog gehouden, door de jeugdopleiding. Trainen ook net als nolhan, met de _ 23 mee. Dus hopelijk toekomst zeker.
-
- Reserve speler
- Slagzin: Het is de allermooiste club van allemaal!
Er wordt echt goed werk geleverd door de jeugdwerking. Toen onze club nieuw leven werd ingeblazen, was de verwachting dat we 5 of 6 jaar geduld zouden moeten hebben alvorens vruchten te plukken. En voila, daar zijn we nu.
Ook een pluim voor Van Bommel dat hij ze voluit durft te brengen, hoewel de kwaliteit er wel moet zijn natuurlijk. In de tijd van Bölöni was er bvb enkel Robbe Q en die zit ondertussen op een zijspoor bij een triestige 2e klasser.
9.5 op 10 dus voor Swerts en iedereen die met de jeugd bezig is. Dat half puntje trek ik enkel af omdat er in de spits geen jonge wolf klaargestoomd is geraakt. Dat had het gewoon af gemaakt.
Ook een pluim voor Van Bommel dat hij ze voluit durft te brengen, hoewel de kwaliteit er wel moet zijn natuurlijk. In de tijd van Bölöni was er bvb enkel Robbe Q en die zit ondertussen op een zijspoor bij een triestige 2e klasser.
9.5 op 10 dus voor Swerts en iedereen die met de jeugd bezig is. Dat half puntje trek ik enkel af omdat er in de spits geen jonge wolf klaargestoomd is geraakt. Dat had het gewoon af gemaakt.