Speeldag 8 - 19/09/2021: Royal Antwerp Football Club - RFC Seraing [2-1]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Peiling eindigde op 23-09-2021 09:35

Butez
0
Geen stemmen
Buta
0
Geen stemmen
Almeida
10
6%
Dessoleil
4
2%
De Laet
1
1%
B Verstraete
4
2%
Nainggolan
1
1%
Fischer
0
Geen stemmen
Miyoshi
0
Geen stemmen
Samatta
0
Geen stemmen
Frey
140
82%
Benson
4
2%
Gerkens
6
4%
Bataille
0
Geen stemmen
Eggestein
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 170

Olivier
Site Admin
Site Admin

Re: Speeldag 8 - 19/09/2021: Royal Antwerp Football Club - RFC Seraing [16u]

Bericht door Olivier »

Abio schreef:
19-09-2021 21:35
Olivier schreef:
19-09-2021 21:30
Abio schreef:
19-09-2021 21:18

En PSG heeft enkele toppers vooraan staan.

Wat is uw punt? Er zit echt geen enkele beterschap in ONS spel. Geen looplijnen. Bij een corner vliegen er wel 1of 2 armen in de lucht, maar dat lijkt enkel voor de show te zijn.

Ik wil Brian ook nog wel even het voordeel van de twijfel geven, maar met wat er op papier van namen staat moet je gewoon beter kunnen. Het is ondertussen bekan oktober.
Eerst punten, dan goed spel. Lijkt me een realistische doelstelling met 14 nieuwe kernspelers waarvan +-7 in de basis ?
In theorie natuurlijk...Maar als onze mannen van in het begin laten uitschijnen "de grote tegenstander van blauw-zwart" te willen worden dit seizoen... Dan mag het opbouwen op ALLE vlakken net iets sneller. Anders moeten er zo geen verwachtingen geschept worden, die na twee maanden nog even ver weg lijken als voordien.

Dat Radja niet op zijn beste positie speelt weten de meesten, dat hij te zwaar staat zien de meesten, dat daar achter een paar weken op beide vlakken weinig verandering in zit ook... Als die z'n eigen niet herpakt is dat de nieuwe Mirallas of wat? Die mag eens wakker gemaakt worden... Wat niet wilt zeggen dat ik niet geloof in zijn kunnen.

En niet enkel Radja natuurlijk. Als je De laet en Buta soms ziet sleffen, dan vraag je je toch af waar de grinta is? Is het enkel "looplijnen" en dergelijke, of is daar in de kleedkamer toch iets niet goed?
Radja heeft de beste medische testen afgewerkt (na Haroun). Ik weet niet of dat mogelijk is als je te zwaar staat. Ik vond Radja in balbezit wel goed. Geeft Koji en Frey een gouden kans om te scoren. Koji zijn bal werd nog goed gepakt door hun doelman, Frey draait fout uit. Buta was inderdaad niet goed.

We zullen zien of we de grote tegenstander zijn van blauw-zwart na de matchen tegen Genk,Union, Gent..

Abio
Scholier
Scholier

Bericht door Abio »

Olivier schreef:
19-09-2021 21:42
Abio schreef:
Olivier schreef:

Eerst punten, dan goed spel. Lijkt me een realistische doelstelling met 14 nieuwe kernspelers waarvan +-7 in de basis ?
In theorie natuurlijk...Maar als onze mannen van in het begin laten uitschijnen "de grote tegenstander van blauw-zwart" te willen worden dit seizoen... Dan mag het opbouwen op ALLE vlakken net iets sneller. Anders moeten er zo geen verwachtingen geschept worden, die na twee maanden nog even ver weg lijken als voordien.

Dat Radja niet op zijn beste positie speelt weten de meesten, dat hij te zwaar staat zien de meesten, dat daar achter een paar weken op beide vlakken weinig verandering in zit ook... Als die z'n eigen niet herpakt is dat de nieuwe Mirallas of wat? Die mag eens wakker gemaakt worden... Wat niet wilt zeggen dat ik niet geloof in zijn kunnen.

En niet enkel Radja natuurlijk. Als je De laet en Buta soms ziet sleffen, dan vraag je je toch af waar de grinta is? Is het enkel "looplijnen" en dergelijke, of is daar in de kleedkamer toch iets niet goed?
Radja heeft de beste medische testen afgewerkt (na Haroun). Ik weet niet of dat mogelijk is als je te zwaar staat. Ik vond Radja in balbezit wel goed. Geeft Koji en Frey een gouden kans om te scoren. Koji zijn bal werd nog goed gepakt door hun doelman, Frey draait fout uit. Buta was inderdaad niet goed.

We zullen zien of we de grote tegenstander zijn van blauw-zwart na de matchen tegen Genk,Union, Gent..
Ik weet het, zelfs buitenaards volgens sommigen. Nooit iets officieels van gezien, maar goed :) Nogmaals, ieder van ons hoopt dat die in ons tenue ontploft hé.
Wilrijk till you die! (Again...)

Kriek
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Kriek »

Olivier schreef:

Neen he Olivier :)

RC Genk en Club Brugge strijden voor plekken 1 en 2. Club Brugge is nog altijd met stip de nummer één voor de titel.

Daaronder strijden wij, Anderlecht, Gent, Charleroi en misschien Union voor de overige twee Playoff 1-plaatsen.
"I arrived to change the world. Now all I hope for is that this world will not change me".

- Pep Guardiola -

Erik
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Erik »

Abio schreef:
19-09-2021 21:44
Olivier schreef:
Abio schreef:

Ik weet het, zelfs buitenaards volgens sommigen. Nooit iets officieels van gezien, maar goed :) Nogmaals, ieder van ons hoopt dat die in ons tenue ontploft hé.
Hij legde alvast buitenaards snelle testen af in zijn wagen

Jesse
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Jesse »

Olivier schreef:

Heb ik toch echt mijn twijfels bij hoor. Die zit stik kapot na elke spurt dat hij moet doen.

mXmGOLDSTEIN
Scholier
Scholier

Bericht door mXmGOLDSTEIN »

Olivier schreef:
19-09-2021 21:40
mXmGOLDSTEIN schreef:
Pijnlijkste moment vandaag was dat 1 van de ‘podcasters’ zijn favoritisme tav Birger Verstaete dusdanig verwoorde: ‘Als je die mening over Birger bent toegedaan spreek ik niet meer met jou”. Aantoonbaar ken ik meer van voetbal dan de persoon in kwestie. Dat je je dusdanig verheven opstelt als publiek figuur op Antwerp omdat je wel een forum krijgt om je mening te verkondigen … pijnlijk.
Benieuwd wat die mening is dan :D
Ik heb de overtuiging dat Hongla niet vervangen is. Dat we meer hebben aan een spelverdeler-recuperatie-type op die positie als een Imagbudu of Hongla. Die mening was afdoende om met mij niet meer de discussie aan te gaan … . Het lag allemaal aan Naingolan. Vanaf favoritisme uw oordeel subjectiveert pak je best geen publiek mandaat op … .

Scotland The Brave
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia

Bericht door Scotland The Brave »

Jesse schreef:
19-09-2021 21:48
Olivier schreef:

Heb ik toch echt mijn twijfels bij hoor. Die zit stik kapot na elke spurt dat hij moet doen.
Het 1 heeft volgens mij dan ook niet veel te maken met het andere. Je kan topconditie hebben en 15 km kunnen lopen en moe zijn na een felle spurt.
Of ben ik zo verkeerd ?
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten

Abio
Scholier
Scholier

Bericht door Abio »

Scotland The Brave schreef:
19-09-2021 21:52
Jesse schreef:
Olivier schreef:

Het 1 heeft volgens mij dan ook niet veel te maken met het andere. Je kan topconditie hebben en 15 km kunnen lopen en moe zijn na een felle spurt.
Of ben ik zo verkeerd ?
Helemaal.

Ik heb letterlijk een brevet dat ik 50m kan zwemmen. Maar ben (recreatief) diepzeeduiker en zwem op een gemiddelde vakantiedag ergens tussen de 3 en 7 km in volle zee :)
Wilrijk till you die! (Again...)

King XVI
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door King XVI »

Abio schreef:
19-09-2021 21:18
limfizzkit schreef:
19-09-2021 21:01
SteakFriet schreef:
19-09-2021 19:46
Extreem slechte wedstrijd tegen een extreem zwakke tegenstander. Dit was werkelijk niet aan te zien. 0.0 progressie is ons spel en je wint vandaag omdat Seraing gewoon een 1b ploeg is.

Rond mij op de tribune was iedereen bezig over de laatste match van Priske. Ik vrees dat het enkel uitstel is. Ikzelf ben ook de hoop aant opgeven. We hebben een redelijke reeks neergezet met strontvoetbal.
Seraing heeft 1 vd beste spitsen van 1 A
Wat is uw punt? Er zit echt geen enkele beterschap in ONS spel. Geen looplijnen. Bij een corner vliegen er wel 1of 2 armen in de lucht, maar dat lijkt enkel voor de show te zijn.
Niet mee akkoord. Vergelijk de matchen tegen Seraing en Olympiakos met de voorgaande wedstrijden tegen OH Leuven en Eupen. Veel minder kansen weggegeven en zelf in beide matchen voldoende gecreëerd om te winnen. Was het spetterend? Nee, maar ik zie wel progressie.

limfizzkit
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Keep cool, diamond dogs rule

Bericht door limfizzkit »

Scotland The Brave schreef:
19-09-2021 21:52
Jesse schreef:
Olivier schreef:

Of ben ik zo verkeerd ?
Nee,helemaal niet. Je kan een ijzersterk uithoudingsvermogen hebben en toch met je tong uit je bek lopen na enkele sprints. Mist duidelijk ritme en mij lijkt het toch ook dat hij het allemaal wat onderschat.
De Belgische competitie is niet top maar ook geen laagvlieger. Fysiek-tactisch is onze competitie zwaar, dat is algemeen bekend. Voetbaltechnisch en qua uitvoering een pak minder dan de echt goede competities.
Centraal op het middenveld komen "uitbollen", daarmee speel je in België niet mee naar de kop hoor.

Hangt er ook van af hoe die tests verlopen. Ik neem mezelf als voorbeeld (op een ander niveau natuurlijk): ik was héél lang geleden bij een voetbalploeg in de voorbereiding fysiek de sterkste, ze legden die biep-test gewoon stil na een tijdje omdat ik het toch al een stuk langer volhield dan de rest. In dezelfde periode ging ik af en toe meetrainen met gasten van een triatlonclub. Ik zweer u: die hielden een intervaltraining die ik nooit vergeet, het is de enige keer dat ik tijdens een training heb moeten overgeven. Achteraf hoorde ik dat die gasten fysieke proeven en controles aflegden in Nottebohm. Professionele voetbalclubs kwamen daar ook, oa Germinal. De slechtste van die triatleten (geen profs) scoorde beter dan de beste van die voetballers.

Ik wil Nainggolan zo'n intervaltraining wel eens zien doen... Dat is iets anders dan op nen band lopen zenne.

hove city
Scholier
Scholier

Re: Speeldag 8 - 19/09/2021: Royal Antwerp Football Club - RFC Seraing [2-1]

Bericht door hove city »

Helemaal mee eens. Er is zeker progressie. We creëren meer kansen en geven er minder weg. Het enige spijtige was dat we niet efficiënt waren met onze kansen. Ik begrijp wel niet waarom Desolleil gewisseld werd. Hopelijk geen blessure. Was voor mij veruit de beste verdediger. Coacht goed en komt telkens goed tussen.

Olivier
Site Admin
Site Admin

Bericht door Olivier »

hove city schreef:
19-09-2021 22:05
Helemaal mee eens. Er is zeker progressie. We creëren meer kansen en geven er minder weg. Het enige spijtige was dat we niet efficiënt waren met onze kansen. Ik begrijp wel niet waarom Desolleil gewisseld werd. Hopelijk geen blessure. Was voor mij veruit de beste verdediger. Coacht goed en komt telkens goed tussen.
om met Bataille nog iets aanvallend te brengen ? of omdat Desolleil nog niet alles kan spelen na zijn blessure ?

hove city
Scholier
Scholier

Bericht door hove city »

Dan neem je er toch gewoon Ritchie af?

redphilly
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: You never drink alone!!
Contacteer:

Bericht door redphilly »

Nen hoop op den 3 die hun kaart oplaaide die het bedrag dubbel hebben gekregen.
Schijt aan virologen!

Guydonis
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door Guydonis »

hove city schreef:
19-09-2021 22:12
Dan neem je er toch gewoon Ritchie af?
Met de achterstand en de risico's die we gingen moeten nemen wou hij met de laet centraal meer snelheid om counters eruit te halen zeker?

jellebelle
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door jellebelle »

redphilly schreef:
19-09-2021 22:18
Nen hoop op den 3 die hun kaart oplaaide die het bedrag dubbel hebben gekregen.
Was vorig seizoen tegen Eupen ook al eens het geval.

aloisi
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!

Bericht door aloisi »

Jesse schreef:
Olivier schreef:

Volgens Chris Goossens waren de testen van radja een ramp. Veruit de slechtste van iedereen en duurt het minstens 2 maanden om hem ietwat in orde te krijgen. Persoonlijk gezegd tussen pot en pint op de buurt bbq.

Monoceros
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Monoceros »

- Butez : weinig werk, goed meegevoetbald
- Buta : zeer zwak, nauwelijks een goede actie en verdedigend zeer matig
- Desoleil : uitstekend debuut, inzet en kracht in de duels
- Almeida : goede match, sober en goed inspelend, maar bracht te weinig vaart in de opbouw
- De Laet : goede match op zijn beste plaats, goede interventies en enkele rushes, passing mocht iets zuiverder
- Verstraete : redelijk, probeerde het spel te verdelen, maar dat verliep wat te traag
- Naingolan : goed eerste halfuur, daarna weggezakt, maar wel goed schot en enkele keren niet de bal gekregen op het juiste moment
- Fisher : intrinsiek onze beste, maar zwakke match met te weinig duelkracht en enkele foutieve keuzes bij de laatste pass of schot
- Miyoshi : matig, nauwelijks initiatief en te weinig aanspeelbaar
- Samatta : goede match, maar worstelde soms wat met de bal, bleef de hele match mee strijden
- Frey : ijzersterk beest met fantastische mentaliteit, wat een inzet, wat een speler

- Benson : uitstekende invalbeurt, dartel en geslaagde acties, verdedigde ook goed mee, bracht snelheid in het spel
- Gerkens : uitstekende invalbeurt, constant iedereen opjagend, goede keuzes aan de bal en infiltreerde enkele keren perfect
- Bataille : goed ingevallen, toonde initiatief
- Eggenstein : goed ingevallen, met inzet en goed overzicht

- Algemeen : al bij al verdiende overwinning, maar door te traag spel en teveel foute keuzes bij de laatste pass hebben we het onszelf moeilijk gemaakt
Act as One, Play as Champions.

Elgrecko
Junior
Junior

Bericht door Elgrecko »

aloisi schreef:
19-09-2021 22:59
Jesse schreef:
Olivier schreef:

Volgens Chris Goossens waren de testen van radja een ramp. Veruit de slechtste van iedereen en duurt het minstens 2 maanden om hem ietwat in orde te krijgen. Persoonlijk gezegd tussen pot en pint op de buurt bbq.
Das goei nieuws. Da wilt zeggen dat die nu nog maar op 60a70 procent speelt. Als die zijn conditie dan zo slecht was en al snel kapot zit gaan de passen, tackles,recuperatiesnelheid ed. Er ook minder goed of snel uitkomen. Tegen Brugge 24/10 gaat die dus richting top gaan

limfizzkit
Reserve speler
Reserve speler

Elgrecko schreef:
19-09-2021 23:16
aloisi schreef:
Jesse schreef:

Das goei nieuws. Da wilt zeggen dat die nu nog maar op 60a70 procent speelt. Als die zijn conditie dan zo slecht was en al snel kapot zit gaan de passen, tackles,recuperatiesnelheid ed. Er ook minder goed of snel uitkomen. Tegen Brugge 24/10 gaat die dus richting top gaan
Laten we het zo bekijken dan :D
Want momenteel ziet het er niet zo goed uit, vind ik. Een paar goeie passes per match waaruit je kan afleiden dat die mens een pak meer talent heeft dan de rest, maar verder loopt hij precies op zijn sloefen

famazing
Junior
Junior
Slagzin: The best is yet to come

Bericht door famazing »

limfizzkit schreef:
Elgrecko schreef:
aloisi schreef:

Want momenteel ziet het er niet zo goed uit, vind ik. Een paar goeie passes per match waaruit je kan afleiden dat die mens een pak meer talent heeft dan de rest, maar verder loopt hij precies op zijn sloefen
Die van ons was de eerste keer mee omdat onze pa met de kleinkinderen op weekend was me de mobilhome. Ze vroeg of de Radja wel genoeg stretcht, die me zen haarbandje doe altijd een tikske teveel en Pietertje vond ze wel nen topper.
Een vrouw met kennis, heerlijk toch.
Ahja en onze nummer 6 ziet er uit als een strandjanet. Ik zeg pas op maske das de protégé van DVP, ge begeeft u op glad ijs Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Pixel 5 met Tapatalk

limfizzkit
Reserve speler
Reserve speler

famazing schreef:
19-09-2021 23:39
limfizzkit schreef:
Elgrecko schreef:

Die van ons was de eerste keer mee omdat onze pa met de kleinkinderen op weekend was me de mobilhome. Ze vroeg of de Radja wel genoeg stretcht, die me zen haarbandje doe altijd een tikske teveel en Pietertje vond ze wel nen topper.
Een vrouw met kennis, heerlijk toch.
Ahja en onze nummer 6 ziet er uit als een strandjanet. Ik zeg pas op maske das de protégé van DVP, ge begeeft u op glad ijs Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Pixel 5 met Tapatalk
:lol:

steffen
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door steffen »

Monoceros schreef:
19-09-2021 23:14
- Butez : weinig werk, goed meegevoetbald
- Buta : zeer zwak, nauwelijks een goede actie en verdedigend zeer matig
- Desoleil : uitstekend debuut, inzet en kracht in de duels
- Almeida : goede match, sober en goed inspelend, maar bracht te weinig vaart in de opbouw
- De Laet : goede match op zijn beste plaats, goede interventies en enkele rushes, passing mocht iets zuiverder
- Verstraete : redelijk, probeerde het spel te verdelen, maar dat verliep wat te traag
- Naingolan : goed eerste halfuur, daarna weggezakt, maar wel goed schot en enkele keren niet de bal gekregen op het juiste moment
- Fisher : intrinsiek onze beste, maar zwakke match met te weinig duelkracht en enkele foutieve keuzes bij de laatste pass of schot
- Miyoshi : matig, nauwelijks initiatief en te weinig aanspeelbaar
- Samatta : goede match, maar worstelde soms wat met de bal, bleef de hele match mee strijden
- Frey : ijzersterk beest met fantastische mentaliteit, wat een inzet, wat een speler

- Benson : uitstekende invalbeurt, dartel en geslaagde acties, verdedigde ook goed mee, bracht snelheid in het spel
- Gerkens : uitstekende invalbeurt, constant iedereen opjagend, goede keuzes aan de bal en infiltreerde enkele keren perfect
- Bataille : goed ingevallen, toonde initiatief
- Eggenstein : goed ingevallen, met inzet en goed overzicht

- Algemeen : al bij al verdiende overwinning, maar door te traag spel en teveel foute keuzes bij de laatste pass hebben we het onszelf moeilijk gemaakt
Koji was een van de weinigen die voor dreiging zorgde. Al vond ik Manuel dat vandaag beter doen.
Birger: Gezien de vele gaten die hij dichtgelopen heeft (soms onwaarschijnlijke spurtjes), vind ik zijn passing in de opbouw best nog wel sterk. Voor mij een van de beteren.
Too little too late.

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door bCnkO »

King XVI schreef:
19-09-2021 20:34
Positief is dat we vandaag heel wat minder kansen weggeven dan tegen OHL en Eupen.
Zei het al na donderdag, maar defensief is er stilaan minder een probleem dan offensief. Fischer draagt bijna constant veel te lang de bal, heel vaak kan die iemand op pad zetten, maar loopt hij het zelf dicht met bal aan de voet. Heel veel spelers centraal en achteraan die in de opbouw voor 'de zekere' pas gaan, waarmee je in balbezit blijft maar geen verrassing hebt in je spel. Te weinig beweging zonder bal ook centraal. Middenveld en flanken zit aanvallend nog niet zoals het zou moeten. Yusuf en Balikwisha lijken me daarin wel iets bij te kunnen brengen als ze weer topfit zijn.
Samatta was goed in Athene, vandaag quasi onzichtbaar. Die mannen die later bij kwamen of met blessures kampen moeten ook fysiek nog groeien. Zie ook Nainggolan. Ik zie die echt wel goeie dingen doen en proberen, maar het loopt fysiek te stroef. Daardoor kom je van zodra een wedstrijd wat vordert ook meer te laat, passing wordt onzuiverder,... Het begint altijd met volledig fit zijn en fysiek er te staan.

Dus eigenlijk kan het alleen maar beter gaan elke week die we verder zijn.

Almeida, Dessoleil vond ik vandaag (weer) goed. Als ook die nu kunnen groeien in hun rol en we recupereren spelers de komende weken, dan moeten we binnenkort toch op kruissnelheid geraken. Mét dan ook een stevige bank, want jongens als Fischer, Eggestein, Bataille, Gerkens, Verstraete,... op je bank hebben is dan wel een echte luxe.

De Laet zet je normaal nooit nog als CV na de match van vandaag... Die laat je nu gewoon staan en Buta en Bataille kunnen het nu op rechts beginnen uitvechten.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Zoals ik deze week al schreef, bloed zweet en tranen zou het kosten en inderdaad mijn voorspelling kwam dus spijtig genoeg uit!
Hetgeen me vandaag opviel en hier reeds verschillende keren vernoemd, was de trage opbouw richting doel tegenstrever! Het was precies of ons middenveld liep met een zak van 50 kg op hun rug, zo traag was die opbouw. De tegenstander speelde met momenten echt in een zetel, de keren dat we vanachter de bal naar elkander toe speelden, was zelfs op twee handen niet meer te tellen! Akkoord het was Desolleil zijn eerste match , maar het grote probleem was naar wie moest de bal gaan en nog straffer op 10 x bal vooruitgespeeld, kwam hij minstens zes a zeven keer terug naar achter! Niet normaal. Dan denk je direct we mankeren een creatieve middenvelder die de lijnen uitzet wat normaal gezien dus Radja moet zijn. Probleem is dat dat dus één van de spelers is met 50:kg op,zijne rug! Dus het echte gevaar kwam er te weinig van hem! Wat te zeggen over Fisher, waarheid is dat we en zeker ikzelf mea culpa ons altijd druk maakten over Benson dat die precies met oogkleppen opspeelt. Wel vandaag heeft Fisher die rol grandioos overgenomen! Was te balverliefd en als hij dan een beslissende pas kon geven verklootte hij dit met nog een draai teveel! Leed enorm veel balverlies trouwens. Plus veel lullen tegen de spelers, maar eerlijk gezegd moet hij beginnen met zijn hoofd in eigen boezem te steken en pas dan spreken! De speler die vandaag in mijn ogen wel positief vernoemd mag worden is Benson. Gaf zelfs een paar lange ballen met zijn rechtse voet en eerlijk gezegd zocht ook de combinatie!
Frey speelde een goede wedstrijd maar als de ballen niet komen kun je niet veel uitrichten. Maar onderscheide zich toch tweemaal met de kopbalgoal en de aktie waar we 2-1 maakten! Ons grote probleem en dat gaan we zeker tegen veel ploegen stijl Seraing meemaken is dat die meestal met minstens 8 man staan te verdedigen en dan heb je het vernuft nodig van iemand die de gaten ziet . Dacht eerlijk gezegd dat Myoshi die man ging zijn, maar heb er toch mijn twijfels over! Heeft veel te veel momenten in een match dat ook hij de verkeerde beslissingen neemt en hoop ik,persoonlijk dat Eggestein misschien wel die rol kan overnemen?
Betreft verdediging deden meestal alles goed, alleen zoals ook hier veel werd vermeld is Buta aan een reeks slechte wedstrijden bezig. Die snedigheid van zijn manneke te passeren is de laatste matchen ver te zoeken. Zit die ook met transferitis is zijne kop en wilt hij geen onnodige risico’s meer nemen, of speelt er iets anders? Zaak is, laat hem een paar matchen op de bank beginnen en geef Bataille misschien de kans om zich daar te onderscheiden.
Voor de match tegen Genk denk ik daar we meer ruimte gaan krijgen, dat we een heel andere ploeg gaan zien en als het balleke een beetje in ons voordeel rolt, we wel is aan de haal kunnen gaan met de drie punten!
Ben benieuwd eerlijk,gezegd!

Gesloten