Champions' Play-Offs 1 - 30/3/24: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [1-0]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

Man vd Match

Butez
16
15%
Wijndal
14
13%
Van den Bosch
25
23%
Alderweireld
3
3%
Bataille
1
1%
Yusuf
22
20%
Ekkelenkamp
2
2%
Janssen
17
15%
Ondrejka
1
1%
Ilenikhena
2
2%
Ejuke
3
3%
De Laet
3
3%
Balikwisha
0
Geen stemmen
Coulibaly
0
Geen stemmen
Kerk
0
Geen stemmen
Udoh
1
1%

Totaal aantal stemmen: 110

RAFC1FOREVER
Reserve speler
Reserve speler

Re: Champions' Play-Offs 1 - 30/3/24: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [20u45]

Bericht door RAFC1FOREVER »

Ik ga niet snel de scheidsrechter als oorzaak aanduiden van ons verlies. Maar dit keer is dat meer dan terecht. De rode kaart, de gretigheid waarmee de penalty gefloten werd. Pech voor hun dat het dik buitenspel was of we kregen die ook nog tegen. Hazard gaat theatraal neer door de duw van derde ref Smet, niet eens door dat knikje van Wijndal.

Bah, ik kots van heel dat Anderlecht.

We spelen de eerste helft echt op een hoog niveau. Ik zie ons op deze manier nog veel punten halen.

dirty harry
Junior
Junior

Re: Champions' Play-Offs 1 - 30/3/24: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [20u45]

Bericht door dirty harry »

Ritchie mag in zijn laatste match er ook ineens voor zorgen dat het de laatste match is van Hazard of van Sardella. Lozano all over again.
Maar daar is hij een te grote speler voor.
Bruges is a f*cking shithole (Colin Farrell, 2008)

TheKid
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: Voetbal = leven.

Bericht door TheKid »

aloisi schreef:
31-03-2024 01:09
Genekt door vergoote en visser. Stond hier al op voorhand dat dat ging gebeuren.

We speelden een zeer sterke 1ste helft tot domoor wyndal zich laat kisten. Hoe dom kan je zijn om op anderlecht zoiets te doen. Dat weet je dat dat dan slecht afloopt. Oerdom gewoon en totaal onnodig omdat we volledig dominant waren.
Hadden alles in handen om ze in 2de helft af te maken en we geven het weg door zo’n mega domme reactie.

Hazard moet hier minstens 3-4 gele kaarten krijgen vandaag. Maar die komt daar allemaal mee weg.

Zeno was weer sterk. 1 schoonheidsfoutje opt eind maar voor de rest beresterk.

Alles op een europees ticket! We moeten europees pakken!
Den titel of 2de pakken we toch niet.
Vorig jaar zat alles mee en nu zit het vaak wat tegen en we krijgen vaak dubieuze beslissingen tegen.

We moeten winnen van genk nu. Anders hebben we echt een probleem met dan weer 2 uitmatchen. Druk op de ketel.

Janssen eraf halen en ejuke vond ik niet slim.
Janssen in de punt en george en ondrejka eraf had ik gesnapt.
Janssen hebt ge nodig in zo’n matchen. Zeker in 2de helft had ge met 10 man balvastheid nodig en dat waren we helemaal kwijt.
Janssen zou voor minuut 60 zijn 2de geel pakken en dan sta je met 9...
1.3.1.2.

dirty harry
Junior
Junior

Bericht door dirty harry »

23 op 27 nu, zonder puntenverlies tegen Anderlecht en Union, en de titel is van ons.
Alle Brusseleirs da zijn sukkeleirs!
Bruges is a f*cking shithole (Colin Farrell, 2008)

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

Nu ik de beelden nog eens zie ben ik benieuwd hoe het met Hazard is,hopelijk geen schedelbreuk :twisted:
Degoutant weeral van Vissers ..
Oerdom lees ik terwijl je zo een actie wekelijks ziet (Janssens durft zo zijn tegenstander ook opzoeken) enkel was 1 ervan een acteur en zelfs niet eens een goede.Er was een minimale beweging tegen Hazard die zelf borst vooruit inkomt met zijn armen breed en toen al wist dat hij bij het minste moest vallen..en hoe die dat dan deed was helemaal om te lachen.De clown in Tubeke trapte erin ,rood en Hazard zelfs nog geen geel voor de fout.

Negan
Kadet
Kadet
Slagzin: COYR

Bericht door Negan »

redphilly schreef:
Scotland The Brave schreef:
30-03-2024 23:23
Persoonlijk had ik gehoopt dat Ritchie met een nog even grote passie zou invallen als bvb een paar maand geleden.
Er was een fase waar hij 2-3 minuten gewoon van voor bleef hangen en totaal geen intentie had om terug te keren.
Ik denk dat het voor hem, mentaal, ook helemaal wat op is. Hij leek me vrij apatisch te spelen voor zijn doen. Hij voegt normaal net dat extra gif en passie aan het team toe.

Verder begrijp ik soms de kritiek op Ekkelenkamp wel. Niet in de bewoordingen die hier gepost worden maar stilaan mag hij ook wel een verschil gaan beginnen maken.
Ik zie ook wel de meters dat hij maakt voor het team maar ik blijf toch wel stilaan wat op mijn honger zitten.
Die duim van Ritchie na de match naar Vergoote maakte veel goed. Eerst de lijnrechter een hand geven en Vergoote straal negeren en een duim opsteken in zijn gezicht, hij kan het nog onze Ritchie :D
Daar heb ik ook van genoten. Topmoment!

Andey
Scholier
Scholier

Bericht door Andey »

Ik ben gedegouteerd. Onbegrijpelijk hoe Tubeke deze match naar de kl*ten doet en de titelstrijd beïnvloedt. Altijd hetzelfde met Visser. Zat gisterenavond tussen de thuissupporters. Daar waren ze het ook eens dat zonder VAR ze de match nooit hadden gewonnen.
Uitgerekend Toby Alderweireld, het kan toch niet mooier geschreven worden?

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

dirty harry schreef:
31-03-2024 09:53
Al die zeikerds hier die commentaar hebben op de wissels van Van Bommel.
Ge moest beschaamd zijn. En ge kent er geen kl*ten van.
F*ck off.
Ik zag ook niets verkeerd aan de wissels maar blijkbaar hadden sommige nog niet door dat we met 10kwamen te staan op een anderlecht met een Vergote en clown in Tubeke.Een fitte goeie Ritchie is een surplus en neemt de hele flank voor zijn rekening , Balikwisha kom je verdedigend ook sterker en zo laag in blok ben je er aanvallend ook meer mee.De invalbeurten waren niet pittig genoeg maar dat kan je als coach niet weten .

Mattias
Preminiem
Preminiem

Bericht door Mattias »

ik hoop dat karma zijn werk zal doen, laatste speeldag thuis tegen anderlecht en we pakken hun de titel af!

Erik-rafc
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Loyal to the Royal

Bericht door Erik-rafc »

Al die commentaar op Visser en Vergoote… het is vooral onwaarschijnlijk DOM van Wijndal om zo te reageren en niet zélf te blijven liggen kermen na die fout op hem.
Als Hazard daar geen geel krijgt had het de volgende fout prijs geweest, zo werkt dat gewoonlijk.

Nu reik je die clowns de kans om zich nog eens goed te profileren op een gouden blaadje aan. Dom!

Over de match: wij moeten van niemand schrik hebben, deze “misstap” zetten we nog wel recht.
Lust for life.

Olivier
Site Admin
Site Admin

Bericht door Olivier »

die commentator Peter Morren? toch ook niet normaal meer , extreem saai, partijdig en zei die daar ook plots de naam van Corbanie toen Zeno aan de bal kwam ?

Yellis52
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Niet jambon maar hesp

Bericht door Yellis52 »

Voor deze wedstrijd eerste helft Bayern-Dortmund gezien… niet denderend maar in vergelijking daarmee zijn dat hier (buiten die van rafc uiteraard) café voetballers, dit terzijde..

En een GIGANTISCH verschil in arbitrage en Var, bij ons valt hier gegarandeerd minstens 1x penalty ( hands) en rood (voet vooruit op scheenbeen zonder intentie) alleen al in de laatste 25 minuten eerste helft.

Tijd dus om orde op zaken te stellen en vergelding ( de clowns hebben grondig mijne Pasen verkloot) te regelen. Visser hokt in Merksplas of is het Beerse, Vergoote kunnen we traceren.
Dan een paar Tadzjieken een retourtticket van Ryanair naar hier bezorgen, om die voorvochtrestanten (dixit Bricktop) definitief het fluiten onmogelijk te maken, als er nog wat tijd rest kunnen ze Hazard er nog eventueel bijpakken…

Wat mij betreft…Union krijgt van ons 6 punten cado, wij pakken den beker. Anderlecht schoppen wij thuis in frellen zodat Engels eens wat ander gezelschap krijgt enz enz enz

redphilly
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: You never drink alone!!
Contacteer:

Bericht door redphilly »

rooien dokker schreef:
31-03-2024 10:22
dirty harry schreef:
F*ck off.
Ik zag ook niets verkeerd aan de wissels maar blijkbaar hadden sommige nog niet door dat we met 10kwamen te staan op een anderlecht met een Vergote en clown in Tubeke.Een fitte goeie Ritchie is een surplus en neemt de hele flank voor zijn rekening , Balikwisha kom je verdedigend ook sterker en zo laag in blok ben je er aanvallend ook meer mee.De invalbeurten waren niet pittig genoeg maar dat kan je als coach niet weten .
Ik had totaal geen probleem met de wissels van Van Bommel, waar ik wel een probleem mee had was hoe Bali als een slappe vod inviel. Je moet is kijken hoe die daar gaat verdedigen op dat schot voorafgaande aan de corner waar het doelpunt uitkomt. Gewoon wat naast lopen, 2 meter voorbij lopen nadat Anderlecht speler kapt en dan geen enkele moeite doen om dat schot proberen af te blokken. Ik had eerlijk gezegd gehoopt op Matazo maar die gaat hier niet veel minuten maken vrees ik.
Schijt aan virologen!

redphilly
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: You never drink alone!!
Contacteer:

Bericht door redphilly »

Olivier schreef:
31-03-2024 11:09
die commentator Peter Morren? toch ook niet normaal meer , extreem saai, partijdig en zei die daar ook plots de naam van Corbanie toen Zeno aan de bal kwam ?
2 x zelf Corbanie vernoemen ipv Zeno, vroeg na de match aan Verheyen wat Antwerp nog reste in deze playoffs. Dat zo’n zeikerds nog een job krijgen en daar moeten wij nog voor betalen ook :evil:
Schijt aan virologen!

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

redphilly schreef:
31-03-2024 11:13
rooien dokker schreef:
dirty harry schreef:
F*ck off.
Ik had totaal geen probleem met de wissels van Van Bommel, waar ik wel een probleem mee had was hoe Bali als een slappe vod inviel. Je moet is kijken hoe die daar gaat verdedigen op dat schot voorafgaande aan de corner waar het doelpunt uitkomt. Gewoon wat naast lopen, 2 meter voorbij lopen nadat Anderlecht speler kapt en dan geen enkele moeite doen om dat schot proberen af te blokken. Ik had eerlijk gezegd gehoopt op Matazo maar die gaat hier niet veel minuten maken vrees ik.
Matazo had misschien wel de vervanging voor Janssens geweest als we niet die rode kaart pakten.Vermits ze nu al kwistig waren om kaarten te geven (na 4fouten 2xgeel+rood) denk ik wel dat er nog veel kansen liggen .

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Olivier schreef:
Inderdaad dacht heb ik nu een wissel gemist? Andershit supporter pur sang als je die bezig hoort op het scherm! Die zijn stem ging enkele octaven hoger wanneer die nog maar in de buurt van de backlijn kwamen en je hoorde er de teleurstelling afdruipen met al die kansen dat ze niet gescoord hadden! Daartegenover Verheyen rustig beheerst en correcte weergave van het spel. Alleen spijtig van het vele elleboog werk dat niet aangehaald werd! Plus de vele comedia del arte gevallen van hen ! Met je kunt het al raden clown Hazard in de hoofdrol en Leoni en Dolberg als verdienstelijke acteurs!

Gunnassy
Preminiem
Preminiem

Re: Champions' Play-Offs 1 - 30/3/24: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [1-0]

Bericht door Gunnassy »

Laatste wedstrijd is RAFC-Anderlecht. Kruis die aan en bezorg ze een titeldrama.

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Yellis52 schreef:
31-03-2024 11:12
Voor deze wedstrijd eerste helft Bayern-Dortmund gezien… niet denderend maar in vergelijking daarmee zijn dat hier (buiten die van rafc uiteraard) café voetballers, dit terzijde..

En een GIGANTISCH verschil in arbitrage en Var, bij ons valt hier gegarandeerd minstens 1x penalty ( hands) en rood (voet vooruit op scheenbeen zonder intentie) alleen al in de laatste 25 minuten eerste helft.

Tijd dus om orde op zaken te stellen en vergelding ( de clowns hebben grondig mijne Pasen verkloot) te regelen. Visser hokt in Merksplas of is het Beerse, :) Vergoote kunnen we traceren.
Dan een paar Tadzjieken een retourtticket van Ryanair naar hier bezorgen, om die voorvochtrestanten (dixit Bricktop) definitief het fluiten onmogelijk te maken, als er nog wat tijd rest kunnen ze Hazard er nog eventueel bijpakken…

Wat mij betreft…Union krijgt van ons 6 punten cado, wij pakken den beker. Anderlecht schoppen wij thuis in frellen zodat Engels eens wat ander gezelschap krijgt enz enz enz
:)

fourty
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door fourty »

rooien dokker schreef:
31-03-2024 11:22
redphilly schreef:
31-03-2024 11:13
rooien dokker schreef:

Matazo had misschien wel de vervanging voor Janssens geweest als we niet die rode kaart pakten.Vermits ze nu al kwistig waren om kaarten te geven (na 4fouten 2xgeel+rood) denk ik wel dat er nog veel kansen liggen .
Binnen gehaald aks vervanger voor Vermeeren. Zal het zich ook wel anders voorgesteld hebben denk ik.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

aloisi schreef:
31-03-2024 01:09
Genekt door vergoote en visser. Stond hier al op voorhand dat dat ging gebeuren.

We speelden een zeer sterke 1ste helft tot domoor wyndal zich laat kisten. Hoe dom kan je zijn om op anderlecht zoiets te doen. Dat weet je dat dat dan slecht afloopt. Oerdom gewoon en totaal onnodig omdat we volledig dominant waren.
Hadden alles in handen om ze in 2de helft af te maken en we geven het weg door zo’n mega domme reactie.

Hazard moet hier minstens 3-4 gele kaarten krijgen vandaag. Maar die komt daar allemaal mee weg.

Zeno was weer sterk. 1 schoonheidsfoutje opt eind maar voor de rest beresterk.

Alles op een europees ticket! We moeten europees pakken!
Den titel of 2de pakken we toch niet.
Vorig jaar zat alles mee en nu zit het vaak wat tegen en we krijgen vaak dubieuze beslissingen tegen.

We moeten winnen van genk nu. Anders hebben we echt een probleem met dan weer 2 uitmatchen. Druk op de ketel.

Janssen eraf halen en ejuke vond ik niet slim.
Janssen in de punt en george en ondrejka eraf had ik gesnapt.
Janssen hebt ge nodig in zo’n matchen. Zeker in 2de helft had ge met 10 man balvastheid nodig en dat waren we helemaal kwijt.
Janssen wegens hij al geel had. En janssen kennende zal hij zich nooit inhouden, dus risico om 2de geel blijft bij hem te groot.

Ejuke is een speler voor korte versnellingen en heeft niet het langere loopvermogen als Balikwisha. Verdedigende is hij ook minder.
Dus 2 logische vervangingen.
Als janssen geen geel had gehad, dan had die wel blijven staan..

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

RAFC1FOREVER schreef:
31-03-2024 09:54
Ik ga niet snel de scheidsrechter als oorzaak aanduiden van ons verlies. Maar dit keer is dat meer dan terecht. De rode kaart, de gretigheid waarmee de penalty gefloten werd. Pech voor hun dat het dik buitenspel was of we kregen die ook nog tegen. Hazard gaat theatraal neer door de duw van derde ref Smet, niet eens door dat knikje van Wijndal.

Bah, ik kots van heel dat Anderlecht.

We spelen de eerste helft echt op een hoog niveau. Ik zie ons op deze manier nog veel punten halen.
Waarom Smet daar zo tussenvliegt? Ook dik overdreven reactie

keving
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door keving »

Olivier schreef:
En dan die gezever over de fout van Bataille tegen die unionspeler. Onthoofding... :roll:

fourty
Top voetballer
Top voetballer

Re: Champions' Play-Offs 1 - 30/3/24: Anderlecht - Royal Antwerp Football Club [1-0]

Bericht door fourty »

Het stond in de scheidsrechters sterren geschreven dat wij daar geen punt gingen halen.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

sinjoor
Junior
Junior

Bericht door sinjoor »

We hebben een fantastische eerste helft gespeeld. Door een stomme reaktie van Owen en profileringsdrang van Visser wordt de wedstrijd kapot gemaakt. Dan een prutsgoal ( die twee keer afwijkt) tegen. Ik denk dat deze match een extra push gaat worden naar de volgende wedstrijden van de Reds. It ain't over till the fat lady sings.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Yellis52 schreef:
31-03-2024 11:12

Tijd dus om orde op zaken te stellen en vergelding ( de clowns hebben grondig mijne Pasen verkloot) te regelen. Visser hokt in Merksplas of is het Beerse, Vergoote kunnen we traceren.

Dat gedrocht is van Vlimmeren ;)

Plaats reactie