Young Reds 2024-2025
Moderator: Moderator Team
Re: Young Reds 2024-2025
1-1 vandaag in Merelbeke.
-
- Scholier
Het was adekami die het doelpunt heeft gemaakt. Komt van iemand die daar was.
- redphilly
- Eerste Elftal
- Contacteer:
0-4 den boot in tegen jong Cercle.
Fokking monaco
-
- Top voetballer
- Slagzin: Chi pecora si fa, il lupo se la mangia
Amateurvoetbal exclusief op HLN: Cappellen neemt het zondag op tegen de Young Reds, de B-ploeg van Antwerp
LIVESTREAMIn samenwerking met Voetbal Vlaanderen biedt HLN, exclusief voor abonnees, ook dit seizoen live amateurvoetbal aan. Elk weekend wordt één topaffiche uit eerste amateurafdeling live gestreamd met deskundig commentaar. Zondag kijken Cappellen en de Young Reds, de B-ploeg van eersteklasser Antwerp, elkaar in de ogen. De aftrap wordt gegeven om 15 uur.
*Chi pecora si fa, il lupo se la mangia.
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
Wie zich tot schaap maakt, wordt door de wolf gegeten
- Shankly
- Eerste Elftal
- Slagzin: Antwerp... is... kampioen!!!
Bedankt voor de verwittiging, wordt interessant om te zien.Scotland The Brave schreef: ↑06-11-2024 16:19Amateurvoetbal exclusief op HLN: Cappellen neemt het zondag op tegen de Young Reds, de B-ploeg van Antwerp
LIVESTREAMIn samenwerking met Voetbal Vlaanderen biedt HLN, exclusief voor abonnees, ook dit seizoen live amateurvoetbal aan. Elk weekend wordt één topaffiche uit eerste amateurafdeling live gestreamd met deskundig commentaar. Zondag kijken Cappellen en de Young Reds, de B-ploeg van eersteklasser Antwerp, elkaar in de ogen. De aftrap wordt gegeven om 15 uur.
rafca schreef:1-2 gewonnen van de A ploeg van Kortrijk.
De match tegen Capellen zou te zien zijn op HLN.be voor abonnees.
- redphilly
- Eerste Elftal
- Contacteer:
1-0 achter op slag van rust.
2-2 twee maal achter gestaan en 5 minuten voor einde de goal van Kransniqi met de kop. Mooie goal. Evenwichtig matchke. Udoh speelde in zijne hof.
Terug naar de young reds. Vandeplas > stanic en er is achter Jansen maar 1 plek op de bank voor een pure spits
Zijn Horemans en Tuypens nog steeds gekwetst?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Reserve speler
- Slagzin: There's only one in the city!
Hele match of samenvatting nu ook te zien op HLN.
Wat me opviel was een zagende Udoh, die als hij de bal niet krijgt naar de trainer kijkt met open armen. En een twijfelende keeper bij ons.
Wat me opviel was een zagende Udoh, die als hij de bal niet krijgt naar de trainer kijkt met open armen. En een twijfelende keeper bij ons.
-
- Top voetballer
- Slagzin: *** loyal to the Royal Antwerp FC since 1980 *** Against modern football ! ***
Goede match van de reds op Cappellen.
Licht veldoverwicht en balbezit, ze proberen wel combinatievoetbal te spelen en dat lukte vrij aardig, tegen een vooral counterend Kapellen.
Missen voorin wel wat slagkracht. Ik zag Vandeplas eerder,als aanvallende middenvelder acteren, niet echt als diepe spits, speelde wel goed, Adekami onopvallend, net als Udoh.
Renders toch wel sterkhouder achterin, keeper Van Gils vond ik ook degelijk (op 1 aarzeling bij uitkomen na).
Mooie en dik verdiende gelijkmaker van Krasniqi.
En hoe jammer is het dat de Young Reds niet al hun thuismatchen in Kapelllen spelen, in plaats van in godbetert Lier... Sowieso 100 man extra die er dan elke keer zouden zijn.
Licht veldoverwicht en balbezit, ze proberen wel combinatievoetbal te spelen en dat lukte vrij aardig, tegen een vooral counterend Kapellen.
Missen voorin wel wat slagkracht. Ik zag Vandeplas eerder,als aanvallende middenvelder acteren, niet echt als diepe spits, speelde wel goed, Adekami onopvallend, net als Udoh.
Renders toch wel sterkhouder achterin, keeper Van Gils vond ik ook degelijk (op 1 aarzeling bij uitkomen na).
En hoe jammer is het dat de Young Reds niet al hun thuismatchen in Kapelllen spelen, in plaats van in godbetert Lier... Sowieso 100 man extra die er dan elke keer zouden zijn.
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
Against modern football !
Eerste dertig minuten was Adekami veel aan de bal maar deemsterde daarna weg. Gaf vrijschoppen en corners en deed dat behoorlijk tot goed. Udoh al vermeld speelde in zijn hof. Denk dat hij wat vedette allures begint te krijgen. Wat nooit goed is. Smits ook onopvallend. Zit voor de rest echt wel talent in deze ploeg. Ook vermelding van de laatste invalbeurt van aanvaller Verheeken of Vereecken? Was de man waar het meeste gevaar van uitging vond ik.Kalkbrenner schreef: ↑11-11-2024 11:53Goede match van de reds op Cappellen.