Nee. Weekavond. Veiligheid enzo… zal wel iets anders zijn
Beker Van België 1/8ste - 4/12/2024: Kortrijk - Royal Antwerp Football Club [0-0 / 3-4 Pen]
Moderator: Moderator Team
Re: Beker Van België 1/8ste - 4/12/2024: Kortrijk - Royal Antwerp Football Club [20u30]
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Re: Beker Van België 1/8ste - 4/12/2024: Kortrijk - Royal Antwerp Football Club [20u30]
Mogelijke tegenstanders rond 8 januari:
Genk
Club Brugge
OHL
Union
Sint-Truiden
Beerschot
Anderlecht/Westerlo
Die me maar Beerschot of STVV thuis.
Genk
Club Brugge
OHL
Union
Sint-Truiden
Beerschot
Anderlecht/Westerlo
Die me maar Beerschot of STVV thuis.
Naar 't schijnt verdwijnen je gedachten
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
Belangrijke win.
Naar t schijnt moeizame start, maar daarna toch beste van t spel en de betere kansen, Janssen ongelukkige avond en Kerk sterk ingevallen
Nu 3 dagen rust is voldoende voor chalala
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Naar t schijnt moeizame start, maar daarna toch beste van t spel en de betere kansen, Janssen ongelukkige avond en Kerk sterk ingevallen
Nu 3 dagen rust is voldoende voor chalala
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BOUWEN! BOUWEN! BOUWEN!
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!
Zeer belangrijke win in moeilijke cupmatch.
Gelukkig maar.
Voetbal was wel weer heel slecht amai.
We zitten in een dipje.
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: ‘Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.’
Merci aan de podcast van De Vierkante Paal !
Knap werk !
Knap werk !
-
- Junior
- Slagzin: No Rules , Great Old
Nog nergens iets van beelden?
Committed to one team and one team only, for life! ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB !!!
- vetartis
- Moderator
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
Hoe goed was dat... grote fan geworden van Jemme vanuit de hoofdtribune...
forever in our shadow...
Re: Beker Van België 1/8ste - 4/12/2024: Kortrijk - Royal Antwerp Football Club [0-0 / 3-4 Pen]
Terug thuis na een lastige match in de thuisvakken. Zat vlakbij de perstribune en was best amusant om die bezig te zien. Ik heb men best gedaan om heel de match lang, updates te sturen naar de vierkante paal crew. Op naar een thuismatch nu.
Re: Beker Van België 1/8ste - 4/12/2024: Kortrijk - Royal Antwerp Football Club [0-0 / 3-4 Pen]
Kerk goed ingevallen, Valencia heel matig en riedewald zeer goede zaken laten zien. Corbanie was goed op de 6 maar ik zou Riedewald durven opstellen, zondag
Blij om dat te lezen, zo’n polyvalente speler erbij is altijd een troef. Costa niet 100% speelklaar, vermoed ik?
Never Forget Het Buffet
-
- Eerste Elftal
Ik vond ondrejka veel zwakker dan valencia. Valencia probeerde nog acties te maken. Ondrejka weer compleet onzichtbaar.
Kerk viel 15 min goed in maar dan weer hetzelfde: 2 goei dribbels en dan nog een 3de en 4de proberen en balverlies.
Chery ook bijzonder zwak. Constant balverlies en wint geen enkel duel. Al weken zwak bezig en begint nu echt een probleem te worden.
Ons aanvallend compartiment is niet in vorm: we creeren niets meer.
Riedewald idd sterk ingevallen! Liet heel goeie dingen zien: ziet het en probeert snel vooruit te spelen.
Heb te doen met scott. Zag er slecht uit. Die jongen heeft echt al veel pech gehad.
-
- Eerste Elftal
Denk dat costa gewoon ff rust kreeg en ff mocht bezinnen op de bank na zijn zwakke prestaties afgelopen weken. Odoi ook niet top maar dat is toch allemaal wat stabieler achterin met hem daar. Organisatorisch toch wat beter achterin.
- NapoleonDeKabouter
- Kadet
gisteren gaan slapen met nog 1uur youtube streaming te gaan wegens vanochtend vroeg op. Opgestaan met radio af en niks van media. Den otto in en livestream verdergezet. Efkes wennen dat er pinten worden gezopen om 6u00 'smorgens maar ik was meteen mee in de bekersfeer van gisterenavond. Geweldig initiatief en dank ook aan de vele verslaggevers ter plaatse. De Gouden Smart Micro gaat dit jaar sowieso naar de Jemme.
Top gaste
Top gaste
-
- Reserve speler
- Slagzin: Kust na mennen dappere
Aansluitend na de match van Anderlecht-Westerlo vanavond wordt er meteen geloot voor zowel de kwart- als halve finales.
93:33
... sorry
Act as One, Play as Champions.
- Erik-rafc
- Reserve speler
- Slagzin: Loyal to the Royal
Wat was er gebeurd misschien, terug blessure neem ik aan?aloisi schreef: ↑05-12-2024 07:45Ik vond ondrejka veel zwakker dan valencia. Valencia probeerde nog acties te maken. Ondrejka weer compleet onzichtbaar.
Kerk viel 15 min goed in maar dan weer hetzelfde: 2 goei dribbels en dan nog een 3de en 4de proberen en balverlies.
Chery ook bijzonder zwak. Constant balverlies en wint geen enkel duel. Al weken zwak bezig en begint nu echt een probleem te worden.
Riedewald idd sterk ingevallen! Liet heel goeie dingen zien: ziet het en probeert snel vooruit te spelen.
Heb te doen met scott. Zag er slecht uit. Die jongen heeft echt al veel pech gehad.
Lust for life.
Matige match op een druilerige woensdagavond, beetje desolaat ook met volgens mij amper 3.000 man in de tribunes. Veel inzet en middenveldspel, zeer weinig kansen. Met Butez speel je eigenlijk met 11 veldspelers in zo'n wedstrijden, heel secuur in z'n passing en dat geeft de verdediging toch wel extra vertrouwen; ook z'n penalty was top, daarom voor mij MVDM. Chery inderdaad zwak, net als Ondrejka en Praet geraakt ook maar niet uit z'n 2e vitesse, teleurstellend...
Kerk & Riedewald brachten wel schwung met hun invalbeurt, verwacht meer speelminuten voor beiden deze zondag. Soit, bij de laatste 8, hopelijk volgende ronde thuis, da's al wat ik vraag
Kerk & Riedewald brachten wel schwung met hun invalbeurt, verwacht meer speelminuten voor beiden deze zondag. Soit, bij de laatste 8, hopelijk volgende ronde thuis, da's al wat ik vraag
Ingevallen en een dikke tien minuten later gekwetst naar de kant, inderdaad.Erik-rafc schreef: ↑05-12-2024 10:11Wat was er gebeurd misschien, terug blessure neem ik aan?aloisi schreef: ↑05-12-2024 07:45Ik vond ondrejka veel zwakker dan valencia. Valencia probeerde nog acties te maken. Ondrejka weer compleet onzichtbaar.
https://www.gva.be/cnt/dmf20241204_96143127
Voor Scott werd het echter een pijnlijke invalbeurt, want hij moest al snel opnieuw naar de kant met een blessure – dat zag er niet goed uit.
Genoten van de live-verslaggeving van de penaltyreeks. Dank daarvoor! (Veel beter dan op de radio, waar er soms werd overgeschakeld naar een minder belangrijke wedstrijd.)
Voor wie het wil herbeleven: https://www.youtube.com/live/Rz2zyzoZFE ... HtV_n3jtRU
(Wel jammer dat de uitzending (voor mij) niet duidelijk werd aangekondigd. Ik las op Instagram dat er een plan was om verslaggeving te doen, maar heb dan pas na een uur hier in dit topic toevallig een link gezien. Geen idee hoe ik het anders had kunnen weten.)
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
De korte invalbeurt van Scott was genoeg om geel te pakken.
Naar 't schijnt verdwijnen je gedachten
Amai, stevige kater moet ik zeggen. Die 3 Aperollen die mijn naam riepen na de match hadden precies niet gehoeven. noch die twee pinten voor onderweg naar huis. Dan had dirty harry zijn auto nu ook niet megahard naar bier gestonken. Twee pinten uit het raam steken om schol te doen naar de spelersbus is dus geen goed idee als ge 130 rijdt .
En ik had het moeten weten want ooit heeft ne maat uit raam gekotst op de autostrade en ik kreeg als chauffeur een megalading spouwsel op mijne freiter in die mate dat mijn zijruit langs de binnenkant vol kots hing met daarin een proper silhouet van mijne kop.
Verschoning harry!
En ik had het moeten weten want ooit heeft ne maat uit raam gekotst op de autostrade en ik kreeg als chauffeur een megalading spouwsel op mijne freiter in die mate dat mijn zijruit langs de binnenkant vol kots hing met daarin een proper silhouet van mijne kop.
Verschoning harry!
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
Van de beelden die we dan toch te zien krijgen.
Wat een held is Butez? Gedraagt zich gewoon op en top prof ook als tweede doelman. Na zo een frustrerende 9 maanden op die manier reageren na de laatste penalty van Toby…
En evengoed was het meteen ook zijn laatste wedstrijd voor Antwerp ooit gisteren.
Wat een held is Butez? Gedraagt zich gewoon op en top prof ook als tweede doelman. Na zo een frustrerende 9 maanden op die manier reageren na de laatste penalty van Toby…
En evengoed was het meteen ook zijn laatste wedstrijd voor Antwerp ooit gisteren.