En ergens heeft hij een punt ook nog.N8W8 schreef: ↑08-12-2024 17:10Terecht of niet, Toby gooit de trainer hier gewoon publiekelijk onder de bus... niet zijn stijl... heel vreemdSteakFriet schreef: ↑08-12-2024 16:33Nee dat ligt aan inzet. Nu alles op de trainer steken is weer zo simpel. Toby zou beter zelf wat alerter zijn. Eerste goal was hij ook nergens.Zapter schreef:
En dat liegt niet aan de trainer?
Speeldag 17 - 8/12/2024: Royal Antwerp Football Club - Charleroi[1-3]
Moderator: Moderator Team
Re: Speeldag 17 - 8/12/2024: Royal Antwerp Football Club - Charleroi[13u30]
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
Kan zijn, maar ondanks de collectieve wanprestatie (afgezien van een uitmuntende Kerk) heb ik mij het meest geërgerd aan onze Toby. Plat in de duels, het spel enorm vertragend en als we dan al eens momentum aan het opbouwen waren dan verpeste hij het met een hopeloze lange bal (en dan zie ik die opportunistische poging om Butez na te doen vanaf de middenlijn nog door de vingers)fourty schreef: ↑08-12-2024 20:11En ergens heeft hij een punt ook nog.N8W8 schreef: ↑08-12-2024 17:10Terecht of niet, Toby gooit de trainer hier gewoon publiekelijk onder de bus... niet zijn stijl... heel vreemdSteakFriet schreef: ↑08-12-2024 16:33Nee dat ligt aan inzet. Nu alles op de trainer steken is weer zo simpel. Toby zou beter zelf wat alerter zijn. Eerste goal was hij ook nergens.
Dit dus hé.N8W8 schreef: ↑08-12-2024 17:10Terecht of niet, Toby gooit de trainer hier gewoon publiekelijk onder de bus... niet zijn stijl... heel vreemdSteakFriet schreef: ↑08-12-2024 16:33Nee dat ligt aan inzet. Nu alles op de trainer steken is weer zo simpel. Toby zou beter zelf wat alerter zijn. Eerste goal was hij ook nergens.Zapter schreef:
Als je in elke helft binnen de 5 minuten een goal slikt, ligt dat niet aan tactiek maar aan focus.
Verder is Praet een totale miscast. De man heeft geen zin meer, enkel nog geïnteresseerd in de sollen.
Nogmaals , het financiële had prioriteiten. We gaan niet elk jaar een Georges ergens direct vinden of kunnen overtuigen om naar ons te komen.fade to black schreef: ↑08-12-2024 19:11Na enkele maanden competitie zijn zo'n resultaten te voorspellen als je het seizoen begint met amper 10-12 spelers die voldoende niveau behalen voor eerste klasse. Onze toppers voorin (Janssen en Chery) zijn compleet uit vorm, maar kunnen niet vervangen worden. Op geen enkele positie heb je een alternatief voorhanden met voldoende kwaliteit. Neem daar nog bij dat een aantal posities nu worden ingevuld door spelers die het niveau niet aankunnen, zoals uw twee backs met Bataille en Costa, en dan krijg je zo'n resultaten. Donderdag nog 120 minuten gespeeld en je kan gewoon geen enkele speler rust geven. Spelers die pas terugkomen uit blessure moeten plots een kwaliteitsinjectie brengen, dat is gewoon niet realistisch. Kijk naar een Praet bijvoorbeeld, die jongen is gewoon helemaal niet in vorm en zou geen dragende speler moeten zijn dit moment, maar bij gebrek aan alternatief speelt die elke wedstrijd.
We hebben het gebrek aan kwaliteit op sommige posities en het complete gebrek aan vervangers goed kunnen opvangen door de individuele klasse van Chery, Janssen en Ondrejka die geweldige statistieken hadden, maar dat hou je natuurlijk geen heel seizoen vol als je elke match 90 minuten moet spelen.
Nu de schuld afschuiven op onze trainer vind ik dan ook absoluut onterecht. Die brengt met een zeer beperkte kern heel mooie resultaten en degelijk voetbal. Kijk vooral naar het bestuur. Het seizoen aanvatten met slechts 1 spits bijvoorbeeld ... complete waanzin is dat.
Dus roeien met de riemen die je hebt. Voor sommige jonge spelers kan dit een stap vooruit zijn om toch wat speelminuten te krijgen. Dat er dan resultaten onder gaan lijden , hoort er dan ook bij.
Zolang we rond de top 3-4 staan ben ik content.
Intussen komen er toch aantal spelers terug uit hun blessure. Balikwisha en Riedewald.. dat ze nog wedstrijdritme te kort hebben gaan ze niet kunnen wegsteken. Maar die gaan ook normaal gezien terug groeien.
-
- Top voetballer
Dacian schreef: ↑08-12-2024 20:37Dit dus hé.N8W8 schreef: ↑08-12-2024 17:10Terecht of niet, Toby gooit de trainer hier gewoon publiekelijk onder de bus... niet zijn stijl... heel vreemdSteakFriet schreef: ↑08-12-2024 16:33Nee dat ligt aan inzet. Nu alles op de trainer steken is weer zo simpel. Toby zou beter zelf wat alerter zijn. Eerste goal was hij ook nergens.
Als je in elke helft binnen de 5 minuten een goal slikt, ligt dat niet aan tactiek maar aan focus.
Verder is Praet een totale miscast. De man heeft geen zin meer, enkel nog geïnteresseerd in de sollen.
ik hoop dat we daar onze broek niet aan scheuren want net als bij Riedewald zie ik die echt niet meekunnen met een top 3ploeg..We zijn december ,blijf af van zulke spelers.
Toby gooit de trainer niet onder de bus. Zegt in het interview dat hij daar niet op de trainer heeft.N8W8 schreef: ↑08-12-2024 17:10Terecht of niet, Toby gooit de trainer hier gewoon publiekelijk onder de bus... niet zijn stijl... heel vreemdSteakFriet schreef: ↑08-12-2024 16:33Nee dat ligt aan inzet. Nu alles op de trainer steken is weer zo simpel. Toby zou beter zelf wat alerter zijn. Eerste goal was hij ook nergens.Zapter schreef:
Ging over dat ze te gemakkelijk door het centrum kwamen. Spelers moeten ook tactisch meedenken op een veld..
-
- Top voetballer
Re: Speeldag 17 - 8/12/2024: Royal Antwerp Football Club - Charleroi[1-3]
Denk dat iedereen wel zag dat het ons middenveld te zwak was, De Roeck is zeker geen slechte coach maar van Bommel durfde in een gelijkaardige wedstrijd eens na dertig minuten een dubbele wissel doorvoeren.Moest je ballen voor hebben maar had zeker niet fout geweest..Ik zou wel de meeste van onze speler terug met de voetjes op de grond zetten want een dikke transfer zie ik ze voorlopig niet echt maken wegens te plat.Beste man, Kerk
- Albata&Russata
- Reserve speler
- Slagzin: R.A.F.C.
Voor het eerst sinds terugkomst naar eerst klasse uitgefloten. Al (gelukkig) niet massaal.
h3x4: Volgens mij is RAFC gewoon een ongeleid projectiel...
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: ‘Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.’
Het was belachelijk zwak.
Sommige spelers zouden NOOIT basisspeler mogen zijn, maar door de te kleine kern zit er niets anders op.
Als Kerk dan nog uwe beste man is, zegt dan al heel veel. En die stak er met kop en schouders bovenuit vandaag.
Wie die Argentijn is gaan halen voor 2,3 miljoen is mij een raadsel. Voor dat geld breng ik wel iets veel beters binnen ze.
Waarom Jonas Janssen op de 10 gaat zetten is helemaal lachwekkend en dan pakt Vincent zoals iedereen had verwacht al na 8 minuten geel. Domme spits op da gebied.
Wat missen we op het middenveld Odoi en Doumbia.
En wat is er aan de hand met Ondrejka Alleen weer goed tegen de kleintjes
Sommige spelers zouden NOOIT basisspeler mogen zijn, maar door de te kleine kern zit er niets anders op.
Als Kerk dan nog uwe beste man is, zegt dan al heel veel. En die stak er met kop en schouders bovenuit vandaag.
Wie die Argentijn is gaan halen voor 2,3 miljoen is mij een raadsel. Voor dat geld breng ik wel iets veel beters binnen ze.
Waarom Jonas Janssen op de 10 gaat zetten is helemaal lachwekkend en dan pakt Vincent zoals iedereen had verwacht al na 8 minuten geel. Domme spits op da gebied.
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!
Jillieboy schreef: ↑09-12-2024 00:22Het was belachelijk zwak.
We hebben juist tegen paar kleintjes gespeeld?! Kortrijk dender charleroi
We spelen gewoon op het niveau vd degradatieploegen momenteel, maar dan met een aantal platte vijgen op de plein.
Ondrejka geraakt geen paal voorbij. Chery ligt elk duel plat. Costa is niet om aan te zien. Corbanie en verstraeten zijn nog jong en groen, maar ook wel misschien gewoon iets te weinig kwaliteit voor wat we ambieren.
Riedewald praet hebben jaren weinig geshot en dat ziet ge ook.
Bataille doet hard zijn best maar is ook weinig kwaliteit.
Valencia is ook iets te licht weten we al. Bali is maanden out geweest en zal ook ff tijd nodig hebben maar is in principe ook niet de fighter.
Dan schiet er niet veel over he..lammens, toby, zeno, janssen en odoi die er gisteren ook niet bij was en kerk.
Heel weinig wisselopties en weinig fighters en weinig gestalte. Ni zo makkelijk op te lossen vrees ik.
aloisi schreef:Jillieboy schreef: ↑09-12-2024 00:22Het was belachelijk zwak.
We spelen gewoon op het niveau vd degradatieploegen momenteel, maar dan met een aantal platte vijgen op de plein.
Ondrejka geraakt geen paal voorbij. Chery ligt elk duel plat. Costa is niet om aan te zien. Corbanie en verstraeten zijn nog jong en groen, maar ook wel misschien gewoon iets te weinig kwaliteit voor wat we ambieren.
Valencia is ook iets te licht weten we al. Bali is maanden out geweest en zal ook ff tijd nodig hebben maar is in principe ook niet de fighter.
Dan schiet er niet veel over he..lammens, toby, zeno, janssen en odoi die er gisteren ook niet bij was en kerk.
Heel weinig wisselopties en weinig fighters en weinig gestalte. Ni zo makkelijk op te lossen vrees ik.
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk
Van Bommel had natuurlijk wel iets meer kwaliteit om te wisselen. Dan kan je dat ook sneller doen.rooien dokker schreef: ↑08-12-2024 22:47Denk dat iedereen wel zag dat het ons middenveld te zwak was, De Roeck is zeker geen slechte coach maar van Bommel durfde in een gelijkaardige wedstrijd eens na dertig minuten een dubbele wissel doorvoeren.Moest je ballen voor hebben maar had zeker niet fout geweest..Ik zou wel de meeste van onze speler terug met de voetjes op de grond zetten want een dikke transfer zie ik ze voorlopig niet echt maken wegens te plat.Beste man, Kerk
Plus als de ploeg in het algemeen een vormdipje heeft, dan ga je het vertrouwen van een speler nog meer kraken..
De omstandigheden waarin Van Bommel toen zijn wissel deed waren dan ook helemaal anders.
Gisteren kon je uw 3 centrale spelers vervangen.
Die 3e tegengoal was wel comedy capers...
Na die foutieve deviatie van Bataille, nog een heel goede reflex van Lammens, maar dan is er totaal geen reactie van Jelle op de terugkomende bal, waarna die spits, die een meter achter Jelle stond, gewoon meer gefocust is en dus sneller op de bal.
Nadien met die 1 op 1 verliest hij ook kinderlijk het duel. Als de spits van Charleroi daar neergaat in de 16 is het altijd rood en penalty, want Bataille trekt duidelijk aan zijn truitje.
Na die foutieve deviatie van Bataille, nog een heel goede reflex van Lammens, maar dan is er totaal geen reactie van Jelle op de terugkomende bal, waarna die spits, die een meter achter Jelle stond, gewoon meer gefocust is en dus sneller op de bal.
Nadien met die 1 op 1 verliest hij ook kinderlijk het duel. Als de spits van Charleroi daar neergaat in de 16 is het altijd rood en penalty, want Bataille trekt duidelijk aan zijn truitje.
Dat het zwak was weet iedereen maar als je bij een 0 3 stand en 5 minuten te gaan Toby weer in de spits stuurt. Is gewoon belachelijk. Het leek meer op een training waar iedereen vrij mag kiezen waar hij gaat staan. Ik vraag me af of dit van Jonas komt of van Toby zelf. Zet toch gewoon Van De Plas op die moment. Laat die wat vertrouwen op doen voor de toekomst.roodwit2 schreef: ↑08-12-2024 18:10Als Toby de tactiek (trainer) bekritiseert dan verklaart dat veel voor mij. Je zag vandaag geen ploeg - geen vrienden - geen spelers die voor elkaar vochten. Ze lieten elkaar in de steek door zelfs simpele passen slecht aan te geven, niet beschikbaar maken - de slalom van Kerk was het toppunt, dat heeft zolang geduurd en niemand maakte zich beschikbaar terwijl bv heel de rechterflank open lag, hij moest uit armoe terug achteruit.
Heb Zeno ook nog nooit zo achteloos (maakt mij niet uit) zien spelen.
Er is iets en hopelijk zit Overmars er dicht genoeg op om het op te lossen.
Op sommige punten kan ik Aloisi nu wel eens gelijk geven. Dat een Praet en Riedewald tijd nodig hebben. Te kort aan matchritme vorige seizoen + blessure dit jaar. Balikwisha zal ook nog opnieuw zijn ritme moeten zoeken.famazing schreef: ↑09-12-2024 07:11aloisi schreef:Jillieboy schreef: ↑09-12-2024 00:22Het was belachelijk zwak.
Dat Chery het een pak moeilijker heeft als het een fysieke wedstrijd is.
En we missen inderdaad wat lengte en kracht in bepaalde wedstrijden.
Dat we acteren als degradatieploeg vind ik weer overdreven.
Valencia en Costa hebben nog steeds voor mij potentieel. Valencia is nog jong. Is op jonge leeftijd naar hier gekomen en heeft dan ook nog de tegenslag gehad met zijn blessures. Maar je ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Maar bepaalde zaken zullen wel in zijn kopje spelen.
Costa heeft hier amper tijd gehad om zich aan te passen. Zoals Van Bommel een half seizoen met Avila heeft gewacht , om hem te brengen. Dat een Costa dan met hoogtes en laagtes speelt kan ik nog ergens begrijpen.
De ploeg moet in principe op sleeptouw genomen worden door een Toby, Janssen, Odoi, Chery.. en eigenlijk Praet en Riedewald met hun ervaring. Als daar al een paar niet van draaien , dan krijgt de rest van de spelers het ook moeilijker.
Intussen zal een Chery ook al ondervinden dat je in België minder ruimte krijgt om te voetballen dan in Nederland.
Ik zou Renders brengen op de back. Heeft mij al veruit de beste indruk gelaten van alle spelers die daar gestaan hebben. Odoi en Renders op de 2 backs en Riedewald op de 6 met Doumbia en Cherry daarvoor. Dat moet het worden in PO1Alan 1982 schreef: ↑09-12-2024 07:49Die 3e tegengoal was wel comedy capers...
Daar kan ik alleen maar mee akkoord gaan. Trouwens niemand kan een heel seizoen op niveau presteren (en al zeker niet in België). Elke ploeg die voetbal wil spelen krijgt/heeft het moeilijk met de tekortkomingen van de andere ploegen als die echt fysiek willen spelen.keving schreef: ↑09-12-2024 08:26Op sommige punten kan ik Aloisi nu wel eens gelijk geven. Dat een Praet en Riedewald tijd nodig hebben. Te kort aan matchritme vorige seizoen + blessure dit jaar. Balikwisha zal ook nog opnieuw zijn ritme moeten zoeken.famazing schreef: ↑09-12-2024 07:11aloisi schreef:
Valencia en Costa hebben nog steeds voor mij potentieel. Valencia is nog jong. Is op jonge leeftijd naar hier gekomen en heeft dan ook nog de tegenslag gehad met zijn blessures. Maar je ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Maar bepaalde zaken zullen wel in zijn kopje spelen.
Costa heeft hier amper tijd gehad om zich aan te passen. Zoals Van Bommel een half seizoen met Avila heeft gewacht , om hem te brengen. Dat een Costa dan met hoogtes en laagtes speelt kan ik nog ergens begrijpen.
De ploeg moet in principe op sleeptouw genomen worden door een Toby, Janssen, Odoi, Chery.. en eigenlijk Praet en Riedewald met hun ervaring. Als daar al een paar niet van draaien , dan krijgt de rest van de spelers het ook moeilijker.
Intussen zal een Chery ook al ondervinden dat je in België minder ruimte krijgt om te voetballen dan in Nederland.
Elke ploeg in de top van het klassement is niet gewoon van te moeten knokken voor een overwinning maar je ziet dat de "mindere" ploegen zich, naargelang het seizoen vordert en hun positie in het klassement, steeds meer op fysiek werkvoetbal gaan richten om punten te halen.
Alleen dit weekend al, Brugge met moeite in de 101ste minuut, Genk tot de laatste seconde knokken voor die overwinning, Standard geeft het in de 94ste minuut nog weg, Gent pas in de 91ste minuut de beslissing, Anderlecht pas in de 93ste minuut, en Union niet verder dan een 0-0 tegen de voorlaatste... Alle ploegen hebben het moeilijk momenteel en wij hebben dan ook nog eens al een heel seizoen niet het geluk aan onze zijde. Bij de 0-1 kopt Praet ongelukkig die bal in de voeten van Charleroi, de 0-2 kwam er na een verzonnen overtreding van de ref en bij de 0-3 vliegt die bal ongewild keihard naar eigen doel. Bataille zijn reactie was van iemand die niet geloofde dat Senne die bal nog zou tegenhouden. Alles zat wat tegen maar uiteraard was het ook niet goed. Dan missen we speler x door een blessure, dan weer door een schorsing... Doumbia, Odoi, Janssen zijn gewoon cruciaal in deze ploeg. De krappe kern kost maturiteit maar ook punten en van sommigen van die jonge gasten wordt door de supporters al te veel van verwacht. Het lost zich wel op, er is kwaliteit genoeg. Ik wordt enkel ambetant dat supporters een heel match achter mij liggen zagen en er bij de 0-3 gewoon al naar huis gingen. Kom dan gewoon ni.
Was in de eerste helft toch wel serieus aan het gesticuleren naar de bank. Denk toch dat die niet tevreden was met hoe De Roeck anticipeerde op de tactiek van Charleroi.keving schreef: ↑08-12-2024 20:46Toby gooit de trainer niet onder de bus. Zegt in het interview dat hij daar niet op de trainer heeft.N8W8 schreef: ↑08-12-2024 17:10Terecht of niet, Toby gooit de trainer hier gewoon publiekelijk onder de bus... niet zijn stijl... heel vreemdSteakFriet schreef: ↑08-12-2024 16:33Nee dat ligt aan inzet. Nu alles op de trainer steken is weer zo simpel. Toby zou beter zelf wat alerter zijn. Eerste goal was hij ook nergens.
Ging over dat ze te gemakkelijk door het centrum kwamen. Spelers moeten ook tactisch meedenken op een veld..
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Ik ben er nog niet uit of Charleroi nu zo sterk was of wij zo matig.
Volgens mij is Charleroi toch beneden zijn waarde gerangschikt, of halen ze nu een niveau dat ze daarvoor niet haalden. In elk geval lukten de combinaties door het midden bij hen zeer vlot. Eentijdsvoetbal, hakjes, you name it.
Volgens mij is Charleroi toch beneden zijn waarde gerangschikt, of halen ze nu een niveau dat ze daarvoor niet haalden. In elk geval lukten de combinaties door het midden bij hen zeer vlot. Eentijdsvoetbal, hakjes, you name it.
Naar 't schijnt verdwijnen je gedachten
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
Tot 't licht volledig is gedoofd
Maar zolang ik daar iets kan ontwaren
Blijf ik dwalen in m'n hoofd
Ze werden nu ook niet veel in de weg gelegd.janssens schreef: ↑09-12-2024 09:08Ik ben er nog niet uit of Charleroi nu zo sterk was of wij zo matig.
You don't play derbies, you fucking make sure you win them.
Brian Priske
Brian Priske
Op basis van expected goals staat charleroi in top 6 en wij nietjanssens schreef:Ik ben er nog niet uit of Charleroi nu zo sterk was of wij zo matig.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BOUWEN! BOUWEN! BOUWEN!
-
- Scholier
Oodi heb je echt wel nodig op het middenveld.hove city schreef: ↑09-12-2024 08:31Ik zou Renders brengen op de back. Heeft mij al veruit de beste indruk gelaten van alle spelers die daar gestaan hebben. Odoi en Renders op de 2 backs en Riedewald op de 6 met Doumbia en Cherry daarvoor. Dat moet het worden in PO1Alan 1982 schreef: ↑09-12-2024 07:49Die 3e tegengoal was wel comedy capers...
Wat Riedewald gisteren liet zien deed me niet meteen vermoeden dat hij die rol kan overnemen. Maar hij krijgt nog respijt omdat hij 0 matchritme heeft.
Jammer van bataille, was de afgelopen weken toch redelijk sterk bezig
Inderdaad.Polleke schreef: ↑09-12-2024 09:00Daar kan ik alleen maar mee akkoord gaan. Trouwens niemand kan een heel seizoen op niveau presteren (en al zeker niet in België). Elke ploeg die voetbal wil spelen krijgt/heeft het moeilijk met de tekortkomingen van de andere ploegen als die echt fysiek willen spelen.keving schreef: ↑09-12-2024 08:26Op sommige punten kan ik Aloisi nu wel eens gelijk geven. Dat een Praet en Riedewald tijd nodig hebben. Te kort aan matchritme vorige seizoen + blessure dit jaar. Balikwisha zal ook nog opnieuw zijn ritme moeten zoeken.
Elke ploeg in de top van het klassement is niet gewoon van te moeten knokken voor een overwinning maar je ziet dat de "mindere" ploegen zich, naargelang het seizoen vordert en hun positie in het klassement, steeds meer op fysiek werkvoetbal gaan richten om punten te halen.
Alleen dit weekend al, Brugge met moeite in de 101ste minuut, Genk tot de laatste seconde knokken voor die overwinning, Standard geeft het in de 94ste minuut nog weg, Gent pas in de 91ste minuut de beslissing, Anderlecht pas in de 93ste minuut, en Union niet verder dan een 0-0 tegen de voorlaatste... Alle ploegen hebben het moeilijk momenteel en wij hebben dan ook nog eens al een heel seizoen niet het geluk aan onze zijde. Bij de 0-1 kopt Praet ongelukkig die bal in de voeten van Charleroi, de 0-2 kwam er na een verzonnen overtreding van de ref en bij de 0-3 vliegt die bal ongewild keihard naar eigen doel. Bataille zijn reactie was van iemand die niet geloofde dat Senne die bal nog zou tegenhouden. Alles zat wat tegen maar uiteraard was het ook niet goed. Dan missen we speler x door een blessure, dan weer door een schorsing... Doumbia, Odoi, Janssen zijn gewoon cruciaal in deze ploeg. De krappe kern kost maturiteit maar ook punten en van sommigen van die jonge gasten wordt door de supporters al te veel van verwacht. Het lost zich wel op, er is kwaliteit genoeg. Ik wordt enkel ambetant dat supporters een heel match achter mij liggen zagen en er bij de 0-3 gewoon al naar huis gingen. Kom dan gewoon ni.
Zet Hrosovsky of Tolu op de bank en Genk heeft het ook vele lastiger.
Op dat gebied hebben wij al beetje onze tegenslag gehad.
Maar de kopbal van Praet was gewoon slecht gedaan. Natuurlijk is het pech je dan nog ergens achteraan op een eigen speler kopt. Maar die bal was nu ook niet de moeilijkste om richting zijlijn of schuin uit de grote baklijn weg te koppen.
Zoals Toby ooit zei, dat hij bij Atletico had geleerd om hoog weg te koppen. Krijg je tijd om te positioneren als de bal bij de tegenstander komt.
- acc old school
- Eerste Elftal
- Slagzin: Mennen heering braait ni
De support werd speciaal op tv vermeld, omdat ze achter de ploeg gingen staan bij 0-3, dan zal het wel meevallen zeker?
Waren er trouwens uitgebreide fouilles aan de 4 of zo? Zie onze capo precies zoiets vermelden op FB
“Plots belde ze: ‘Hi Eddy, it’s Marilyn Monroe’”: hoe oud-Antwerp-voorzitter indruk maakte op hét sekssymbool van de 20ste eeuw.
- Sam
- Junior
- Slagzin: "Pizza makes me think that anything is possible" H.Rollins
Uiteraard mag je kritisch zijn, zeker na een match als die van gisteren. Maar beginnen roepen om het ontslag van de trainer (Hein eens polsen...) dat is gewoon "paniekvoetbal" en op dit moment compleet belachelijk. Er vertrekt bij wijze van spreken een halve basisploeg (Yusuf, Keita, Ejuke, Ekkelenkamp, De Laet, Coulibaly, Vermeeren,...), dan krijg je te maken met een hoop blessures (Balikwisha, Odoi, Riedewald, Doumbia, Bataille, Scott en Alderweireld toch ook een paar matchen) en ben je genoodzaakt om een tijdje met een halve jeugdploeg te gaan spelen.aloisi schreef: ↑08-12-2024 17:47
Zeker.
Maar dat is al een hele tijd he. Totaal geen beleving. Noch in het stadion, noch op de plein.
En qua spelpeil laatste matchen:
Op genk: weg gespeeld.
Op kortrijk : met geluk gewonnen na paar straffe saves lammens. Laatste half uur afgezien.
Thuis dender zeer pover. Echt zeer zwakke voetbal tegen een prutsploeg.
Op union belachelijk gemaakt door 10 man. Weg geblazen op kracht en knzet.
Op kortrijk met hakjen over sloot geplaatst na een pot degradatievoetbal.
En vandaag weg geblazen thuis door charleroi. Met wat pech verliest ge met 2-6 of zo. Als die mannen deftig afwerken.
Dan mag je wel wat kritische vragen stellen waar dit naartoe evolueert.
Het mag (moet) uiteraard beter, maar we vergeten toch ook wel weer rap precies. Een 6-1 tegen STVV, een gestolen overwinning van Anderlecht, één van ons beste matchen in jaren op Brugge, een derby die evengoed nog op 7-0 had kunnen eindigen, thuis tegen Union speelden we gewoon een goei match en op Gent spelen we gelijk omwille van 'n paar tenen buitenspel,...
Genk was wel beter en vooral volwassener, maar daar zijn wij niet weggespeeld. Op Kortrijk had 't 0-3 moeten staan bij de rust en als Van den Bosch die knullige owngoal niet maakt, was de match na die 0-2 gespeeld. Van de bekermatch heb ik niets gezien, maar als ik de verslaggeving en podcast mag geloven, viel het daar de tweede helft toch precies reuze mee én dat is een bekermatch, atijd lastig. Dus Dender, Union en Charleroi geef ik u...maar dat Vanhaezebrouck de wonderoplossing zou zijn? Komaan, dat is toch niet serieus?
Iedereen mag zoveel kritiek geven als hij wilt, maar niet zonder ook eens in eigen boezem te kijken.
Ik sta, alle chance, niet op het veld, het enige dat ik kan doen is mijn keel openzetten en supporteren...ook als het moeilijk gaat.
En daarover ging het eigenlijk.
COYR!!!