1-0 verlorenSlembro schreef:Nee, jammer genoeg niet. De zoon had zelf een late match en examens. Ik zit wat te wachten op de uitslag. Zag wel dat Jesus op de bank startte ten voordele van Godelaine.
Deze is belangrijker nog dan die van vorige week. Winnen betekent dichterbij komen bij de eerste. Is ook de laatste wedstrijd van de heenronde.
Young Reds 2025-2026 [Tweede Amateur B]
Moderator: Moderator Team
Re: Young Reds 2025-2026 [Tweede Amateur B]
Dat is ne zure. Niet scoren verkomt ons niet dikwijls. We hebben toch 3 van de 4 andere top 5 ploegen verslagen. Ik verwacht toch een leuke terugronde.
- redphilly
- Top voetballer

- Contacteer:
Iemand naar de young reds gaan kijken?
Geen Godelaine en Fordjour op de feuille, wel langs de lijn aan het kijken. Ook legend Wim de Decker staat te kijken.
Leuke pot voetbal. Urinboev speelt mee. Die heeft een leuke linker, mooi strakke draaiende voorzetten.
Verdediging staat goed, vlak voor rust krult Achihi mooi binnen: 1-0
Leuke pot voetbal. Urinboev speelt mee. Die heeft een leuke linker, mooi strakke draaiende voorzetten.
Verdediging staat goed, vlak voor rust krult Achihi mooi binnen: 1-0
Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
1-0 eindstand en nu een pauze. Hop naar 2026.
- redphilly
- Top voetballer

- Contacteer:
Merci!Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
Dank U voor de info Slembro!Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
-
ph07
- Reserve speler

- Slagzin: Het is de allermooiste club van allemaal!
Merci voor de info, Slembro.Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
Kan jij (of iemand anders) misschien verduidelijken wat er aan het gebeuren is bij SK Londerzeel?
Die zijn vorige zomer nog maar net gepromoveerd uit 3e nationale naar 2e. En ze staan daar nu ook alweer gewoon los aan de kop. Zit daar een dikke geldschieter ofzo achter?
- redphilly
- Top voetballer

- Contacteer:
Is die Achichi eigelijk al rijp om een keer opgeroepen te worden voor de eerste ploeg of is dat nog te vroeg?Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
Is dat die zich een liesbreuk gepoept heeft in een bordeel ?
Act as One, Play as Champions.
Die was vorig jaar toch ingevallen op Cercle? Daarna niets meer van gehoord.redphilly schreef: ↑15 dec 2025 13:19Is die Achichi eigelijk al rijp om een keer opgeroepen te worden voor de eerste ploeg of is dat nog te vroeg?Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
Is dat verhaal van die liesbreuk bevestigd?
Ik denk dat die wel eens een invalbeurtje mag krijgen maar mij lijkt het een speler die na een goede dribbel al snel wat zijn schoenen gaat lopen. Ze noemen hem allemaal Doku op het veld, hij wandelt ook zo wat rond met een air maar hij is echt wel vinnig met een snedige versnelling. Op het veld soms ook net te veel solo slim willen spelen maar dat kan je ook als een voordeel beschouwen ... altijd recht op doel af. Het is een dubbel verhaal want hij doet soms ook geweldige dingen en scoort toch regelmatig. Hij scoorde toch al 4 keer in 6 matchen dit seizoen. Hij is niet is niet altijd even geconcentreerd vind ik of laat soms zijn man wat lopen (en dat kan in eerste natuurlijk snel afgestraft worden) maar hey ... van zulke spelers moet je er absoluut in je kern hebben om af en toe eens zot te komen doen.
Denk dat we op dit moment er al wel een paar hebben rondlopen die een flits hebben, laat hem dit seizoen maar even rustig groeien vind ik.
Denk dat we op dit moment er al wel een paar hebben rondlopen die een flits hebben, laat hem dit seizoen maar even rustig groeien vind ik.
Ik vond die nu niet meteen geweldig spelen. Dat was vooral een goed draaiende machine en dat zag je. Maar dat was ook echt niets speciaals, niet 1 speler die er wat bovenuit stak of zo. Die keeper vond ik zelfs ontzettend zwak. Ik denk dat die vooral in een goede flow zaten en precies onoverwinnelijk leken tot ze nu recent een 4 op 12 haalden.ph07 schreef: ↑15 dec 2025 10:34Merci voor de info, Slembro.Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
Kan jij (of iemand anders) misschien verduidelijken wat er aan het gebeuren is bij SK Londerzeel?
Die zijn vorige zomer nog maar net gepromoveerd uit 3e nationale naar 2e. En ze staan daar nu ook alweer gewoon los aan de kop. Zit daar een dikke geldschieter ofzo achter?
Hoe die plots uiteenvielen in de laatste minuten tegen ons getuigde van een heel slechte mentaliteit. Die gaan het niet halen. Tot zover was ik eigenlijk nog het meest onder de indruk van Heist eigenlijk.
o ja ... die mannen hunnen trainer ... kwal eerste klasse, niveau Stijn Stijnen!
De 17-jarige Doku bij Anderlecht had dat natuurlijk ook. Geweldig entertainment maar lage efficiëntie, dat is pas enkele jaren later gekomen.Slembro schreef: ↑15 dec 2025 16:59Ik denk dat die wel eens een invalbeurtje mag krijgen maar mij lijkt het een speler die na een goede dribbel al snel wat zijn schoenen gaat lopen. Ze noemen hem allemaal Doku op het veld, hij wandelt ook zo wat rond met een air maar hij is echt wel vinnig met een snedige versnelling. Op het veld soms ook net te veel solo slim willen spelen maar dat kan je ook als een voordeel beschouwen ... altijd recht op doel af. Het is een dubbel verhaal want hij doet soms ook geweldige dingen en scoort toch regelmatig. Hij scoorde toch al 4 keer in 6 matchen dit seizoen. Hij is niet is niet altijd even geconcentreerd vind ik of laat soms zijn man wat lopen (en dat kan in eerste natuurlijk snel afgestraft worden) maar hey ... van zulke spelers moet je er absoluut in je kern hebben om af en toe eens zot te komen doen.
Speelt er iemand bij de young reds die jij kent mss of volg jij die gewoon?Slembro schreef: ↑15 dec 2025 17:07Ik vond die nu niet meteen geweldig spelen. Dat was vooral een goed draaiende machine en dat zag je. Maar dat was ook echt niets speciaals, niet 1 speler die er wat bovenuit stak of zo. Die keeper vond ik zelfs ontzettend zwak. Ik denk dat die vooral in een goede flow zaten en precies onoverwinnelijk leken tot ze nu recent een 4 op 12 haalden.ph07 schreef: ↑15 dec 2025 10:34Merci voor de info, Slembro.Slembro schreef: ↑13 dec 2025 20:45Moeilijke 2 de helft met wat lichte gele kaarten en daardoor een rode (2xgeel) voor Schelfout. We missen de kans op 2-0 en Boom zorgt voor wat druk maar uiteindelijk denk ik niet dat Devalckeneer 1 serieuze redding heeft moeten doen.
Hoe die plots uiteenvielen in de laatste minuten tegen ons getuigde van een heel slechte mentaliteit. Die gaan het niet halen. Tot zover was ik eigenlijk nog het meest onder de indruk van Heist eigenlijk.
o ja ... die mannen hunnen trainer ... kwal eerste klasse, niveau Stijn Stijnen!
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
Ik volg ze gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ben al heel mijn leven Antwerp supporter maar ben de laatste jaren een beetje gedegouteerd geraakt door wat het voetbal is geworden (geld, VAR, …) en beleefde eigenlijk totaal geen plezier meer in het stadion. Ik dacht dan om samen met mijn zoon die ook zot is van voetbal gewoon nog eens zoals vroeger in de auto te stappen en het land wat rond de rijden. Zo heeft hij ook eens een soortgelijke ervaring zoals vele van onze jaren in 2de zonder combi. Ondertussen is het wel een beetje een verslaving en is er dus terug die supportersstress tijdens de matchen. Het zijn gewoon ook echt leuke avonden met mijn zoon, wat over voetbal praten, die jonge spelers beoordelen, …millwall1 schreef: ↑16 dec 2025 12:35Speelt er iemand bij de young reds die jij kent mss of volg jij die gewoon?Slembro schreef: ↑15 dec 2025 17:07Ik vond die nu niet meteen geweldig spelen. Dat was vooral een goed draaiende machine en dat zag je. Maar dat was ook echt niets speciaals, niet 1 speler die er wat bovenuit stak of zo. Die keeper vond ik zelfs ontzettend zwak. Ik denk dat die vooral in een goede flow zaten en precies onoverwinnelijk leken tot ze nu recent een 4 op 12 haalden.ph07 schreef: ↑15 dec 2025 10:34
Merci voor de info, Slembro.
-
ph07
- Reserve speler

- Slagzin: Het is de allermooiste club van allemaal!
Wat een fijne hobby, zeker als je dat met je zoon kan delen!Slembro schreef: ↑16 dec 2025 15:05Ik volg ze gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ben al heel mijn leven Antwerp supporter maar ben de laatste jaren een beetje gedegouteerd geraakt door wat het voetbal is geworden (geld, VAR, …) en beleefde eigenlijk totaal geen plezier meer in het stadion. Ik dacht dan om samen met mijn zoon die ook zot is van voetbal gewoon nog eens zoals vroeger in de auto te stappen en het land wat rond de rijden. Zo heeft hij ook eens een soortgelijke ervaring zoals vele van onze jaren in 2de zonder combi. Ondertussen is het wel een beetje een verslaving en is er dus terug die supportersstress tijdens de matchen. Het zijn gewoon ook echt leuke avonden met mijn zoon, wat over voetbal praten, die jonge spelers beoordelen, …millwall1 schreef: ↑16 dec 2025 12:35Speelt er iemand bij de young reds die jij kent mss of volg jij die gewoon?Slembro schreef: ↑15 dec 2025 17:07
Ik vond die nu niet meteen geweldig spelen. Dat was vooral een goed draaiende machine en dat zag je. Maar dat was ook echt niets speciaals, niet 1 speler die er wat bovenuit stak of zo. Die keeper vond ik zelfs ontzettend zwak. Ik denk dat die vooral in een goede flow zaten en precies onoverwinnelijk leken tot ze nu recent een 4 op 12 haalden.
Ik had mij ook voorgenomen eens een keertje vaker naar de Young Reds te gaan kijken, maar het komt er veel te zelden van.
- Cpt.eddie
- Top voetballer

- Slagzin: thou shalt not have no idea.
Wij hebben lange tijd geleden ook enkele seizoenen de beloften gevolgd. Officieel omdat de zoon van onze vriend, de betreurde Roma Victor, toen bij de beloften speelde (we hebben collectief zitten snotteren op T2 toen die thuis tegen Kortrijk in 2007 zijn eerste minuten kreeg bij de A ploeg).
Maar officieus (lees 'you know if you know') gingen we ons vergapen aan de zus van Bart De Corte. Genoegzaam bekend onder de verkorte bijnaam: De Zus.
Maar officieus (lees 'you know if you know') gingen we ons vergapen aan de zus van Bart De Corte. Genoegzaam bekend onder de verkorte bijnaam: De Zus.
With the horses come the flies.
Top. Je kinderen en eventueel kleinkinderen zijn toch je alles. Jammer dat ze je zo snel ontgroeien. Geniet er van nu je de mogelijkheid hebt, het is onbetaalbaar. Mijn kleinzoon heeft geen abo meer gepakt vanwege zaterdag en zondag werk. Ik kan je niet zeggen hoeveel spijt ik daar van heb. Maar niets aan te doen.Slembro schreef: ↑16 dec 2025 15:05Ik volg ze gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ben al heel mijn leven Antwerp supporter maar ben de laatste jaren een beetje gedegouteerd geraakt door wat het voetbal is geworden (geld, VAR, …) en beleefde eigenlijk totaal geen plezier meer in het stadion. Ik dacht dan om samen met mijn zoon die ook zot is van voetbal gewoon nog eens zoals vroeger in de auto te stappen en het land wat rond de rijden. Zo heeft hij ook eens een soortgelijke ervaring zoals vele van onze jaren in 2de zonder combi. Ondertussen is het wel een beetje een verslaving en is er dus terug die supportersstress tijdens de matchen. Het zijn gewoon ook echt leuke avonden met mijn zoon, wat over voetbal praten, die jonge spelers beoordelen, …millwall1 schreef: ↑16 dec 2025 12:35Speelt er iemand bij de young reds die jij kent mss of volg jij die gewoon?Slembro schreef: ↑15 dec 2025 17:07
Ik vond die nu niet meteen geweldig spelen. Dat was vooral een goed draaiende machine en dat zag je. Maar dat was ook echt niets speciaals, niet 1 speler die er wat bovenuit stak of zo. Die keeper vond ik zelfs ontzettend zwak. Ik denk dat die vooral in een goede flow zaten en precies onoverwinnelijk leken tot ze nu recent een 4 op 12 haalden.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
Altijd leuke verslagjes Slembro en zo komen we ook her 1 en ander te weten wie er speelt en wie er al stilletjesaan rijp is voor richting eerste ploeg te gaan! Alvast bedankt daarvoor! En hopelijk nog meer van dat.Slembro schreef: ↑16 dec 2025 17:06Blijf ik doen, als ik ga kijken (zeker uit). Ik vind het ook wel plezant om te doen en de reacties zijn leuk.![]()
Als daar talent zou zitten richting eerst ploeg : hoe komt het dan dat die pas vierde staan en er drie dorpsploegen boven hen staan ?richard schreef: ↑17 dec 2025 23:24Altijd leuke verslagjes Slembro en zo komen we ook her 1 en ander te weten wie er speelt en wie er al stilletjesaan rijp is voor richting eerste ploeg te gaan! Alvast bedankt daarvoor! En hopelijk nog meer van dat.![]()