Speeldag 17 - 7/12/2025: Royal Antwerp Football Club - Genk [3-0]
Moderator: Moderator Team
Re: Speeldag 17 - 7/12/2025: Royal Antwerp Football Club - Genk [3-0]
Kant T4 heb je ook minder last van "burenhinderzaken" dan achter T2.
Schoontje!Shankly schreef: ↑08 dec 2025 09:49Bon, waar waren we gebleven? Raar dat Mbokani na zijn hattrick in de vorige thuiswedstrijd tegen Oostende plots niet meer in de selectie zat, maar die Janssen vind ik een waardige vervanger. En ik wist niet dat Haroun per direct stopte als actief voetballer, maar gelukkig blijft hij als assistent-trainer. Dat Bolat eindelijk zijn transfer naar Turkije beet heeft is niet erg, want Nozawa is een even goede lijnkeeper. Lamkel Ze zal ook weer iets uitgestoken hebben, want ook die was er niet bij. Eens vragen aan die Adekami wat er met Ze scheelt, want volgens mij zijn dat flatgenoten. En Seck was op zijn Secks: alles wegkoppen en bijna rood pakken. Hij is wel serieus afgevallen op twee weken tijd (zit die aan de Ozempic of zo?).
Voor de rest een typische Bosuilavond met het gebruikelijke voetbal op zijn Bölöni's. Da's wie we zijn en wat we willen. Next!
Nog 4 maanden voor ik weer in België ben, maar ik hoop dat ik dan kan kennismaken met de nieuwe T2, de herwonnen sfeer en een ploeg waarvan ik de meesten nog nooit live aan het werk heb gezien.
Too little too late.
-
IgordeWaanzinnige
- Preminiem

- Slagzin: Being Antwerp is more important than living or dying....
Zalige ambiance...stond bij wijlen met tranen in de ogen....
-
Peperbus2
- Junior

- Slagzin: Immer liefdevol
De laatste keer dat we met 3 goals verschil van Genk wonnen (ook met 3-0) was in augustus 2001.
Goals van Pinxten, Verbeeck en Mussa. En Leleu miste nog een penalty.
Dat was toen eigenlijk wel straf want Genk, met Sonck en Dagano in de spits, verloor dat seizoen nog maar één andere keer en werd kampioen.
Dat was toen eigenlijk wel straf want Genk, met Sonck en Dagano in de spits, verloor dat seizoen nog maar één andere keer en werd kampioen.
-
Antwerp#1
- Reserve speler

- Slagzin: Royal Antwerp Football Club
Volgens mij hebben we kwartfinale van de beker in 2023 ook met 0-3 gewonnen op Genk.Peperbus2 schreef: ↑08 dec 2025 17:50De laatste keer dat we met 3 goals verschil van Genk wonnen (ook met 3-0) was in augustus 2001.
Zondag 4 juni 2023.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
Wat een knal! Uitgerekend Toby Alderweireld!
Eeuwig dankbaar dat we dit hebben mogen meemaken.
- Shankly
- Eerste Elftal

- Slagzin: Est Europa nunc unita et unita maneat.
Komt in orde, makker!steffen schreef: ↑08 dec 2025 15:53Schoontje!Shankly schreef: ↑08 dec 2025 09:49Bon, waar waren we gebleven? Raar dat Mbokani na zijn hattrick in de vorige thuiswedstrijd tegen Oostende plots niet meer in de selectie zat, maar die Janssen vind ik een waardige vervanger. En ik wist niet dat Haroun per direct stopte als actief voetballer, maar gelukkig blijft hij als assistent-trainer. Dat Bolat eindelijk zijn transfer naar Turkije beet heeft is niet erg, want Nozawa is een even goede lijnkeeper. Lamkel Ze zal ook weer iets uitgestoken hebben, want ook die was er niet bij. Eens vragen aan die Adekami wat er met Ze scheelt, want volgens mij zijn dat flatgenoten. En Seck was op zijn Secks: alles wegkoppen en bijna rood pakken. Hij is wel serieus afgevallen op twee weken tijd (zit die aan de Ozempic of zo?).
Voor de rest een typische Bosuilavond met het gebruikelijke voetbal op zijn Bölöni's. Da's wie we zijn en wat we willen. Next!![]()
Nog 4 maanden voor ik weer in België ben, maar ik hoop dat ik dan kan kennismaken met de nieuwe T2, de herwonnen sfeer en een ploeg waarvan ik de meesten nog nooit live aan het werk heb gezien.
Est Europa nunc unita et unita maneat.
-
Peperbus2
- Junior

- Slagzin: Immer liefdevol
Amai ja zeg. Merci.Antwerp#1 schreef: ↑08 dec 2025 18:19Volgens mij hebben we kwartfinale van de beker in 2023 ook met 0-3 gewonnen op Genk.Peperbus2 schreef: ↑08 dec 2025 17:50De laatste keer dat we met 3 goals verschil van Genk wonnen (ook met 3-0) was in augustus 2001.
Volgens Filip Joos in 90 minutes het zotste dat hij van sfeer al heeft gezien in België.
Heb zelf de indruk dat het nog wel wat zotter kan, maar dat T2 voor een nieuw elan kan zorgen, staat buiten kijf.
Heb zelf de indruk dat het nog wel wat zotter kan, maar dat T2 voor een nieuw elan kan zorgen, staat buiten kijf.
- zorro
- Top voetballer

- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Ik vond de sfeer zeer goed en bij momenten loeihard.
Anderzijds hadden wij, compleet bovenaan T4, niet de indruk dat alles er werd uitgehaald.
Bij momenten veerde een groot deel van T4 mee recht en dan gingen de decibels de lucht in.
Dat kan volgens mij nog beter en constanter, maar die kans krijgen we volgens mij tegen de nekken (in de competitie en hopelijk ook de halve finale van de beker).
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
-
aloisi
- Eerste Elftal

- Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!
Denk ik ook.zorro schreef: ↑10 dec 2025 13:24Ik vond de sfeer zeer goed en bij momenten loeihard.
Anderzijds hadden wij, compleet bovenaan T4, niet de indruk dat alles er werd uitgehaald.
Bij momenten veerde een groot deel van T4 mee recht en dan gingen de decibels de lucht in.
Dat kan volgens mij nog beter en constanter, maar die kans krijgen we volgens mij tegen de nekken (in de competitie en hopelijk ook de halve finale van de beker).
Nu minstens puntje mee pikken van gent of wie weet 3 mee pakken.
En dan volgens mij de volgende thuismatch tegen de nekken wel eens een trapke hoger worden nog. Dan kan het echt ontploffen.
- NapoleonDeKabouter
- Scholier