PO2 - match 2 - 10/04/2026 Charleroi - Royal Antwerp Football Club [2-1]

Voor- en nabeschouwingen over de wedstrijden

Moderator: Moderator Team

sinjoor
Junior
Junior

Re: PO2 - match 2 - 10/04/2026 Charleroi - Royal Antwerp Football Club [20u45]

Bericht door sinjoor »

aloisi schreef:
10 apr 2026 22:27
sinjoor schreef:
10 apr 2026 22:13
aloisi schreef:
10 apr 2026 22:10
Het is een schandaal wat overmars er afgelopen 2 jaar van gemaakt heeft. Gewoon een aanfluiting voor de club. Totaal antwerp onwaardig.
Het verhaal van peanuts en monkeys

Dat is zever he want onze loonlast is nog altijd bij de hogere van 1ste klasse. Wij betalen 3x te veel voor al die brol.
Das just maar de laatste jaren was er geen enkele financiële ruimte om een deftige speler te kopen. Dan kan zelfs een Overmars niks uit zijn hoge hoed toveren.

sinjoor
Junior
Junior

Bericht door sinjoor »

aloisi schreef:
10 apr 2026 22:27
sinjoor schreef:
10 apr 2026 22:13
aloisi schreef:
Het is een schandaal wat overmars er afgelopen 2 jaar van gemaakt heeft. Gewoon een aanfluiting voor de club. Totaal antwerp onwaardig.
Het verhaal van peanuts en monkeys

Dat is zever he want onze loonlast is nog altijd bij de hogere van 1ste klasse. Wij betalen 3x te veel voor al die brol.

Edit

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Godelaine zorgt nog voor een penalty. Deed dus meer op 10 minuten dan de rest heel de match

sinjoor
Junior
Junior

Bericht door sinjoor »

Laat die charels waar ge volgend seizoen sowieso niet met doorgaat nu uit de ploeg. Geef jongens die zich willen bewijzen zoals een Godelaine nu een deftige kans, Het kalf is verzopen en geef dat nu toe Oosting.

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door bCnkO »

luke71 schreef:
10 apr 2026 21:39
bCnkO schreef:
10 apr 2026 21:30
SteakFriet schreef:
10 apr 2026 20:31
Ik begrijp niet dat Benitez nu een vaste verdiger is. Hij is de missing link op ons middenveld.
Absolute waanzin is dat zelfs!

Nu Benitez gaan proberen verneuken als verdediger terwijl dé enige werkende combinatie op ons middenveld dit seizoen Benitez en Dierckx is. Zet daar Scott voor en je bent (opnieuw) vertrokken...

Nee tot vervelens toe de mannen met 0 goals en 0 assists in je as blijven zetten... 1 ervan zelfs over 2 jaar deze indrukwekkende statistieken. Willen wij eigenlijk nog wel eens een match winnen?

Absolute waanzin. Misschien straks Kouyaté weer laten invallen als spits!
Het fantastische middenveld Dierickx-Benitez-Scott werd in december tegen Zulte in de eerste helft ook volledig weggespeeld. Er is geen goede opstelling omdat we gewoonweg niet genoeg goede spelers hebben. Adekami en Al Sahafi vandaag met momenten al bezig gezien?
Er is weinig in de breedte sowieso. Maar dat middenveld onder de bus gooien op basis van 1 helft en niet kijken naar wat we sindsdien élke helft hebben moeten aanzien...

Probeer met wat er is toch een evenwichtige ploeg neer te zetten. Je moet naar volgend seizoen toe toch iets gaan vinden wat werkt. We weten ondertussen perfect wat niet werkt. Alle matchen sinds de uitwedstrijd op Dender tot nu hebben getoond wat niet werkt... Hetzelfde almaar blijven proberen gaat echt geen verandering in ons spelbeeld brengen...

En met het beschikbare budget kan sportief veel meer gedaan worden. Als Overmars enkel met miljoenen aan budget een team bij elkaar krijgt is hij hier niet de juiste man op de juiste plaats. Het zal zoals STVV of Union moeten gebeuren. Want we gaan plots geen tientallen miljoenen kunnen uitgeven louter aan spelers.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!

SPAR
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Een schizofreen is nooit alleen.

Bericht door SPAR »

RAFCsince1880 schreef:
10 apr 2026 22:39
Blijkbaar nog altijd hetzelfde gezever hier :D
Ja, ik snap het ook niet goed.
Ga de resterende matchen iets plezant doen gasten en als ge toch gaat kijken, laat uw humeur er niet door verpesten.
Afbeelding

redphilly
Top voetballer
Top voetballer
Contacteer:

Bericht door redphilly »

Dat interview van Oosting, daar zakt uw broek toch van af :evillaugh:

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

bCnkO schreef:
10 apr 2026 23:00
luke71 schreef:
10 apr 2026 21:39
bCnkO schreef:
10 apr 2026 21:30

Absolute waanzin is dat zelfs!

Nu Benitez gaan proberen verneuken als verdediger terwijl dé enige werkende combinatie op ons middenveld dit seizoen Benitez en Dierckx is. Zet daar Scott voor en je bent (opnieuw) vertrokken...

Nee tot vervelens toe de mannen met 0 goals en 0 assists in je as blijven zetten... 1 ervan zelfs over 2 jaar deze indrukwekkende statistieken. Willen wij eigenlijk nog wel eens een match winnen?

Absolute waanzin. Misschien straks Kouyaté weer laten invallen als spits!
Het fantastische middenveld Dierickx-Benitez-Scott werd in december tegen Zulte in de eerste helft ook volledig weggespeeld. Er is geen goede opstelling omdat we gewoonweg niet genoeg goede spelers hebben. Adekami en Al Sahafi vandaag met momenten al bezig gezien?
Er is weinig in de breedte sowieso. Maar dat middenveld onder de bus gooien op basis van 1 helft en niet kijken naar wat we sindsdien élke helft hebben moeten aanzien...

Probeer met wat er is toch een evenwichtige ploeg neer te zetten. Je moet naar volgend seizoen toe toch iets gaan vinden wat werkt. We weten ondertussen perfect wat niet werkt. Alle matchen sinds de uitwedstrijd op Dender tot nu hebben getoond wat niet werkt... Hetzelfde almaar blijven proberen gaat echt geen verandering in ons spelbeeld brengen...

En met het beschikbare budget kan sportief veel meer gedaan worden. Als Overmars enkel met miljoenen aan budget een team bij elkaar krijgt is hij hier niet de juiste man op de juiste plaats. Het zal zoals STVV of Union moeten gebeuren. Want we gaan plots geen tientallen miljoenen kunnen uitgeven louter aan spelers.
Tabula rasa de dure contracten die nu eindigen en spelers bedanken voor hun “inspanningen”

richard
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door richard »

Trouwens Benitez was zijn nummer 6 en dan zet hij Bijl uit de ploeg en houd hij Benitez als CV. Terwijl iedereen weet dat hij in het midden veel beter rendeert en de ploeg laat voetballen. Begrijp Oosting echt niet meer.

The Dog
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door The Dog »

Dit is diep onder de lat van wat Antwerp hoort te zijn

Zo wat prullen rond plaats 11

Ik begin dit stilaan beu te worden, jullie niet?

Quo vadis bestuur?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BOUWEN! BOUWEN! BOUWEN!

zorro
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Bericht door zorro »

5 op 30. Sterk werk!

Snel een veel te duur abonnement kopen voor een heel jaar van ‘t zelfde in een half lege sfeerloze Bosuil om onmiddellijk na de wedstrijd ook nog eens buiten geduwd te worden wegens overbodig.

Ik kijk er al naar uit.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!

Redboy
Kadet
Kadet

Bericht door Redboy »

aloisi schreef:
2

svannot
Preminiem
Preminiem
Slagzin: antwarep

Bericht door svannot »

Investeerders, waar zitte?

Hazard
Preminiem
Preminiem

Bericht door Hazard »

redphilly schreef:
10 apr 2026 23:09
Die man is niks geloofwaardig meer

hove city
Junior
Junior

Bericht door hove city »

Volledig kaart van de jeugd trekken nu. Kunnen nog ervaring op doen in 8 wedstrijden. Op middenveld Benitez/ Dierckx en Hamdaoui en laat Van Gelder ook maar eens proeven van de eerste ploeg. Praet is niet slecht maar tijd dat we naar volgend jaar kijken.

SPAR
Reserve speler
Reserve speler
Slagzin: Een schizofreen is nooit alleen.

Bericht door SPAR »

Hazard schreef:
11 apr 2026 07:26
redphilly schreef:
10 apr 2026 23:09
Die man is niks geloofwaardig meer
Hoe langer, hoe meer lijkt het er op dat ook Joseph niet de juiste man is voor ons.
Al ligt dat mogelijk meer aan de werking van de club dan aan de man zelf. Zie ook onze vorige trainers.
Afbeelding

stijn
Junior
Junior
Slagzin: Antwerp Till I die

Bericht door stijn »

Volgens mij moet de trainer van bovenaf bepaalde spelers opstellen zoals Sahafi. Zijne uitleg dat ze alles gegeven hebben... zwijg dan gewoon. Zaterdag eindelijk eens terug winnen is het enige wat kan helpen dat is dan wel juist.

SteakFriet
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door SteakFriet »

Ik hoor hier iedereen altijd klagen op de spelers die zijn gestart e.d. maar of je daar nu al sahafi, godeleine, babadi, hamdaoui of Adekami zet. Zo veel kwaliteitsverschil is dat toch allemaal niet met dit systeem?

Voor mij zitten we eerder in de situatie verkeerd systeem en taken die niet correct worden uitgeveord. Uiteraard is ook de kern veel te zwak.
Om nu jeugdspelers kansen te geven, allemaal goed voor mij maar diegene denken dat we dan af en toe een punt gaan pakken gaan ook bedrogen uitkomen.

Nozawa
Renders-Zeno-Tsunashima-Foulon
Benitez-Dierckx
Scott
Valencia-Janssen-Kerk

Dat is zowat de enige opstelling waarvan ik denk dat we nog wat punten kunnen halen en toch nog enkele leuke matchen gaan zien.

Dan heb je nog een Somers, Vandeplas, hopelijk Hairemans, Bijl, Adekami, Babadi en eventueel Hamdaoui die kunnen invallen. Klaar

Waarom je en Babadi en Diawarra huurt, jogne spelers die bij veel betere ploegen al hebben gespeeld nooit meer opstelt is mij een raadsel. Dit is ofwel die spelers niet juist kunnen motiveren of een grote kemel om zoiers binnen te halen. Slechter als Al Sahafi zijn ze ook niet trouwens. Zo een Babadi zag ik oprecht al goede dingen doen bij invalbeurten en die denkt naar voor. Typische speler die volgend jaar ergens wordt uitgeleend aan een middenboter in holland en daar 10 goals maakt.

stille wille
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!

Bericht door stille wille »

Ik volg het via radioverslaggeving en de Sporzapagina . Wat ik , onder meer , onthoud : "Willen ze niet of kunnen ze niet?" . Ik begin te geloven dat het allebei is . En dat voor Sahafi een flink bedrag aan petrolgeld betaald wordt om hem mee te laten spelen .

redphilly
Top voetballer
Top voetballer
Contacteer:

Bericht door redphilly »

SteakFriet schreef:
11 apr 2026 08:45
Ik hoor hier iedereen altijd klagen op de spelers die zijn gestart e.d. maar of je daar nu al sahafi, godeleine, babadi, hamdaoui of Adekami zet. Zo veel kwaliteitsverschil is dat toch allemaal niet met dit systeem?

Voor mij zitten we eerder in de situatie verkeerd systeem en taken die niet correct worden uitgeveord. Uiteraard is ook de kern veel te zwak.
Om nu jeugdspelers kansen te geven, allemaal goed voor mij maar diegene denken dat we dan af en toe een punt gaan pakken gaan ook bedrogen uitkomen.

Nozawa
Benitez-Dierckx
Scott
Valencia-Janssen-Kerk

Dat is zowat de enige opstelling waarvan ik denk dat we nog wat punten kunnen halen en toch nog enkele leuke matchen gaan zien.

Dan heb je nog een Somers, Vandeplas, hopelijk Hairemans, Bijl, Adekami, Babadi en eventueel Hamdaoui die kunnen invallen. Klaar

Waarom je en Babadi en Diawarra huurt, jogne spelers die bij veel betere ploegen al hebben gespeeld nooit meer opstelt is mij een raadsel. Dit is ofwel die spelers niet juist kunnen motiveren of een grote kemel om zoiers binnen te halen. Slechter als Al Sahafi zijn ze ook niet trouwens. Zo een Babadi zag ik oprecht al goede dingen doen bij invalbeurten en die denkt naar voor. Typische speler die volgend jaar ergens wordt uitgeleend aan een middenboter in holland en daar 10 goals maakt.
Deschacht had het gisteren wel bij het rechte einde als hij zei dat heel het systeem dat wij spelen veel te ingewikkeld is. Spelers weten zelf nietmeer waar ze moeten lopen, hij suggereerde een simpele 4-3-3. Als zo’n blaas dat al ziet.

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Bericht door janssens »

Het geloof en de motivatie zijn sinds die bekermatch tegen Anderlecht weg.
I'll have a cup of tea
And tell you of my
Dreamin'

svebo
Scholier
Scholier

Bericht door svebo »

redphilly schreef:
11 apr 2026 09:29

Deschacht had het gisteren wel bij het rechte einde als hij zei dat heel het systeem dat wij spelen veel te ingewikkeld is. Spelers weten zelf nietmeer waar ze moeten lopen, hij suggereerde een simpele 4-3-3. Als zo’n blaas dat al ziet.
Is er dan een systeem?
Achteraf wist iedereen het op voorhand.

fourty
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door fourty »

janssens schreef:
11 apr 2026 09:30
Het geloof en de motivatie zijn sinds die bekermatch tegen Anderlecht weg.
Dat kan, maar dat hebben ze dan ook uitsluitend aan zichzelf te danken neem ik aan.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen

Hazard
Preminiem
Preminiem

Bericht door Hazard »

redphilly schreef:
11 apr 2026 09:29
SteakFriet schreef:
11 apr 2026 08:45

Nozawa
Benitez-Dierckx
Scott
Valencia-Janssen-Kerk

Weet niet of ik het fout heb, maar dacht eens op de podcast gehoord te hebben dat ze van bij de jeugdploegen een vast systeem willen spelen en dat dat met 3 achteraan is. Dus misschien dat ze daarom er zo hardnekkig aan vasthouden? Zou zelf ook graag een 4 3 3 zien. Geen idee met wat we de laatste tijd bezig zijn, maar titel en europese matchen zal ik maar koesteren want heb niet de indruk dat dat in kort nog is zal zijn

NO NONSENS
Junior
Junior

Bericht door NO NONSENS »

aloisi schreef:
Dat zeg ik al 2 jaar en vergeet Janssen aub ook niet, want die speelt 2 kloteseizoenen na elkaar. En ja ze bezorgden ons den dubbel, maar daar ben je nu niks mee.
Antwerp.....

Plaats reactie