PO2 - Match 3 - 18/04/2026 - Royal Antwerp Football Club - OH Leuven [2-0]
Moderator: Moderator Team
Re: PO2 - Match 3 - 18/04/2026 - Royal Antwerp Football Club - OH Leuven [16:00]
Heeft de VAR andere beelden dan wij? Ik zie geen reden om aan de scheidsrechter te twijfelen met de beelden van TV
Waddist Annie, aan't krabben?
-
antwaaarp
- Moderator

- Slagzin: 'Louis, jongen, je hebt gelijk maar er is één probleem. Je kunt inderdaad alles met de bal, maar je hebt hem nooit!'
Re: PO2 - Match 3 - 18/04/2026 - Royal Antwerp Football Club - OH Leuven [16:00]
Buitenspel 2x mag men op oefenen. 
Geweldige speler vind ik dat ook. Zijn eerste seizoen zit er bijna op, gaat volgend seizoen volledig aangepast zijn en is nu al de rots in de branding die bovendien niet bang is om mee in te schuiven. Soms nog iets doortastender durven zijn in duel, wil het iets te fair doen vaak.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
-
antwaaarp
- Moderator

- Slagzin: 'Louis, jongen, je hebt gelijk maar er is één probleem. Je kunt inderdaad alles met de bal, maar je hebt hem nooit!'
Nu spelen we tegen 9 man in de 16. 
-
gabberlove
- Eerste Elftal

Mss moeten ze het hem nog eens uitleggen want
R.I.P. Sofieke
Rust zacht meid
Rust zacht meid
-
antwaaarp
- Moderator

tis toch bibberen tegen 9 man zeg.
Deze telt wel 
MDCCCLXXX
Belachelijk om daar geel te trekken, Janssen heeft alle recht om voor die bal te gaan
MDCCCLXXX
Ondanks de 2-0 blijft het voetbal zwaar onder niveau. Tegen 9 tegenstanders en quasi geen kans bij mekaar voetballen.
Wat een rare match zeg.
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
-
buitenbeentje
- Top voetballer

- zorro
- Top voetballer

- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Winst. Daar is zowat alles mee gezegd.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
- redphilly
- Top voetballer

- Contacteer:
Weetje van Jarno Bertho:
Xander #Dierckx: de eerste speler uit 2009 die scoort in Eerste Klasse. Nog eens: 2009! Heeft nog nooit een volledige competitie zonder play-offs meegemaakt. Thibaut #Courtois en Kevin #DeBruyne hadden nog geen minuut als prof gespeeld. Een fait divers dat we ook nog niet meemaakten: een speler die scoort wiens naam begint en eindigt met een x.
#RAFC
#RAFC
- redphilly
- Top voetballer

- Contacteer:
Vonden jullie die rode kaart voor Birger nu niet serieus overdreven?
- SteakFriet
- Reserve speler

Onnodig frustrerende wedstrijd opnieuw. Een antwerp van 2,3 jaar geleden wint hier volgens mij met een serieuze monsterscore. Als je natuurlijk spelers hebt die zich altijd vastlopen of schaduw willen dribbelen. Het niveau is echt triestig aan het worden. De kansen of momenten in overtal dat wij nodig hebben om te kunnen scoren is ongezien.
- SteakFriet
- Reserve speler

Geen kans vind ik wel fout verwoord, wij hadden in mijn ogen veel kansen maar missen herhaaldelijk onbegrijpelijk (Valencia, Janssen) of spelen de laatste pas zo verkeerd.sinjoor schreef:Ondanks de 2-0 blijft het voetbal zwaar onder niveau. Tegen 9 tegenstanders en quasi geen kans bij mekaar voetballen.
We kunnen allemaal blijven zeggen dat het dramatisch slecht is (ik deel die vaststelling trouwens ook), maar laat ons vooral proberen om de laatste matchen van het seizoen toch wat positiever te benaderen.
We spelen met een hoop spelers die nog lang geen 20 levensjaren op de teller hebben staan. U druk maken in Adekami en consorten heeft momenteel geen zin: we hebben niets beter lopen. Dierckx is van het bouwjaar 2009 (!), Tuypens is er 20, zelfs de Zeno is er nog altijd maar 22. Idem Valencia… Scott 23. Voorbije wedstrijden met Godelaine 18, Renders 19, Vandeplas 20.
Bij deze dus een pleidooi om de volgende wedstrijden wat positiviteit bij elkaar te sprokkelen: geen van die gasten gaat beter spelen door dat gemopper. Dat is een veredelde beloftenploeg die nu eenmaal soms speelt als een beloftenploeg. De vedetten die hen op sleeptouw zouden moeten nemen geven helaas 0 op het request.
Dus, op naar de volgende. Mits enkele meevallers zien we misschien nog een paar leuke matchen. En als het tegenslaat: het blijft een fantastische ervaring voor die jonge gasten. En dat is ook veel waard.
We spelen met een hoop spelers die nog lang geen 20 levensjaren op de teller hebben staan. U druk maken in Adekami en consorten heeft momenteel geen zin: we hebben niets beter lopen. Dierckx is van het bouwjaar 2009 (!), Tuypens is er 20, zelfs de Zeno is er nog altijd maar 22. Idem Valencia… Scott 23. Voorbije wedstrijden met Godelaine 18, Renders 19, Vandeplas 20.
Bij deze dus een pleidooi om de volgende wedstrijden wat positiviteit bij elkaar te sprokkelen: geen van die gasten gaat beter spelen door dat gemopper. Dat is een veredelde beloftenploeg die nu eenmaal soms speelt als een beloftenploeg. De vedetten die hen op sleeptouw zouden moeten nemen geven helaas 0 op het request.
Dus, op naar de volgende. Mits enkele meevallers zien we misschien nog een paar leuke matchen. En als het tegenslaat: het blijft een fantastische ervaring voor die jonge gasten. En dat is ook veel waard.
Ja. Maar ook achterlijk om zo te reageren bij Adekami.
ACT AS 1
-
stille wille
- Top voetballer

- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Ik heb me er al bij neergelegd dat we geen kampioenenploeg hebben , en dat we dit jaar geen kampioen spelen . Waarom zou ik dan niet content zijn met winst . Is er iemand die vindt dat OHL een punt verdiende ?
OHL heeft Genk , dankzij betonvoetbal , niet laten scoren verleden week . Dat is ons 2 maal gelukt . Hoe , dat maakt mij niet uit . 2 jonge gasten op het scorebord , die ga ik hun plezier niet ontnemen met wat laatdunkend te doen over hun prestatie .
OHL heeft Genk , dankzij betonvoetbal , niet laten scoren verleden week . Dat is ons 2 maal gelukt . Hoe , dat maakt mij niet uit . 2 jonge gasten op het scorebord , die ga ik hun plezier niet ontnemen met wat laatdunkend te doen over hun prestatie .
-
aloisi
- Eerste Elftal

- Slagzin: Supporters moeten al hun spelers steunen!
stille wille schreef: ↑18 apr 2026 20:36Ik heb me er al bij neergelegd dat we geen kampioenenploeg hebben , en dat we dit jaar geen kampioen spelen . Waarom zou ik dan niet content zijn met winst . Is er iemand die vindt dat OHL een punt verdiende ?
Ja gewoon een verdiende overwinning. Nee zeker niet top. Maar ook wat pech met nigt afgekeurde goals. 4-1 had een juistere weergavegeweest van deze match. Heb ook wel goeie zaken gezien maar klagen over adekami en valencia vind ik zever. Zaag op de trainer die de helft vd spelers niet op hun plek zet.
Adekami en valencia zijn geen wingbacks he. Zet die dichter bij de goal met een man in hun rug en die waren vandaag heel wat beter geweest.
Foulon stond ook niet op zijn plek. Ketk ook niet.
Scott doet hard zijn best maar zal niet de 10 worden die onze ploeg terug beter gaat maken.
Zet een simpele 451.. en ge wint vandaag 4-0.
Ik heb zeker goeie zaken gezien. Bouw nu richting volgend jaar aub.
Zo moeilijk is het allemaal niet. En denk in functie van volgend jaar. Laat kerk op de bank. Geef hamdaoui minuten. Die jongen kan iets, laat die nu minuten maken en leren aub. Kerk ga je toch niet meer verlengen?!
Nozawa
Somers tsuna vanhelden foulon
Benitez dierckx
Valencia hamdaoui adekami
Janssen
Laat die de komende weken zo eens spelen.
Maar zet vooral nu een 451 neer waar je terug mee kan gaan bouwen. Zorg terug voor evenwicht en bouw nu aan je defensie voor volgend seizoen. Zorg dat die al wat ingespeeld raakt.
Stel nu eens Hamdaoui van bij de start op en laat Kerk aub op vakantie gaan want de gemiddelde Benidorm Bastard wandelt nog sneller en meer dan Gyrano op dit moment. Iedereen kan kansen missen maar we mogen toch verwachten dat de spelers zich inzetten.
Best een onderhoudende match, vond ik
We hadden de match alleen sneller dood moeten maken
Na de vervanging van Dierckx hadden we precies even de controle kwijt, gelukkig doet Nozawa daar een goeie save
Ik vond Scott wel een goede match spelen eigenlijk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We hadden de match alleen sneller dood moeten maken
Na de vervanging van Dierckx hadden we precies even de controle kwijt, gelukkig doet Nozawa daar een goeie save
Ik vond Scott wel een goede match spelen eigenlijk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BOUWEN! BOUWEN! BOUWEN!