PO2 - Match 3 - 18/04/2026 - Royal Antwerp Football Club - OH Leuven [2-0]
Moderator: Moderator Team
Re: PO2 - Match 3 - 18/04/2026 - Royal Antwerp Football Club - OH Leuven [16:00]
Hoe weinig volk , een desolate Bosuil vanmiddag. Zijn dat dan allemaal succes supporters? Vervelend uur, geen topmatch en playoff 2 maar toch....Match was geen hoogvlieger, ohl venijnige ploeg die veel fouten maakte. Gelukkig zijn onze jonkies een opsteker en ben ik vooral blij met de 3 punten.
Re: PO2 - Match 3 - 18/04/2026 - Royal Antwerp Football Club - OH Leuven [16:00]
Ik vind Scott op het middenveld al een tijdje gewoon goed. Echt op de 10 zie je natuurlijk liever een iets flitsender type of iemand die een super passing heeft, maar die is er gewoon niet echt. Het is nog nooit geprobeerd, maar Benitez, Dierckx en Scott zouden heel waarschijnlijk ons best mogelijke middenveld kunnen vormen met deze kern. Alle 3 durven ze vooruit te denken, te infiltreren en ze tonen van ook scorend vermogen te hebben.
Er is al wel wat voorhanden om een deftige as mee te bouwen voor komend seizoen. Nozawa (als die al blijft), Tsunashima, Benitez, Dierckx. Een echte spits daar nog voor en je kan toch een mooi en talentvol geraamte neerzetten. Hopelijk komt Van Helden daar nog bij, maar die hebben we nog te weinig bezig gezien om te weten of dat een echt dragende speler kan zijn. Met Hairemans, Somers, Godelaine, Renders, Tuypens en Hamdaoui heb je nog een reeks spelers die misschien niet altijd in de basis horen, maar er toch wel zeker tegenaan kunnen leunen.
Uiteindelijk heb je naast die spits dan echt geen 7 of 8 zware transfers meer nodig. Die Caicedo erbij en in elke linie een extra versterking en je staat al heel ver. Kampioen moet je ook volgend jaar niet verwachten, maar als we terug deftig en amusant voetbal willen kunnen aanschouwen... De basis daarvoor is er, je moet het vooral willen zien... Zet de voetballers samen en je zal ook voetbal krijgen.
Er is al wel wat voorhanden om een deftige as mee te bouwen voor komend seizoen. Nozawa (als die al blijft), Tsunashima, Benitez, Dierckx. Een echte spits daar nog voor en je kan toch een mooi en talentvol geraamte neerzetten. Hopelijk komt Van Helden daar nog bij, maar die hebben we nog te weinig bezig gezien om te weten of dat een echt dragende speler kan zijn. Met Hairemans, Somers, Godelaine, Renders, Tuypens en Hamdaoui heb je nog een reeks spelers die misschien niet altijd in de basis horen, maar er toch wel zeker tegenaan kunnen leunen.
Uiteindelijk heb je naast die spits dan echt geen 7 of 8 zware transfers meer nodig. Die Caicedo erbij en in elke linie een extra versterking en je staat al heel ver. Kampioen moet je ook volgend jaar niet verwachten, maar als we terug deftig en amusant voetbal willen kunnen aanschouwen... De basis daarvoor is er, je moet het vooral willen zien... Zet de voetballers samen en je zal ook voetbal krijgen.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
-
NO NONSENS
- Junior

Alle ploegen die getraind worden door Mazu spelen vuil en smerig.stijn schreef: ↑18 apr 2026 22:02Hoe weinig volk , een desolate Bosuil vanmiddag. Zijn dat dan allemaal succes supporters? Vervelend uur, geen topmatch en playoff 2 maar toch....Match was geen hoogvlieger, ohl venijnige ploeg die veel fouten maakte. Gelukkig zijn onze jonkies een opsteker en ben ik vooral blij met de 3 punten.
Antwerp.....
-
NO NONSENS
- Junior

Laat ons eens zot doen en 2 spitsen halen.bCnkO schreef: ↑18 apr 2026 22:53Ik vind Scott op het middenveld al een tijdje gewoon goed. Echt op de 10 zie je natuurlijk liever een iets flitsender type of iemand die een super passing heeft, maar die is er gewoon niet echt. Het is nog nooit geprobeerd, maar Benitez, Dierckx en Scott zouden heel waarschijnlijk ons best mogelijke middenveld kunnen vormen met deze kern. Alle 3 durven ze vooruit te denken, te infiltreren en ze tonen van ook scorend vermogen te hebben.
Antwerp.....
-
NO NONSENS
- Junior

Heel leuk voor onze jonge gasten. Laat hen de komende weken gewoon spelen.
Janssen wederom de kampioen van het buitenspel.
Janssen wederom de kampioen van het buitenspel.
Antwerp.....
2bCnkO schreef: ↑18 apr 2026 22:53Ik vind Scott op het middenveld al een tijdje gewoon goed. Echt op de 10 zie je natuurlijk liever een iets flitsender type of iemand die een super passing heeft, maar die is er gewoon niet echt. Het is nog nooit geprobeerd, maar Benitez, Dierckx en Scott zouden heel waarschijnlijk ons best mogelijke middenveld kunnen vormen met deze kern. Alle 3 durven ze vooruit te denken, te infiltreren en ze tonen van ook scorend vermogen te hebben.
- Erik-rafc
- Reserve speler

- Slagzin: Loyal to the Royal
MVDM voor mij : Zeno.
Secuur verdedigen, aanjagen, het snelle inwerpen, een paar pérfecte crosses, enz
Ik vond hem echt goed en ga die jongen heel erg missen.
Voorts : blij voor Xander, dat zal deugd gedaan hebben.
Aan onze Nederlanders : het constant buitenspel lopen is echt wel een dingetje. Ik ben dat helemaal beu, nu jullie nog.
Aan al onze aanvallers : als je nu nog altijd niet weet dat verdedigers bij het minste contact gaan liggen... hou dan aub eens op met dat opzichtig duwen. Het is ELKE keer fout tegen.
Tenslotte : de 3 punten waren welkom maar het mocht toch wel iets meer zijn.
Op naar Standard!
Secuur verdedigen, aanjagen, het snelle inwerpen, een paar pérfecte crosses, enz
Ik vond hem echt goed en ga die jongen heel erg missen.
Voorts : blij voor Xander, dat zal deugd gedaan hebben.
Aan onze Nederlanders : het constant buitenspel lopen is echt wel een dingetje. Ik ben dat helemaal beu, nu jullie nog.
Aan al onze aanvallers : als je nu nog altijd niet weet dat verdedigers bij het minste contact gaan liggen... hou dan aub eens op met dat opzichtig duwen. Het is ELKE keer fout tegen.
Tenslotte : de 3 punten waren welkom maar het mocht toch wel iets meer zijn.
Op naar Standard!
Lust for life.
Voor zijn doen was het een oke match.
Maar speel vandaag met Chery op die positie en je wint met forfaitcijfers.
Paar keer een zeer slechte controle of keuze die de aanval er uit haalde. Jammer om te zien dat we op die positie kwaliteit missen.
ACT AS 1
-
stille wille
- Top voetballer

- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Van Valencia herinner ik me in de tweede helft een sprint van diep op de eigen helft , om 40 meter verder sneller op de bal te zijn dan de tegenstander en een aanval op te zetten . Zijn acties lukken niet allemaal , maar gebrek aan inzet kan je hem niet verwijten . Hij kweekt stilaan wat meer body , staat de laatste tijd wat steviger in zijn schoenen . Hopelijk mag hij mee naar het WK , het is elke Antwerpspeler gegund .
Ik heb recent nog ergens gezegd of geschreven dat we Hamdaoui nog goed zullen kunnen gebruiken , en zullen nodig hebben , om de bus af te breken die voor de goal van de tegenstander geparkeerd staat . Wat gisteren gebleken is .
Ik heb recent nog ergens gezegd of geschreven dat we Hamdaoui nog goed zullen kunnen gebruiken , en zullen nodig hebben , om de bus af te breken die voor de goal van de tegenstander geparkeerd staat . Wat gisteren gebleken is .
Als het allemaal niet zo moeilijk was, werden we elk jaar kampioen.aloisi schreef: ↑18 apr 2026 21:13stille wille schreef: ↑18 apr 2026 20:36Ik heb me er al bij neergelegd dat we geen kampioenenploeg hebben , en dat we dit jaar geen kampioen spelen . Waarom zou ik dan niet content zijn met winst . Is er iemand die vindt dat OHL een punt verdiende ?
OHL heeft Genk , dankzij betonvoetbal , niet laten scoren verleden week . Dat is ons 2 maal gelukt . Hoe , dat maakt mij niet uit . 2 jonge gasten op het scorebord , die ga ik hun plezier niet ontnemen met wat laatdunkend te doen over hun prestatie .
Ja gewoon een verdiende overwinning. Nee zeker niet top. Maar ook wat pech met nigt afgekeurde goals. 4-1 had een juistere weergavegeweest van deze match. Heb ook wel goeie zaken gezien maar klagen over adekami en valencia vind ik zever. Zaag op de trainer die de helft vd spelers niet op hun plek zet.
Adekami en valencia zijn geen wingbacks he. Zet die dichter bij de goal met een man in hun rug en die waren vandaag heel wat beter geweest.
Foulon stond ook niet op zijn plek. Ketk ook niet.
Scott doet hard zijn best maar zal niet de 10 worden die onze ploeg terug beter gaat maken.
Zet een simpele 451.. en ge wint vandaag 4-0.
Ik heb zeker goeie zaken gezien. Bouw nu richting volgend jaar aub.
Zo moeilijk is het allemaal niet. En denk in functie van volgend jaar. Laat kerk op de bank. Geef hamdaoui minuten. Die jongen kan iets, laat die nu minuten maken en leren aub. Kerk ga je toch niet meer verlengen?!
Nozawa
Somers tsuna vanhelden foulon
Benitez dierckx
Valencia hamdaoui adekami
Janssen
Laat die de komende weken zo eens spelen.
Maar zet vooral nu een 451 neer waar je terug mee kan gaan bouwen. Zorg terug voor evenwicht en bouw nu aan je defensie voor volgend seizoen. Zorg dat die al wat ingespeeld raakt.
Ik heb schrik voor volgend seizoen, hoor momenteel 4000 abo’s verkocht. Voorheen was er schaarste, goede ploeg, goede resultaten, iedereen een abo. Nu zal er geen schaarste zijn. Tegen ploegen zoals Ohl weinig volk, komt Brugge, vele losse tickets. Of er moet een verandering komen, dat supporters voelen, ja ze doen terug mee.stijn schreef: ↑18 apr 2026 22:02Hoe weinig volk , een desolate Bosuil vanmiddag. Zijn dat dan allemaal succes supporters? Vervelend uur, geen topmatch en playoff 2 maar toch....Match was geen hoogvlieger, ohl venijnige ploeg die veel fouten maakte. Gelukkig zijn onze jonkies een opsteker en ben ik vooral blij met de 3 punten.
De nieuwe free your seat regeling voor abbo's, 3 matchen overslaan is maximum, hierdoor zullen er een massa tickets vrij komen tegen gewone ploegen. 4000 abbo's is uiteraard maar een momentopname, Velen mezelf incluis wachten op vakantiegeld en de echte deadlineGroofy schreef: ↑19 apr 2026 09:44Ik heb schrik voor volgend seizoen, hoor momenteel 4000 abo’s verkocht. Voorheen was er schaarste, goede ploeg, goede resultaten, iedereen een abo. Nu zal er geen schaarste zijn. Tegen ploegen zoals Ohl weinig volk, komt Brugge, vele losse tickets. Of er moet een verandering komen, dat supporters voelen, ja ze doen terug mee.stijn schreef: ↑18 apr 2026 22:02Hoe weinig volk , een desolate Bosuil vanmiddag. Zijn dat dan allemaal succes supporters? Vervelend uur, geen topmatch en playoff 2 maar toch....Match was geen hoogvlieger, ohl venijnige ploeg die veel fouten maakte. Gelukkig zijn onze jonkies een opsteker en ben ik vooral blij met de 3 punten.
Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel:
Na de var interventie bij de strafschop kregen we een corner. Een tijd geleden was er een gelijkaardige situatie (strafschop teruggeroepen na var) en kregen we de corner niet.
Ik liet het toen hier ook vallen en toen werd er gezegd dat het de regel was: na een var interventie start de doelman terug het spel op. Is die regel dan veranderd of was Put niet goed wakker?
Na de var interventie bij de strafschop kregen we een corner. Een tijd geleden was er een gelijkaardige situatie (strafschop teruggeroepen na var) en kregen we de corner niet.
Ik liet het toen hier ook vallen en toen werd er gezegd dat het de regel was: na een var interventie start de doelman terug het spel op. Is die regel dan veranderd of was Put niet goed wakker?
Wat betreft die eerste rode kaart :
De eerste overtreding was licht, de tweede was voor mij rechtstreeks rood.
Act as One, Play as Champions.
- redphilly
- Top voetballer

- Contacteer:
Ik dacht terug aan de wedstrijd tegen Spartak Moskou waar Czernia een beuk kreeg van Onopko voor de corner getrapt werd. Rood Onopko en penalty toen.redarmi schreef: ↑19 apr 2026 11:26Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel:
En dan was het Onopko nog niet!redphilly schreef: ↑19 apr 2026 12:50Ik dacht terug aan de wedstrijd tegen Spartak Moskou waar Czernia een beuk kreeg van Onopko voor de corner getrapt werd. Rood Onopko en penalty toen.redarmi schreef: ↑19 apr 2026 11:26Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel:
Die kreeg toen wel de kaart maar in mijn herinnering bleek achteraf dat het een andere speler was
-
janssens
- Top voetballer

- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Als ik me dat goed herinner was dat niet bij een corner. De bal was in het spel. Czernia kreeg daar een duw terwijl de bal ver uit de buurt was, nadat hij net was weggetrapt door de verdediging van Spartak.
I'll have a cup of tea
And tell you of my
Dreamin'
And tell you of my
Dreamin'
Wat me ook opviel was dat nadatredarmi schreef: ↑19 apr 2026 11:26Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel:
Verstraete Adekami neergehaald had het gewoon een corner bleef. Dacht dat de fout erna gebeurde dus had dit niet een penalty moeten zijn?
-
stille wille
- Top voetballer

- Slagzin: Wij zijn niet Bayern van België . Wij zijn den Antwerp van België !!!
Vroeg ik me ook af gisteren . Of een vrijschop net buiten de backlijn . Adekami lag er binnen , maar ik heb niet gezien waar de fout gebeurde .richard schreef: ↑19 apr 2026 13:54Wat me ook opviel was dat nadatredarmi schreef: ↑19 apr 2026 11:26Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel:
Verstraete Adekami neergehaald had het gewoon een corner bleef. Dacht dat de fout erna gebeurde dus had dit niet een penalty moeten zijn?
De bal was al op op onze helft maar de lijntjesman bleef ter hoogte van de backlijn van Spartak gelijk een gek met zijn vlag waaien. De arbiter ( die het voorval niet had gezien) is dan gaan horen wat er aan de hand was.
-
dirty harry
- Junior

Klopt inderdaad, ik geloof dat zich dat in het begin van het seizoen op Charleroi voordeed, maar kan er ook helemaal naast zitten. Ik was in elk geval ook aan het verkondigen dat zelfs die corner nu door onze neus geboord zou worden.redarmi schreef: ↑19 apr 2026 11:26Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel:
Volgens mij een gebrek aan reglementenkennis van Bert Put.
Bruges is a f*cking shithole (Colin Farrell, 2008)
-
janssens
- Top voetballer

- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Juist. Het verschil zou kunnen zijn dat gisteren het spel stil lag, in afwachting van de corner. In de match tegen Spartak gebeurde het toen de wedstrijd bezig was.
I'll have a cup of tea
And tell you of my
Dreamin'
And tell you of my
Dreamin'
Bal was nog niet in het spel gebracht! Hoekschop moest nog worden getraptstille wille schreef: ↑19 apr 2026 15:49Vroeg ik me ook af gisteren . Of een vrijschop net buiten de backlijn . Adekami lag er binnen , maar ik heb niet gezien waar de fout gebeurde .richard schreef: ↑19 apr 2026 13:54Wat me ook opviel was dat nadatredarmi schreef: ↑19 apr 2026 11:26Gisteren laat de tweede helft in uitgesteld relais gezien. Wat me opviel: