PO2 - Match 6 - 3/05/2026 - Royal Antwerp Football Club - Standard [0-5]
Moderator: Moderator Team
PO2 - Match 6 - 3/05/2026 - Royal Antwerp Football Club - Standard [0-5]
terugmatch tegen Standard te Bosuil
Re: PO2 - Match 6 - 3/05/2026 - Royal Antwerp Football Club - Standard [16u]
Mogelijkerwijs nog eens aanwezig.
Too little too late.
Helaas werken, jammer want leuke affiche bij een goed momentum
Met 2 aanwezig, wie weet wat nog kan na onze goede reeks
-
buitenbeentje
- Top voetballer

Na een match geskipt terug aanwezig.
Tegen standard is toch altijd een tikkeltje specialere match.
Tegen standard is toch altijd een tikkeltje specialere match.
- SteakFriet
- Reserve speler

Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
Mogen er nu meer tickets worden verkocht in het uivak aangezien het recent is vergroot?
Mogen er nu meer tickets worden verkocht in het uivak aangezien het recent is vergroot?
-
Kalkbrenner
- Top voetballer

- Slagzin: If you need a drum to make noise, you don't have a voice - simple as that !
***against modern football*** - Locatie: Kapellen
zelfde opstelling lijkt me aangewezen, misschien Foulon vervangen door Van Helden
*** loyal to the Royal Antwerp FC since 1981 ***
Against modern football !
Against modern football !
Is Scott niet geschorst?Kalkbrenner schreef: ↑27 apr 2026 12:35zelfde opstelling lijkt me aangewezen, misschien Foulon vervangen door Van Helden
Als we in de komende twee thuismarkten 6/6 kunnen pakken doen we plots toch nog mee tot het einde
------------------------------ Nozawa --------------------------------
--- Van den Bosch ---- Tsunashima ---- Van Helden
----------------------- Praet ------------- Dierckx ------------------
Valencia ---------- Scott/Hamdaoui ------------Tuypens
--------------------- Kerk -------------- Janssen -------------------
Is Scott geschorst ?
--- Van den Bosch ---- Tsunashima ---- Van Helden
----------------------- Praet ------------- Dierckx ------------------
Valencia ---------- Scott/Hamdaoui ------------Tuypens
--------------------- Kerk -------------- Janssen -------------------
Is Scott geschorst ?
Act as One, Play as Champions.
Waarom zou Scott geschorst zijn?
Kreeg 2 gele kaarten in de reguliere competitie en 1 in de play-offs. (Ook 3 in de beker, maar die tellen niet mee).
Kreeg 2 gele kaarten in de reguliere competitie en 1 in de play-offs. (Ook 3 in de beker, maar die tellen niet mee).
- zorro
- Top voetballer

- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Hopelijk iets meer aanwezigen als de 9500 tegen OHL.
12 op 12 zou schitterend zijn, maar met een verderzetting van het spel van de laatste weken zijn we al tevreden.
12 op 12 zou schitterend zijn, maar met een verderzetting van het spel van de laatste weken zijn we al tevreden.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
- SPAR
- Reserve speler

- Slagzin: Een schizofreen is nooit alleen.
Dat stond op Flashscore: "Mist volgende wedstrijd". Misschien fout opgepikt dan.

Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
Oef.luke71 schreef: ↑28 apr 2026 05:53Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
Act as One, Play as Champions.
Stel je voor; volwassen mannen die hun passie laten vallen omdat ze geen trommel mogen meenemenluke71 schreef: ↑28 apr 2026 05:53Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
- Shankly
- Eerste Elftal

- Slagzin: Est Europa nunc unita et unita maneat.
Zoals een kleuter die niet op uitstap wil gaan, omdat hij zijn favoriete speelgoedje niet mag meenemen.luke71 schreef: ↑28 apr 2026 05:53Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
Gelukkig dat we hun irritant getrommel en achtergrondgeluid niet moeten horen. Als ze daarentegen sfeer willen brengen zijn ze altijd welkom.
Est Europa nunc unita et unita maneat.
Waar zijn ze toch mee bezig? Wie zijn ze? Wat bezielt ze?Pedro schreef: ↑28 apr 2026 09:17Stel je voor; volwassen mannen die hun passie laten vallen omdat ze geen trommel mogen meenemenluke71 schreef: ↑28 apr 2026 05:53Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
Royal Antwerp Football Club is de enige echte ploeg van 't stad!
-
Peperbus2
- Junior

- Slagzin: Immer liefdevol
Wij zijn een keer niet gegaan omdat ze geen bier wilden schenken.Pedro schreef: ↑28 apr 2026 09:17Stel je voor; volwassen mannen die hun passie laten vallen omdat ze geen trommel mogen meenemenluke71 schreef: ↑28 apr 2026 05:53Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
-
rooien dokker
- Top voetballer

Eerste wedstrijd van de eindronde en hopelijk van mijn aziatische kakkerij vanaf...ik hoop op een goed voetbalvervolg van mijn prachtige waanzinnige reis .
-
janssens
- Top voetballer

- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
Is dat iets dat in Wallonië in het leidingwater zit?Pedro schreef: ↑28 apr 2026 09:17Stel je voor; volwassen mannen die hun passie laten vallen omdat ze geen trommel mogen meenemenluke71 schreef: ↑28 apr 2026 05:53Uitvak blijft waarschijnlijk leeg, Standardfans boycotten de match omdat trommels niet toegelaten zijn.SteakFriet schreef: ↑27 apr 2026 10:55Hopelijk wat meer volk als tegen Leuven alleszins, was toch een droef dieptepunt sinds we terug een stadion hebben met 4 tribunes. Ik ga er alleszins vanuit na de recente 9/9
I'll have a cup of tea
And tell you of my
Dreamin'
And tell you of my
Dreamin'
-
GroundhopperRAFC
- Preminiem

- Slagzin: Antwerp + groundhopping
Toch heb ik liever dat ze komen, zelfs met trommel, dan dat ze niet komen…
Het is al desolaat genoeg met al die lege vakken en andere plaatsen, zeker in PO2…
Het is al desolaat genoeg met al die lege vakken en andere plaatsen, zeker in PO2…
-
Incuflex 2.0
- Preminiem

Er zijn afspraken gemaakt dat het vanaf de play offs mocht blijkbaar maar de laatste wedstrijd dat het niet mag ga je dan gatachterlijk een trommel binnen smokkellen. Wat had je dan gedacht dat de reactie ging zijn ... Staat nog altijd in ons reglement van inwendige orde dat trommels niet toegestaan zijn.
-
Niels
- Top voetballer

- Contacteer:
En tijdens de reguliere competitiematch hadden ze ze wel mee binnen gesmokkeld. Een hele wedstrijd dat irritante boemberoeboemboemberoemboemboem moeten aanhoren. Wordt dan lid van de plaatselijke fanfare, hé.Incuflex 2.0 schreef: ↑29 apr 2026 09:14Er zijn afspraken gemaakt dat het vanaf de play offs mocht blijkbaar maar de laatste wedstrijd dat het niet mag ga je dan gatachterlijk een trommel binnen smokkellen. Wat had je dan gedacht dat de reactie ging zijn ... Staat nog altijd in ons reglement van inwendige orde dat trommels niet toegestaan zijn.
En misschien nadien niet verschieten dat ze het verbod willen handhaven?
Just because I can give multiple orgasms to the furniture just by sitting on it, doesn't mean that I'm not sick of this damn war: the blood, the noise, the endless poetry
- zorro
- Top voetballer

- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Ik ben één van de weinigen die akkoord is denk ik.
Ieder zijn eigen beleving.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!