Europa League 1/16 - 25/02/2021: Rangers - Royal Antwerp Football Club [5-2]
Moderator: Moderator Team
- HerrieJ
- Site Admin
- Slagzin: RAFC is a religion!
- Contacteer:
Europa League 1/16 - 25/02/2021: Rangers - Royal Antwerp Football Club [5-2]
Na een doldwaze eerste wedstrijd die we op de Bosuil met 3-4 verloren trekken we nu richting Glasgow voor de terugwedstrijd. Kunnen we de Europese trip in schoonheid afsluiten. Het zal alvast zonder de geschorste Seck zijn, na zijn twee gele kaarten uit de heenwedstrijd.

Twitter account forum: @Devierkantepaal --> #rafc en #dvp voor als je zelf op twitter Antwerpgerelateerde berichten post

Steun het forum via Paypal zodat we online kunnen blijven.
Re: Europa League 1/16 - 25/02/2021: Rangers - Royal Antwerp Football Club [18u55]
DeLaet Gélin LeMarchand
Buta Verstraete Hongla Lukaku
Gerkens Refaelov
Zé
Buta Verstraete Hongla Lukaku
Gerkens Refaelov
Zé
… , 74-75, 82-83, 87-88, 92-93, 20-21 …
Tijd om terug aan te knopen met de grote dagen.
Re: Europa League 1/16 - 25/02/2021: Rangers - Royal Antwerp Football Club [18u55]
Op één of ander manier geloof ik er nog in.
Maar we zullen wederom zeer efficiënt moeten zijn vooraan.
Alleen de afwezigheid van Seck gaat enorm zuur zijn.
Maar we zullen wederom zeer efficiënt moeten zijn vooraan.
Alleen de afwezigheid van Seck gaat enorm zuur zijn.
ACT AS 1
1-3 en alles kapot
0-1 na 5 minuten
Direct 1-1, hoop gevloek, Rangers nemen match in handen.
1-2 vlak voor rust
Minuut 85 1-3 en dan nog alles wegrammen tot affluiten
Let it be!
0-1 na 5 minuten
Direct 1-1, hoop gevloek, Rangers nemen match in handen.
1-2 vlak voor rust
Minuut 85 1-3 en dan nog alles wegrammen tot affluiten
Let it be!
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Er zijn zeker nog mogelijkheden voor ons. Achteraan laten die toch wat ruimte open liggen, wat ideaal kan zijn voor de onvoorspelbare acties van Zé. Maar zelf moeten we defensief dan wel een feilloze match spelen. Het kan.
Natuurlijk maken we nog een kans, dus we moeten er 100% voor gaan. In mijn ogen verdiend Miyoshi wel een kans maar ja dat zeg ik al een aantal weken.
red army!!
3-5 na verlengingen en De Wolf pakt twee penalties van Barisic 
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Ik weet dat Beiranvand niet goed was maar om dan zonder keeper te spelen... ?

Zet De Wolf er maar in voor mijn part, die heeft het niet slecht gedaan toen hij er gisteren in kwam.
MDCCCLXXX
- vetartis
- Top voetballer
- Slagzin: vets are simply the be(a)st
- Contacteer:
1-0 aan de rust, roterende Franky en met 3-1 en kop omhoog uit Europa...
forever in our shadow...
Denk als we de eerste 15 a 20 min heelhuids doorkomen, dat er kansen komen en zaak is om die af te ronden. Komen we 0-1 voor gaan we een psychologisch voordeel krijgen, zij worden nerveus en bang 0-2 . En dan wil ik het nog wel is efkes zien of dat ze nog zullen terugkomen want dan kunnen we naar hartelust counteren wat sowieso in de kaart van Refa en Didier gaat spelen! Maar....er zullen veel voorwaarden ingevuld moeten worden. Ten eerste een keeper die bij de les is en een topmatch speelt. Daarom is het zeer belangrijk dat De Wolf vanaf nu al serieus klaargestoomd wordt. Ten tweede onze verdediging ten opzichte van gisteren mag geen krimp geven. Ten derde hoop ik dat Didier echt in een begenadigde dag is en dat hij er twee in vlamt. Ten vierde zou ik starten met Verstraete en Hongla in het midden en aub niet Boya want die is te traag om tegen zulke tegenstander uit te komen. Ten vijfde hopelijk een goeie arbiter want dat is absoluut noodzakelijk. Ene die de gele kaarten in zijne zak houd en er niet mee rondstrooit zoals gisteren. Dit is het ideale scenario maar, dan moeten de goden ons echt goed gezind zijn! 

nog aanvallender, maar wel zelfde systeem.
DeLaet Gélin LeMarchand
Buta Gerkens Hongla Lukaku
Zé Refaelov
Avenatti (of Dieu)
Ze in vrije rol en heel diep... voor de snelheid. Avenatti of Dieu voor oorlog in 16m
Gaan!
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Snel 0-1 en dan Rangers dat heel de match onder controle heeft. In de 90e minuut een zotte ingeving van iemand, 0-2 en door :p
De Laet die met een van zijn trademark tackles de bal verovert, één-tweetje opzet met Gerkens om dan zijn rush voort te zetten met drie wanhopige Rangers aan zijn lijf. Daarna kegelt die de bal desnoods met mcgregor en al de goal in.
Delirium.
En Zé die in het vieren Barisic zn broek aftrekt.
-
- Reserve speler
- Slagzin: Loyal to the Royal
Het systeem zonder keeper?
The 7empest must be just that.
De spelers hebben blijkbaar toch nog niet de moed verloren. Zij beseffen dat het gewoon verdedigend een pak beter moet. En Gerkens, die gaat er nog voor volgende week.
https://sporza.be/nl/matches/voetbal/eu ... 066027784/
https://sporza.be/nl/matches/voetbal/eu ... 066027784/
Er gewoon volop voor gaan. Rangers gaan volgens mij het eerste kwartier doorduwen. Om ons zo proberen knock out te slaan.
Maar ik acht ons zeker niet kansloos. Met vooraan een Zé er bij krijg je meer beweging en snelheid. Ik zou ook een Miyoshi brengen. Je merkt dat de Rangers hun verdediging niet sterk is als ze onder druk komen te staan. Dat hebben we gisteren misschien te weinig gedaan, omdat de aanvoer niet goed genoeg was. Daarom wat meer creativiteit in de ploeg en je maakt kans. Als je dan terug vertrouwen kan hebben in de verdediging, dan zie ik ons verre van kansloos.
Beiranvand (indien niet fit De Wolf)
De Laet - Gélin - Le Marchand
Buta- Hongla - Verstraete - Miyoshi
Refa - Gerkens
Zé
Ik kies voor Verstraete omdat ik die veel beter vind dat een Boya. Boya 2de helft tegen Standard was top, maar tegen Rangers was het weer niets. Straalde ook weinig goesting uit. Verstraete is dan weer een kuitenbijterke die de bal kan bijhouden en goede pas kan geven. Ik zet Miyoshi op links, omdat ik Lukaku gewoon slecht vond tegen de Rangers. En Zé in de spits, omdat ik daar meer snelheid wil zien. Jongen kan de bal bijhouden, actie maken en scoren. Avenatti was al een pak beter tegen de Rangers en maakte een mooie goal, maar ik denk net dat je dat type spits daar niet nodig hebt. De Schotten zijn sterk in de lucht, maar in de combinatie speel je ze gewoon op een hoopje. En met deze creatievere opstelling denk ik dat je het moet kunnen waarmaken.
Maar ik acht ons zeker niet kansloos. Met vooraan een Zé er bij krijg je meer beweging en snelheid. Ik zou ook een Miyoshi brengen. Je merkt dat de Rangers hun verdediging niet sterk is als ze onder druk komen te staan. Dat hebben we gisteren misschien te weinig gedaan, omdat de aanvoer niet goed genoeg was. Daarom wat meer creativiteit in de ploeg en je maakt kans. Als je dan terug vertrouwen kan hebben in de verdediging, dan zie ik ons verre van kansloos.
Refa - Gerkens
Zé
Ik kies voor Verstraete omdat ik die veel beter vind dat een Boya. Boya 2de helft tegen Standard was top, maar tegen Rangers was het weer niets. Straalde ook weinig goesting uit. Verstraete is dan weer een kuitenbijterke die de bal kan bijhouden en goede pas kan geven. Ik zet Miyoshi op links, omdat ik Lukaku gewoon slecht vond tegen de Rangers. En Zé in de spits, omdat ik daar meer snelheid wil zien. Jongen kan de bal bijhouden, actie maken en scoren. Avenatti was al een pak beter tegen de Rangers en maakte een mooie goal, maar ik denk net dat je dat type spits daar niet nodig hebt. De Schotten zijn sterk in de lucht, maar in de combinatie speel je ze gewoon op een hoopje. En met deze creatievere opstelling denk ik dat je het moet kunnen waarmaken.
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: De Bosuil zal altijd een plaats blijven, waar je echte voetbalpassie vindt. No matter what!
Vecht als leeuwen... We shall not be moved! Speciaal vrij genomen om een promo te maken
Ritchie, Mbokani, Lior... Do your magic!

Time to make history...
https://youtu.be/vpRvFNZFFR0
https://youtu.be/vpRvFNZFFR0
- RAFC1FOREVER
- Reserve speler
- Flosj
- Eerste Elftal
- Slagzin: "Suum cuique"
1-3 en we spreken hier nog jaren over. Liefst met een late winninggoal waarbij we Vandenbempt weer helemaal loco horen gaan zoals in Pilzen.
Niks moet, alles mag. En we gaan er met een sterkere ploeg staan dan gisteren.
Of zoals bCncko het hier poneert: waarom zouden we in godsnaam makkelijk doorstoten als het ook moeilijk kan?
Niks moet, alles mag. En we gaan er met een sterkere ploeg staan dan gisteren.
Of zoals bCncko het hier poneert: waarom zouden we in godsnaam makkelijk doorstoten als het ook moeilijk kan?
Achteraan laten ze heel wat ruimte, en zijn ze uit te tikken. Wat dat betreft zouden de driehoekjes van Refaelov-Miyoshi-Zé inderdaad wel eens wonderen kunnen verrichten.Maarten schreef: ↑19-02-2021 15:13Er gewoon volop voor gaan. Rangers gaan volgens mij het eerste kwartier doorduwen. Om ons zo proberen knock out te slaan.
Refa - Gerkens
Zé
En op zich hoeft het niet eens zo slecht te zijn om die match aan te vangen met de drive en de klik om er 2 meer te moeten gaan potten.
Deze match moet je aanvangen op zijn Leko´s. Gewoon gaan met die banaan
Ik zou eens even in het hoofd van Vercauteren willen zitten en te weten komen waarom Miyoshi zo weinig of geen kansen krijgt en een nietsdoende Ampomah en co maar mogen blijven niksen. Ik snap er in ieder geval niets van.
Wij hebben RAFC niet geërfd van onze voorvaderen, maar in bruikleen gekregen van onze kinderen
Ik vraag me af of dit met publiek ook zou passeren. Zouden we om Miyoshi roepen zoals we dat bijwijlen met Ivo deden?...
Never Forget Het Buffet