Antwerp for life !
Moderator: Moderator Team
Re: Antwerp for life !
Merci.
-
wem-be-ley
- Kadet

Ik zou graag een fuif geven ten voordele van AA1. Liefst een 70's/80's of disco-fuif. Ik zoek dus mensen die zich geroepen voelen om dit mee in elkaar te boksen.
-
killatactic
- Preminiem

Stuur even een mailtje met iets meer info naar bestuur@actasone.be. Dan kunnen we ook een oproep lanceren onder de vrijwilligers.wem-be-ley schreef:Ik zou graag een fuif geven ten voordele van AA1. Liefst een 70's/80's of disco-fuif. Ik zoek dus mensen die zich geroepen voelen om dit mee in elkaar te boksen.
Antwerp till I die!

Op vrijdag 16 mei organiseren wij in café De Salamander volgende inzamelactie:
Per vat dat er aangesloten wordt:
- gaat er € 135 naar Act as 1
- draaien wij het clublied
Wij zetten voor de eerste keer die avond het clublied in om 21u.
De prijs voor een pint is € 1,80
De tappers werken op vrijwillige basis en hun fooien gaan ook naar Act as 1. Hiervoor komt er een pot aan de toog te staan.
Chique actie!
en zolang de sinjoren bestaan,zal den antwerp nooit ni vergaan....
-
Hans Red Magic
- Moderator

- Slagzin: Wij zijn graaf, want wij zijn wij!
Ik ga dan normaal met de Ladies naar Ajax, maar zoals gij weet uit het verleden ben ik nen geoefende om in het laat binnen te vallen in uw kafaat.
Wahaha originele actie, hopelijk komt er veel volk maar da zal wel! Dat er zo nog vele mogen volgen.Benklak schreef:
De tappers werken op vrijwillige basis en hun fooien gaan ook naar Act as 1. Hiervoor komt er een pot aan de toog te staan.
-
thelawschoolkid
- Banned User

Voor wie zinnens is een WK-match op groot scherm te organiseren, best even dit artikel lezen:
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... oot_scherm
Alle hens aan dek als je dat nog georganiseerd wilt krijgen!
-
RAFCRIK
- Eerste Elftal

- Slagzin: Met Kwadro ramen en deuren!
Goddammit, de derde actie op rij waar ik niet naartoe kan...
Voetbal draait om het spelletje op de mat, niet om teletext doorheen de week.

Fußball ist Fußball und Politik bleibt Politik.

Fußball ist Fußball und Politik bleibt Politik.
Nog even aan toevoegen dat er (natuurlijk) ook een facebook-eventje voor is aangemaakt:
https://www.facebook.com/events/776771885674102/
Cheers
Cheers
Staat er misschien in (sorry dan), maar vanaf welke afmetingen is een scherm 'groot'?thelawschoolkid schreef:Voor wie zinnens is een WK-match op groot scherm te organiseren, best even dit artikel lezen:
-
thelawschoolkid
- Banned User

Ik denk, alles groter dan een televisie zeker? Geen ideepoller1 schreef:Staat er misschien in (sorry dan), maar vanaf welke afmetingen is een scherm 'groot'?thelawschoolkid schreef:Voor wie zinnens is een WK-match op groot scherm te organiseren, best even dit artikel lezen:
Hoe groot mag iets maximum zijn om als televisie beschouwd te worden?thelawschoolkid schreef:Ik denk, alles groter dan een televisie zeker? Geen ideepoller1 schreef:Staat er misschien in (sorry dan), maar vanaf welke afmetingen is een scherm 'groot'?thelawschoolkid schreef:Voor wie zinnens is een WK-match op groot scherm te organiseren, best even dit artikel lezen:
-
thelawschoolkid
- Banned User

Denk dat je het eerder moet zien in de trend van alles wat de gewone huiskamer overschrijdt is onderhevig aan toestemmingStinus schreef:Hoe groot mag iets maximum zijn om als televisie beschouwd te worden?thelawschoolkid schreef:Ik denk, alles groter dan een televisie zeker? Geen ideepoller1 schreef:Staat er misschien in (sorry dan), maar vanaf welke afmetingen is een scherm 'groot'?thelawschoolkid schreef:Voor wie zinnens is een WK-match op groot scherm te organiseren, best even dit artikel lezen:
Enkele forumleden spelen met het idee om "Ride As One" te organiseren.
Simpel uitgelegd: een fietsrit van Scherpenheuvel naar de Bosuil waarbij de deelnemers zich laten sponsoren door vrienden, bedrijven, familie...
Idealiter zou het doorgaan ergens in augustus, aangezien ik dan terug fit ben
. Opbrengst gaat (minus de bevoorradingskosten en aanmaak van ACT1-wielertruitjes) integraal naar Act As 1. Er zouden sowieso wel vrijwilligers nodig zijn om de bevoorrading en steun onderweg te verzorgen.
Simpel uitgelegd: een fietsrit van Scherpenheuvel naar de Bosuil waarbij de deelnemers zich laten sponsoren door vrienden, bedrijven, familie...
Idealiter zou het doorgaan ergens in augustus, aangezien ik dan terug fit ben
-
Tom Deurne
- Top voetballer

Er staat al zo'n evenement op de planning, toch eens even horen bij iemand van Actas1, die kan u in contact brengen met iemand van de event cel.SoundLeSs schreef:Enkele forumleden spelen met het idee om "Ride As One" te organiseren.
Idealiter zou het doorgaan ergens in augustus, aangezien ik dan terug fit ben. Opbrengst gaat (minus de bevoorradingskosten en aanmaak van ACT1-wielertruitjes) integraal naar Act As 1. Er zouden sowieso wel vrijwilligers nodig zijn om de bevoorrading en steun onderweg te verzorgen.
Why run down a hill and f*ck one cow, if you could walk down and f*ck 'm all...
Ik zie in ieder geval niks van dien aard op de kalender staan op de site
.
Moet dat event van 16 mei daar trouwens ook ni op gezet worden?
-
Yellis52
- Reserve speler

- Slagzin: Niet jambon maar hesp
Hoeveel km is dat ?SoundLeSs schreef:Ik zie in ieder geval niks van dien aard op de kalender staan op de site.
Ik ben een fantast (verneem ik van De Frol).
Is dat pijnlijk??? Ik heb niet bepaald de indruk…
Is dat pijnlijk??? Ik heb niet bepaald de indruk…
-
rooien dokker
- Top voetballer

Top allemaal!...Zondag beginnen we eraan al zal het voor mij waarschijnlijk een snelle hap zijn.
Staat nog in beginschoenen. Route moet nog uitgestippeld worden, maar bedoeling is toch een dikke 100km te rijden zodat het echt wel een prestatie is voor ACT as 1Yellis52 schreef:Hoeveel km is dat ?SoundLeSs schreef:Ik zie in ieder geval niks van dien aard op de kalender staan op de site.
Willen jullie het event "sharen"?Benklak schreef:
Komt hier ook een aparte topic voor? Mods? Thanks.
-
killatactic
- Preminiem

Er staat een wielerevent op het programma op 6 juni als ik het goed voor heb. Dit zou doorgaan op de wielerpiste in Wilrijk.Tom Deurne schreef:Er staat al zo'n evenement op de planning, toch eens even horen bij iemand van Actas1, die kan u in contact brengen met iemand van de event cel.SoundLeSs schreef:Enkele forumleden spelen met het idee om "Ride As One" te organiseren.
Idealiter zou het doorgaan ergens in augustus, aangezien ik dan terug fit ben. Opbrengst gaat (minus de bevoorradingskosten en aanmaak van ACT1-wielertruitjes) integraal naar Act As 1. Er zouden sowieso wel vrijwilligers nodig zijn om de bevoorrading en steun onderweg te verzorgen.
Is wel iets anders dan van Scherpenheuvel naar den bosuil rijden natuurlijk.
Stuur anders even een mailtje aan commercial@actasone.be dan brengen we u in contact met de juiste personen.
Antwerp till I die!
-
Oscar is a red
- Preminiem

- Slagzin: Tradition keeps the legend alive!
Pick Nick was top! Gezellig sfeertje, goed weer en een goed organisatie. Respect voor de initiatiefnemer(s)! zo mogen er nog veel evenementen volgen. En kan AA1 blijven groeien. Puik werk !!
-
TheOnlyOne
- Junior

Was er vandaag ook op de pick Nick! Super gedaan mannen!
De picknick was supergoed! Top.