Antwerp for life !

Forum voor ACT as 1! waar je uw vragen kan stellen, meer kan vinden over ACT as 1! en de acties voor en door ACT as 1!

http://www.actasone.be

Moderator: Moderator Team

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

Re: Antwerp for life !

Bericht door bCnkO »

Idd, gezelligen boel. Veel gezinnen, het weer dat meewerkte en een propere organisatie. Chapeau!

de afwezigen hadden ongelijk!
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!

poller1
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door poller1 »

Oscar is a red schreef:Pick Nick was top! Gezellig sfeertje, goed weer en een goed organisatie. Respect voor de initiatiefnemer(s)! zo mogen er nog veel evenementen volgen. En kan AA1 blijven groeien. Puik werk !!
Akkoord!

Petito
Junior
Junior

Bericht door Petito »

poller1 schreef:
Oscar is a red schreef:Pick Nick was top! Gezellig sfeertje, goed weer en een goed organisatie. Respect voor de initiatiefnemer(s)! zo mogen er nog veel evenementen volgen. En kan AA1 blijven groeien. Puik werk !!
Akkoord!
Idem!

w1880
Preminiem
Preminiem

Bericht door w1880 »

SoundLeSs schreef:Enkele forumleden spelen met het idee om "Ride As One" te organiseren.
Simpel uitgelegd: een fietsrit van Scherpenheuvel naar de Bosuil waarbij de deelnemers zich laten sponsoren door vrienden, bedrijven, familie...
Idealiter zou het doorgaan ergens in augustus, aangezien ik dan terug fit ben ;) . Opbrengst gaat (minus de bevoorradingskosten en aanmaak van ACT1-wielertruitjes) integraal naar Act As 1. Er zouden sowieso wel vrijwilligers nodig zijn om de bevoorrading en steun onderweg te verzorgen.
Aanwezig met volledige ploeg.
Topidee!

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

Super vandaag!..ben wel ff blijven plakken

RAFCgirl
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: And you call yourself a man?!

Bericht door RAFCgirl »

rooien dokker schreef:Super vandaag!..ben wel ff blijven plakken
En ik kan eindelijk een gezicht op u plakken :lol:

zorro
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Bericht door zorro »

Mooi weer, lekker eten, leuk gezelschap.
Was een tof en goed georganiseerd initiatief.
Het kon uiteraard ook weer niet anders dan dat de politie om 13.01u moest komen vragen om de boel af te sluiten.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

RAFCgirl schreef:
rooien dokker schreef:Super vandaag!..ben wel ff blijven plakken
En ik kan eindelijk een gezicht op u plakken :lol:
haha ;) ik ook ....heeft nog zwaar geweest!

antwerp4ever
Kadet
Kadet

Bericht door antwerp4ever »

Sint Andries mc's en tourist samen voor act as one op 29/06

zorro
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Bericht door zorro »

Afbeelding

Dit wordt nen topper :shades:
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!

Tom Deurne
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door Tom Deurne »

zorro schreef:Afbeelding

Dat is de bedoeling ja ! Kan er trouwens ook een aparte topic voor gemaakt worden. Moesten er mensen vragen of wensen hebben !
Why run down a hill and f*ck one cow, if you could walk down and f*ck 'm all...

redwhiterafc
Junior
Junior

Bericht door redwhiterafc »

zorro schreef:Afbeelding

Waanzin!

Hans Red Magic
Moderator
Moderator
Slagzin: Wij zijn graaf, want wij zijn wij!

Bericht door Hans Red Magic »

Het begint precies eindelijk een beetje op gang te komen op Twitter en krijg ook al de eerste meldingen uit Engeland binnen dat ze gestort hebben.
Zal nu een kwestie zijn van in de verschillende voetbalmagazines te geraken, zoals Real Oviedo in het verleden gelukt is.

RAFCgirl
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door RAFCgirl »

Wie beheert die twitteraccount? Mi moet dat intensiever en interactiever kunnen.

fidel
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door fidel »

Hans Red Magic schreef:Het begint precies eindelijk een beetje op gang te komen op Twitter en krijg ook al de eerste meldingen uit Engeland binnen dat ze gestort hebben.
Zal nu een kwestie zijn van in de verschillende voetbalmagazines te geraken, zoals Real Oviedo in het verleden gelukt is.
Knap; doe voort!
There's no fucking reason--here's my point, Dude--there's no fucking reason--

Afbeelding

sinjorenbloed
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door sinjorenbloed »

RAFCgirl schreef:Wie beheert die twitteraccount? Mi moet dat intensiever en interactiever kunnen.
open sollicitatie als AA1-twitterster? ;)
100% vóór gebruik van beelden in de sport, 200% anti-VAR.

RAFCgirl
Eerste Elftal
Eerste Elftal

Bericht door RAFCgirl »

Niet echt, ben niet genoeg van de zaken op de hoogte om dat te kunnen doen, en ik heb het al druk genoeg met mijn eigen account :shades:

dvm5
Kadet
Kadet

Bericht door dvm5 »

Gaat er een WK Pronostiek georganiseerd worden door Act As 1?
Voor mijn voetbalploeg organiseer ik er mee één en lijkt het niet zo moeilijk om deelnemers hieraan te vinden

thelawschoolkid
Banned User
Banned User

Bericht door thelawschoolkid »

dvm5 schreef:Gaat er een WK Pronostiek georganiseerd worden door Act As 1?
Voor mijn voetbalploeg organiseer ik er mee één en lijkt het niet zo moeilijk om deelnemers hieraan te vinden
Zalig, uw eerste post sinds 2010 voor Act As 1, zo moet dat :D

Ben niet 100% zeker of het organiseren van een pronostiek wel wettelijk is. Zo binnen de voetbalclub tot daaraantoe, niemand gaat daar iets van zegen, maar zo via internet en facebook. Das toch gokken in feite?

Moest het wel kunnen, dan heb ik wel een voorstel. Heb zo lange tijd meegedaan met een pronostiek van de vorige EK/WK's en dat was best een goei systeem. Eerst elke match van de groepsfases zelf voorspellen met exacte score (maar ook al een punt als je de winnaar hebt enz), dan bepalen wie de kwart/halve/... finales speelt en ook de uitslagen weeral. Je kon dus ook punten verdienen door de volgorde in de groep te bepalen en de posities in de verdere knock-out fase. Daarnaast nog enkele losse voorspellingen, zoals de topscoorder, totaal aantal gele en rode kaarten enz. Degene met de meeste punten won dan een hoofdprijs en nog enkele kleinere prijzen voor de top 10 bijvoorbeeld.

reddevil
Kadet
Kadet
Slagzin: We, the fans, are Royal Antwerp FC

Bericht door reddevil »

thelawschoolkid schreef:

Ben niet 100% zeker of het organiseren van een pronostiek wel wettelijk is. Zo binnen de voetbalclub tot daaraantoe, niemand gaat daar iets van zegen, maar zo via internet en facebook. Das toch gokken in feite?

Moest het wel kunnen, dan heb ik wel een voorstel. Heb zo lange tijd meegedaan met een pronostiek van de vorige EK/WK's en dat was best een goei systeem. Eerst elke match van de groepsfases zelf voorspellen met exacte score (maar ook al een punt als je de winnaar hebt enz), dan bepalen wie de kwart/halve/... finales speelt en ook de uitslagen weeral. Je kon dus ook punten verdienen door de volgorde in de groep te bepalen en de posities in de verdere knock-out fase. Daarnaast nog enkele losse voorspellingen, zoals de topscoorder, totaal aantal gele en rode kaarten enz. Degene met de meeste punten won dan een hoofdprijs en nog enkele kleinere prijzen voor de top 10 bijvoorbeeld.
We zijn dat aan het overleggen met onze legal cel guys...
"Don't fight against a particular team, fight against the idea of losing" Eric Cantona

Jemme
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Alles kapot

Bericht door Jemme »

Was gisteren net hetzelfde aan het denken toen ik de mijne heb uitgestuurd. Bij mij is het geen interactieve, dat is veel te veel werk om bij te houden en lang niet iedereen heeft de goesting om dat ronde per ronde in te vullen. Zo kan je trouwens ook mikken op deelnemers die niet in voetbal geïnteresseerd zijn maar wel in de rapte een pronostiek willen ingeven. Dit zijn de regels die ik hanteer:

WAT VALT ER TE VOORSPELLEN?

- De correcte uitslag van alle wedstrijden uit de groepsfase
- Winst/gelijkspel/verlies (1, X, 2 voor de gokkers onder ons) van diezelfde wedstrijden
- De finalisten
- De topscorer

PUNTENVERDELING?

- Voor elke juiste uitslag: 3 punten
- Voor elke juiste voorspelling winst/gelijkspel/verlies: 1 punt
- Let op: deze punten zijn niet cumuleerbaar (dus je kan 0, 1 of 3 punten behalen per wedstrijd)!
- Voor de finalisten: 2 punten per ronde dat een finalist bereikt (vanaf de 2de ronde), indien een finalist wereldkampioen wordt, krijg je nog 2 punten extra => maximaal 18 punten te verdienen.
- Voor de juiste topscorer: 12 punten
(Bij een ex aequo in de topschuttersstand, is het voldoende dat je één van de topscorers op je formulier hebt staan om de 12 punten te verkrijgen.)

Onder het motto "less is more" :)
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)

davidovic
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door davidovic »

reddevil schreef:
thelawschoolkid schreef:

We zijn dat aan het overleggen met onze legal cel guys...
Ik had dat ook in gedachte om te doen voor Act as one. Ik had dan ook al een tijdje geleden mail gestuurd naar de kansspelcommissie of dit mocht. Het antwoord kwam er op neer dat dit zelfs met vrienden eigenlijk niet mag. Op grotere schaal en publiekelijk met Act as one lijkt het me dan toch ook een risico. Eigenlijk echt belachelijk, want wie doet er voor het WK nu niet mee met enkele vrienden aan ne pronostiek tegen een kleine inzet? Arm België ...

Hier het antwoord:
Geachte,
Zolang er geen inzet wordt gevraagd aan de spelers, dan valt uw spel niet onder de wettelijke definitie van een kansspel.
Dit is de wettelijke definitie van een kansspel: “Elk spel of weddenschap, waarbij een ingebrachte inzet van om het even welke aard, hetzij het verlies van deze inzet door minstens één van de spelers of wedders, hetzij een winst van om het even welke aard voor minstens één van de spelers, wedders of inrichters van het spel of de weddenschap tot gevolg heeft en waarbij het toeval een zelfs bijkomstig element is in het spelverloop, de aanduiding van de winnaar of de bepaling van de winstgrootte.”
De drie elementen inzet, winst of verlies en toeval moeten cumulatief aanwezig zijn om te kunnen spreken van een kansspel. De definitie van kansspelen dekt een ruime lading.
Alleen als u geen inzet vraagt, gaat het wettelijk gezien dus niet om een kansspel. U heeft dan geen toestemming nodig van de Kansspelcommissie.
Legaal wedden voor geld op een onzekere gebeurtenis kan in de vaste wedkantoren, in dagbladhandels of binnen de omheining van de renbaan.
Tijdens bepaalde evenementen kan u ook een gokje wagen bij bookmakers. Zij zijn dan aanwezig op de evenementen zelf.
Om weddenschappen te organiseren heeft u een vergunning F1 van de Kansspelcommissie nodig. Een vergunning F2 dient om weddenschappen aan te nemen voor rekening van een vergunninghouder F1.
Met vriendelijke groeten,
De Kansspelcommissie
Zelfde en meer info ook te vinden op : http://www.gamingcommission.be/opencms/ ... b_nl/home/

Moest het toch georganiseerd worden: www.flexvoetbal.nl. Alles wordt automatisch berekend en iedereen moet enkel ff zijn pronostieken geven. Perfect ervoor!

redarmi
Junior
Junior
Contacteer:

Bericht door redarmi »

Wij maken met onze ploeg ook altijd nen prono.
Winst gaat in ne pot, helft is voor de ploeg andere helft wordt verdeeld onder de eerste 3 via een 20%, 30%, 50% principe

ALs dat op grote schaal kan in orde gebracht worden zou dat wel eens goed kunnen opbrengen!

reddevil
Kadet
Kadet
Slagzin: We, the fans, are Royal Antwerp FC

Bericht door reddevil »

"Don't fight against a particular team, fight against the idea of losing" Eric Cantona

dirty harry
Junior
Junior

Bericht door dirty harry »

reddevil schreef:Jullie vragen, wij draaien:

http://www.actasone.be/news/2014/5/22/h ... oe-jij-mee
Link werkt niet
Bruges is a f*cking shithole (Colin Farrell, 2008)

Plaats reactie