laundry dat is ook maar klein begonnen. Volgend jaar 2 stagesTom Deurne schreef:Ja, bedankt he bruur, maar we hadden nog vele andere aanvragen ook. Jammer genoeg hebben we maar een beperkte keuze.Stile schreef:ik had DJ Yves van Club X vroeger nog warm gekregen maar helaas was de line up al volzet
Antwarep leeft! 29/06/2014
Moderator: Moderator Team
Re: Antwarep leeft! 29/06/2014
-
Absinthe
- Eerste Elftal

- Slagzin: geujendag
we hebben al plannen om (als we dit tot een goed einde kunnen brengen) nog een editie te geven
en voor de mensen met honger (ja TD, die zijn er ook...
) kan ik u melden dat er kibbeling en fishburgers te verkrijgen zal zijn
en voor de mensen met honger (ja TD, die zijn er ook...

-
RandyRAFC
- Junior

- Slagzin: Ooh Royal Antwerp the one and only the great old!
Absinthe schreef:we hebben al plannen om (als we dit tot een goed einde kunnen brengen) nog een editie te geven![]()
en voor de mensen met honger (ja TD, die zijn er ook...) kan ik u melden dat er kibbeling en fishburgers te verkrijgen zal zijn
Kibbeling [pray]
-
Tom Deurne
- Top voetballer

Vrijdag zullen de kaarten beschikbaar zijn in de gekende verkooppunten ! Wees er snel bij !
Why run down a hill and f*ck one cow, if you could walk down and f*ck 'm all...
- Stile
- Pr0n Master

- Slagzin: JAN MICHEL NAAR DE HEL!
Tom Deurne schreef:Vrijdag zullen de kaarten beschikbaar zijn in de gekende verkooppunten ! Wees er snel bij !
hoeveel zijn er beschikbaar?
-
rooien dokker
- Top voetballer

Mijne maat komt al een deel halen vrijdag....lot hem niet in zijn ongeluk lopenTom Deurne schreef:Vrijdag zullen de kaarten beschikbaar zijn in de gekende verkooppunten ! Wees er snel bij !
-
Tom Deurne
- Top voetballer

Bij mij is hij in veilige handenrooien dokker schreef:Mijne maat komt al een deel halen vrijdag....lot hem niet in zijn ongeluk lopenTom Deurne schreef:Vrijdag zullen de kaarten beschikbaar zijn in de gekende verkooppunten ! Wees er snel bij !
-
rooien dokker
- Top voetballer

Nu ben ik gerustTom Deurne schreef:Bij mij is hij in veilige handenrooien dokker schreef:Mijne maat komt al een deel halen vrijdag....lot hem niet in zijn ongeluk lopenTom Deurne schreef:Vrijdag zullen de kaarten beschikbaar zijn in de gekende verkooppunten ! Wees er snel bij !
Ik zal het hier ook even melden dat er in De Salamander (Lange sint-Annastraat 2, 2000 Antwerpen) vvk liggen. Zonet 4 verkocht! Cheers
-
Tom Deurne
- Top voetballer

Goei werk !Benklak schreef:Ik zal het hier ook even melden dat er in De Salamander (Lange sint-Annastraat 2, 2000 Antwerpen) vvk liggen. Zonet 4 verkocht! Cheers
Diep respect voor mensen die zulke dingen in elkaar kunnen steken!
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn... laat lentefeest van de dochter
Good luck guys
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn... laat lentefeest van de dochter
Good luck guys
-
Hans Red Magic
- Moderator

- Slagzin: Wij zijn graaf, want wij zijn wij!
Daarstraks een ticket gevonden in de binnenzak van mijn jas. Blijkbaar dus reeds een gekocht.
-
Oscar is a red
- Preminiem

- Slagzin: Tradition keeps the legend alive!
Heb Vandaag vier ticketjes gekocht. Is er al zicht op of de voorverkoop goed gaat?
-
Tom Deurne
- Top voetballer

Moeilijk te zeggen, omdat er veel kaarten in de verkooppunten liggen. Ik heb er persoonlijk al een 50 tal verkocht. Dougie ook al zoiets ongeveer. Dus ik denk wel dat het goed op gang begint te komen.Oscar is a red schreef:Heb Vandaag vier ticketjes gekocht. Is er al zicht op of de voorverkoop goed gaat?
Ik heb er hier 11 verkocht momenteel.Tom Deurne schreef:Moeilijk te zeggen, omdat er veel kaarten in de verkooppunten liggen. Ik heb er persoonlijk al een 50 tal verkocht. Dougie ook al zoiets ongeveer. Dus ik denk wel dat het goed op gang begint te komen.Oscar is a red schreef:Heb Vandaag vier ticketjes gekocht. Is er al zicht op of de voorverkoop goed gaat?
Kunde daar uw kinders (kleuters) mee naartoe pakken of is het echt een festivalleke? En is het voor hen ook 15/20 euro?
Too little too late.
-
RAFCgirl
- Eerste Elftal

- Slagzin: And you call yourself a man?!
Aangezien mijn "date" voor die avond koude voeten kreeg, ik heb nog een extra kaart, wie gaat er mee?
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
-
Tom Deurne
- Top voetballer

We waren het niet van plan. Maar vandaag hebben we toch beslist ook voor kinderen iets te doen. Er komt een springkasteel, een voetbalveldje met 2 goalen en er zullen ijsjes verkocht worden.steffen schreef:Kunde daar uw kinders (kleuters) mee naartoe pakken of is het echt een festivalleke? En is het voor hen ook 15/20 euro?
-
RAFCgirl
- Eerste Elftal

- Slagzin: And you call yourself a man?!
En toch laat ik ze thuis!Tom Deurne schreef:We waren het niet van plan. Maar vandaag hebben we toch beslist ook voor kinderen iets te doen. Er komt een springkasteel, een voetbalveldje met 2 goalen en er zullen ijsjes verkocht worden.steffen schreef:Kunde daar uw kinders (kleuters) mee naartoe pakken of is het echt een festivalleke? En is het voor hen ook 15/20 euro?
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
-
Tom Deurne
- Top voetballer

Ik wilde u helemaal niet overtuigenRAFCgirl schreef:En toch laat ik ze thuis!Tom Deurne schreef:We waren het niet van plan. Maar vandaag hebben we toch beslist ook voor kinderen iets te doen. Er komt een springkasteel, een voetbalveldje met 2 goalen en er zullen ijsjes verkocht worden.steffen schreef:Kunde daar uw kinders (kleuters) mee naartoe pakken of is het echt een festivalleke? En is het voor hen ook 15/20 euro?
Het is niet mijn ding (muziekgewijs) maar heb mij een kaartje aangeschaft als steun.
Wens alle aanwezigen een schitterende avond, ni te zat en ni te zot
. Al lijkt dat in beide gevallen, aangezien het over Antwerp-supporters gaat, verloren moeite
.
Wens alle aanwezigen een schitterende avond, ni te zat en ni te zot
- zorro
- Top voetballer

- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
Vlammen van 't weekend.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
Ben ik nu de enige die het maar heel stilletjes vindt over dit schitterende event?
-
wem-be-ley
- Kadet

Misschien een 'ongelukkige' dag gekozen. 't Is ook Summerfestival in't stad.
-
thelawschoolkid
- Banned User

En den deze zit in Sicilië, anders had ik graag gekomenwem-be-ley schreef:Misschien een 'ongelukkige' dag gekozen. 't Is ook Summerfestival in't stad.