Kerstmarkt
Moderator: Moderator Team
Re: Kerstmarkt
Vanaf hoe laat is het zondag open ?
-
- Banned User
Ik ga passen vanavond, tis te ver om door dat rotweer te komen. Maar morgen zal ik er zijn om mijn boom op te halen en heb nog 2 extra mensen bij om er een paar te drinken.
-
- Top voetballer
Mijne maat kunnen overtuigen vandaag om "owner" te worden dus geslaagd ..heb al ne volgende in gedachte.
Net terug thuis van de geslaagde ACT as 1! Kerstmarkt. Jammer dat het geen 1-2 bleef, maar toch ne welgemeende merci aan de organisatoren! Goei werk!
-
- Junior
Respect voor de mensen die hier vrijwillig heel veel tijd en moeite in steken. Chapeau!
Lig net in mijn bed en eerste dag lijkt me toch al een succes te zijn. De jenevers gingen er stevig door, we schatten over de hele avond de opkomst toch op zo'n 500 man met de piek toen de match begon.
Als ik hier en op Fb dan lees dat er nog aantal nieuwe owners zijn bijgekomen is het helemaal top.
Op naar dag 2, ik breng alvast 6 man mee waarvan er toch 2 owner zouden moeten worden int kort.
Als ik hier en op Fb dan lees dat er nog aantal nieuwe owners zijn bijgekomen is het helemaal top.
Op naar dag 2, ik breng alvast 6 man mee waarvan er toch 2 owner zouden moeten worden int kort.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
En ne kerstboom meegepakt.Benklak schreef:Aanwezig!
Mijne frank is gevallen.

Too little too late.
Zijde gij opt eind nog komen vragen waar ge de kerstbomen af kon halen? Want dan ben ik ook meesteffen schreef:En ne kerstboom meegepakt.Benklak schreef:Aanwezig!
Mijne frank is gevallen.

Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Goe bezig, dokker! En uwe maat zal ons nog van pas komen!rooien dokker schreef:Mijne maat kunnen overtuigen vandaag om "owner" te worden dus geslaagd ..heb al ne volgende in gedachte.
Hij vindt dat precies ook niet erg.

Too little too late.
Geen idee. ACT as 1 stopt er zaterdag rond 22u mee.Olivier schreef:Vanaf hoe laat is het zondag open ?

Too little too late.
Merci voor het schouderklopke.Red Stripe schreef:Respect voor de mensen die hier vrijwillig heel veel tijd en moeite in steken. Chapeau!
Too little too late.
-
- Top voetballer
Was moeilijk om hem te overtuigen maar een micro doet bij hem wonderensteffen schreef:Goe bezig, dokker! En uwe maat zal ons nog van pas komen!rooien dokker schreef:Mijne maat kunnen overtuigen vandaag om "owner" te worden dus geslaagd ..heb al ne volgende in gedachte.
Hij vindt dat precies ook niet erg.

oeps, ik bedoelde zaterdagsteffen schreef:Geen idee. ACT as 1 stopt er zaterdag rond 22u mee.Olivier schreef:Vanaf hoe laat is het zondag open ?

Wat is het programma voor vandaag?bCnkO schreef:Lig net in mijn bed en eerste dag lijkt me toch al een succes te zijn. De jenevers gingen er stevig door, we schatten over de hele avond de opkomst toch op zo'n 500 man met de piek toen de match begon.
- zorro
- Top voetballer
- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
En nog veel belangrijker. Loopt die knappe kerstvrouw daar nog rond?peter1880 schreef:Wat is het programma voor vandaag?bCnkO schreef:Lig net in mijn bed en eerste dag lijkt me toch al een succes te zijn. De jenevers gingen er stevig door, we schatten over de hele avond de opkomst toch op zo'n 500 man met de piek toen de match begon.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
- zorro
- Top voetballer
Net terug van de kerstmarkt voor de 2de dag op rij.
Leuke sfeer en met momenten toch redelijk wat volk.
Leuk om ook Kevin Oris en Darko Pivaljevic te zien.
- zorro
- Top voetballer
Trouwens nog een vriend kunnen overtuigen om owner te worden.
Blijkbaar zit men nu ruim over de 800.
Blijkbaar zit men nu ruim over de 800.
-
- Reserve speler
Voila, ook owner geworden. Kerstmarkt is zeker geslaagd, voor herhaling vatbaar!
Ik proef de jenever nog. Deze zomer een Ibiza-markt met gin-tonic en strand?
Nog liever sterven dan opgeven.
Depannage La France
Depannage La France
-
- Top voetballer
Moest ik 20 jaar jonger zijn dan vocht ik ervoorzorro schreef:En nog veel belangrijker. Loopt die knappe kerstvrouw daar nog rond?peter1880 schreef:Wat is het programma voor vandaag?bCnkO schreef:Lig net in mijn bed en eerste dag lijkt me toch al een succes te zijn. De jenevers gingen er stevig door, we schatten over de hele avond de opkomst toch op zo'n 500 man met de piek toen de match begon.

Trouwens nu eindelijk eens nieuwe mensen die langs kwamen en stilaan minder zagemannen die alles beter kunnen maar langs de kant blijven.
Kan vandaag helaas niet meer komen maar wil desnoods morgen rond 10 u mee komen opruimen .
- Svekke1880
- Junior
- Slagzin: COYR
- Contacteer:
Met een hoopje vandaag owner geworden.
+ de hamburgers waren top!
+ de hamburgers waren top!
-
- Junior
- Slagzin: Wa was de letste ?
Ik heb twee dagen niet kunnen komen wegens werkverplichtingen en ik heb er precies dik spijt van als ik alle reacties lees zowel hier als op FB
Inzake het owner-pakket , kan dat op een ander moment ook worden opgehaald ergens ?

Inzake het owner-pakket , kan dat op een ander moment ook worden opgehaald ergens ?
Proud owner !!!
- Svekke1880
- Junior
- Slagzin: COYR
- Contacteer:
Word pas later verstuurd.Antwerp for life ! schreef:Ik heb twee dagen niet kunnen komen wegens werkverplichtingen en ik heb er precies dik spijt van als ik alle reacties lees zowel hier als op FB![]()
-
- Kadet
Gunther Ribus was ook aanwezig en Kevin heeft gesigneerde shoes geschonken om te veilen. Over heel het weekend gezien heeft Act een goede zaak gedaan, denk ik. Er zijn verschillende owners bij gekomen.zorro schreef:Net terug van de kerstmarkt voor de 2de dag op rij.
-
- Banned User
Dat het een topperke was. Best wat opgezopen aan jeneverkes, voor de zekerheid maar wat afgewisseld met warme chocomellekes [zat]