Vergadering ACT as 1

Forum voor ACT as 1! waar je uw vragen kan stellen, meer kan vinden over ACT as 1! en de acties voor en door ACT as 1!

http://www.actasone.be

Moderator: Moderator Team

buitenbeentje
Top voetballer
Top voetballer

Re: Vergadering ACT as 1

Bericht door buitenbeentje »

Olivjee schreef:Kan er iemand nog een volmacht doorsturen? Ik vind dit niet direct terug in m'n mails en kan er vanavond wegens avonddienst niet bijzijn.

Alvast bedankt!
http://www.docdroid.net/nbjn/volmacht.pdf.html

Olivjee
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Olivjee »

Bedankt voor de snelle reactie heren!

En nu nog iemand vinden die m'n volmacht wil meenemen en geldig te stemmen :lol:
Proud Owner Act As One

steffen
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door steffen »

poller1 schreef:Dus als ik vanavond een paar pinten drink steun ik de VAKBOND???? :shock:
Zij konden ons zo short notice een zaal bieden.
Volgende keer is het misschien bij de CD&V, VOKA, ACOD, een cultureel centrum, een sporthal van weet ik veel welke club, het sportpaleis, op de Bosuil (wie weet), ...
Wij werken met iedereen samen, maar dat kan niet altijd tegelijk. ;)
Too little too late.

Cpt.eddie
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: thou shalt not have no idea.

Bericht door Cpt.eddie »

steffen schreef:
poller1 schreef:Dus als ik vanavond een paar pinten drink steun ik de VAKBOND???? :shock:
Volgende keer is het misschien bij de CD&V, VOKA, ACOD, een cultureel centrum, een sporthal van weet ik veel welke club, het sportpaleis, op de Bosuil (wie weet), ...
Als het hem niet aanstaat, koopt hij maar een Pallieterke en ne Knack op weg ernaartoe en ter overcompensatie.

Jongens toch.
With the horses come the flies.

poller1
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door poller1 »

Capt eddie, i don't care, voor Antwerp heb ik veel over zenne :evillaugh:

Gij ook, toch?

Monoceros
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door Monoceros »

Grappig om zo'n hoop bekende smoelen te zien die blijkbaar ook owner zijn.
Act as One, Play as Champions.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door rooien dokker »

top verdoeme!...geeft mij weer enorm veel moed !

RAFCRIK
Eerste Elftal
Eerste Elftal
Slagzin: Met Kwadro ramen en deuren!

Bericht door RAFCRIK »

Ik vond het echt de moeite! Niet dat ik nog niet overtuigd was, maar nu ga ik de Blijde Boodschap nog gedrevener verkondigen!
Voetbal draait om het spelletje op de mat, niet om teletext doorheen de week.

Afbeelding

Fußball ist Fußball und Politik bleibt Politik.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

RAFCRIK schreef:Ik vond het echt de moeite! Niet dat ik nog niet overtuigd was, maar nu ga ik de Blijde Boodschap nog gedrevener verkondigen!
Straf, ene van woemmelgem en geen flauw idee wie gij zij...

Samberto
Preminiem
Preminiem

Bericht door Samberto »

Zeer interssante vergadering!
Ik ben een tijdje geleden owner geworden, maar was nog vrij sceptisch over het geheel.
Nu is het heel duidelijk dat de mensen er enorm mee bezig zijn op een positieve manier, en vooral: dat het NODIG is!

steffen
Reserve speler
Reserve speler

Bericht door steffen »

Dat mogen jullie ook allemaal op onze Facebook-pagina vertellen, want daar passeert een pak meer volk en dat kan gedeeld worden. ;)
https://www.facebook.com/actasone.be?re ... page_panel
We gaan dat nog doen. Werkt volgens mij heel inspirerend en motiverend.
Merci, voor het komen!

Let wel op: het ambassadeurschap van ACT as 1 biedt geen diplomatieke onschendbaarheid.
Too little too late.

flemme
Junior
Junior
Contacteer:

Bericht door flemme »

Een boel gekende en (nu nog) minder gekende gezichten zien passeren aan ons aanmeldingstafeltje. Altijd leuk, iedereen even vriendelijk en mensen met verdekke meer charisma en kennis van zaken achter de microfoon dan ik de laatste 20 jaar voor de camera heb zien verschijnen op de Bosuil. Vertrouwen? 200% in dit project, deze mensen en mijn fellow owners.

buitenbeentje
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door buitenbeentje »

Ik kon er onmogelijk geraken, maar kan er een verslagje komen van wat er gisteren allemaal verteld is geweest?

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Bericht door janssens »

steffen schreef:
kerken, parochiezalen, ...
I dared to ask for sunshine, and I got World War III

Svekke1880
Junior
Junior
Slagzin: COYR
Contacteer:

Bericht door Svekke1880 »

Nog meer overtuigd.
Dit is echt zeer professioneel gebracht. Hier van kan het huidige bestuur nog véél leren.
ACT1 is het enige alternatief. Heel veel respect voor de mensen die in hun vrije tijd zoveel moeite doen voor dit prachtig project. Mensen met een echt Antwerp hart!

Na de uitspraak Wauters gaan ze volgens mij nog met veel nieuws komen.
Beloven nog spannende tijden te worden, maar met dit alternatief heb ik er terug een goed gevoel bij.

rooien dokker
Top voetballer
Top voetballer

Viel mij (en oude lads) wel op dat je hier duidelijk zit met een grote groep van 40tigers die de kar trekken.Misschien logisch omdat wij ook de gloriejaren hebben gekend en zo uiteindelijk de snelst te overtuigen groep zijn.Er zouden een paar jongeren (en die zijn er) actief mee op de kar moeten springen en zo in hun leeftijdsgroep het doel van act uit te leggen want daar ligt nog een heel grote massa te wachten...jongeren-act .

zorro
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Bericht door zorro »

rooien dokker schreef:Viel mij (en oude lads) wel op dat je hier duidelijk zit met een grote groep van 40tigers die de kar trekken.Misschien logisch omdat wij ook de gloriejaren hebben gekend en zo uiteindelijk de snelst te overtuigen groep zijn.Er zouden een paar jongeren (en die zijn er) actief mee op de kar moeten springen en zo in hun leeftijdsgroep het doel van act uit te leggen want daar ligt nog een heel grote massa te wachten...jongeren-act .
Het is misschien niet gek om na te denken over een iets lagere prijs om owner te worden voor -21 en -18 jarigen.
Ik weet dat er deels al een tegemoetkoming is door het afbetalingsplan te voorzien, maar het is maar een idee.
Hebben we trouwens zicht op hoe de verdeling van owners zich stelt ten aanzien van hun leeftijd?
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!

bCnkO
Top voetballer
Top voetballer

Bericht door bCnkO »

rooien dokker schreef:Viel mij (en oude lads) wel op dat je hier duidelijk zit met een grote groep van 40tigers die de kar trekken.Misschien logisch omdat wij ook de gloriejaren hebben gekend en zo uiteindelijk de snelst te overtuigen groep zijn.Er zouden een paar jongeren (en die zijn er) actief mee op de kar moeten springen en zo in hun leeftijdsgroep het doel van act uit te leggen want daar ligt nog een heel grote massa te wachten...jongeren-act .
Ik heb die opmerking ook gemaakt aan aantal mensen. Ik voelde me daar een jong gastje met mijn 31 jaar als ik rond me keek :D

Studenten of mensen die maar pas werken zullen ongetwijfeld meer moeite hebben met de 135 euro. Maar het is een groep die we er wel bij zullen moeten betrekken als we door willen groeien qua aantal owners. Hiervoor zullen we specifieke acties moeten gaan doen al vind ik de kadobon al een eerste stap richting deze doelgroep. Door bijvoorbeeld 2 keer bon van 25 euro wordt de drempel naar een ownership voor de jongere niet-kapitaalkrachtige groep toch al pak kleiner.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!

janssens
Top voetballer
Top voetballer
Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?

Bericht door janssens »

bCnkO schreef:
Ik heb die opmerking ook gemaakt aan aantal mensen. Ik voelde me daar een jong gastje met mijn 31 jaar als ik rond me keek :D

Studenten of mensen die maar pas werken zullen ongetwijfeld meer moeite hebben met de 135 euro. Maar het is een groep die we er wel bij zullen moeten betrekken als we door willen groeien qua aantal owners. Hiervoor zullen we specifieke acties moeten gaan doen al vind ik de kadobon al een eerste stap richting deze doelgroep. Door bijvoorbeeld 2 keer bon van 25 euro wordt de drempel naar een ownership voor de jongere niet-kapitaalkrachtige groep toch al pak kleiner.
Er is gisteren na de vergadering even over dat probleem gesproken. Het feit dat 135 een heel bedrag is voor een student is genoemd. Mogelijk zet een deel de stap wanneer de urgentie duidelijker wordt. Dan gaat het erom in te stappen om de komende decennia nog nen Antwerp te hebben. Of het kan zijn dat die groep gewoon nog niet voldoende is bereikt. Maar misschien is het best die vraag eens aan die generatie zelf voor te leggen.

Er zijn ook zinnige dingen gezegd over hoe zich op te stellen naar mensen die nog geen owner zijn. Niet vervallen in verwijten of onbegrip. En de vaststelling dat men zich soms laat meeslepen in zo'n negatief discours. Ben er in elk geval buiten gegaan met het voornemen dat zelf achterwege te laten.
I dared to ask for sunshine, and I got World War III

Peperbus2
Junior
Junior
Slagzin: Immer liefdevol

Bericht door Peperbus2 »

Mooie avond. Goed om te horen dat Act as 1 als enige met alle partijen praat. Zo maken we ons stilaan onmisbaar in de toekomst van onze club. Een dikke pluim voor het bestuur van Act as 1 én iedereen die mee aan de kar trekt. Het worden woelige maanden, maar ik heb er terug vertrouwen in.

mundele
Kadet
Kadet
Contacteer:

Bericht door mundele »

Mss kunnen we allemaal die lof ook spuien in de situatie topic en op facebook. Spread the word vrienden!
Franske Van Rooij, waar is den tijd?

Antwerp Jood
Kadet
Kadet

Bericht door Antwerp Jood »

Svekke1880 schreef:Nog meer overtuigd.
Dit is echt zeer professioneel gebracht. Hier van kan het huidige bestuur nog véél leren.
ACT1 is het enige alternatief. Heel veel respect voor de mensen die in hun vrije tijd zoveel moeite doen voor dit prachtig project. Mensen met een echt Antwerp hart!

Na de uitspraak Wauters gaan ze volgens mij nog met veel nieuws komen.
Beloven nog spannende tijden te worden, maar met dit alternatief heb ik er terug een goed gevoel bij.
Dit. Het verschil met het bestuur kan niet groter zijn. De manier waarop de mensen van ACT het aanpakken... Klasse!
Palestina-aanhangers zaaien blinde terreur in Antwerpen.
Afbeelding
♫ ♫ ♫

wem-be-ley
Kadet
Kadet

Bericht door wem-be-ley »

Wie was dien 1e?? ;)

Svekke1880
Junior
Junior
Slagzin: COYR
Contacteer:

Bericht door Svekke1880 »

wem-be-ley schreef:Wie was dien 1e?? ;)
Haha, ik zei het nog tegen benklak tijdens de pauze.
Waarschijnlijk 1ne grapjas die zich weer interessant voelde. :evillaugh:

Hans Red Magic
Moderator
Moderator
Slagzin: Wij zijn graaf, want wij zijn wij!

Bericht door Hans Red Magic »

Svekke1880 schreef:
wem-be-ley schreef:Wie was dien 1e?? ;)
Haha, ik zei het nog tegen benklak tijdens de pauze.
Waarschijnlijk 1ne grapjas die zich weer interessant voelde. :evillaugh:
Gij waart de mens die over Benklak zat? Ge zou eens aan Tom Mortsel moeten vragen, want ik denk dat dien elke stemkaartje heeft gecontroleerd.

Plaats reactie