Ideeën ACT as 1
Moderator: Moderator Team
Ideeën ACT as 1
Bundel hier de ideeën voor events ten voordele van Act as 1
You don't play derbies, you fucking make sure you win them.
Brian Priske
Brian Priske
Re: Ideeën ACT as 1
In het weekend dat Act één jaar bestaat (27-28 en 29/3/2015) staat er geen wedstrijd op de kalender. Misschien ligt er wel de mogelijkheid om dan iets te organiseren (toernooi/Pioneers Cup/jeugd)?
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: And you call yourself a man?!
wordt er meegelopen met de ten miles?
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
Mag ik vragen om contact op te nemen met events@actasone.be vooraleer je iets organiseert?
Zo vermijden we dat acties mekaar voor de voeten lopen, kunnen we jullie van het nodige advies voorzien qua vergunningen en publiciteit, en zorgen we tevens voor uniformiteit (lees herkenbaarheid) en vertrouwen bij de fans/bezoekers/...
Zo vermijden we dat acties mekaar voor de voeten lopen, kunnen we jullie van het nodige advies voorzien qua vergunningen en publiciteit, en zorgen we tevens voor uniformiteit (lees herkenbaarheid) en vertrouwen bij de fans/bezoekers/...
Too little too late.
We moeten zo snel mogelijk de kaap van de 1000 owners bereiken, om dat doel wat in de verf te zetten, kunnen we daar bijvoorbeeld samen een extraatje aan vasthangen? Dat idee is hier op het forum al eens verschenen, maar een beetje op de achtergrond geraakt.
Den 1000en owner krijgt van mij in elk geval voor € 25 drankbonnekes.
Misschien zijn er anderen die er ook iets voor over hebben?
Een actie die Act wil ondersteunen via hun website en facebookpagina?
-
- Reserve speler
- Slagzin: There's only one in the city!
Ben een beetje bang dat ze dan gaan wachten tot het zover is in plaats van nu al te storten.Benklak schreef:We moeten zo snel mogelijk de kaap van de 1000 owners bereiken, om dat doel wat in de verf te zetten, kunnen we daar bijvoorbeeld samen een extraatje aan vasthangen? Dat idee is hier op het forum al eens verschenen, maar een beetje op de achtergrond geraakt.
Had ik me ook al bedacht maar dat kunnen we makkelijk opvangen door bijvoorbeeld de owner counter te bevriezen eens we boven de 900 gaan totdat de 1000e owner een feit is.EAD schreef:Ben een beetje bang dat ze dan gaan wachten tot het zover is in plaats van nu al te storten.Benklak schreef:We moeten zo snel mogelijk de kaap van de 1000 owners bereiken, om dat doel wat in de verf te zetten, kunnen we daar bijvoorbeeld samen een extraatje aan vasthangen? Dat idee is hier op het forum al eens verschenen, maar een beetje op de achtergrond geraakt.
Dat getal lijkt me trouwens belangrijk. Als je alles losgooit met oa de campagne naar sponsors toe is het handig te kunnen vermelden dat je al meer dan 1000 mensen verenigd hebt.
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Inderdaad gewoon vanaf dat je het voordelenpakket voor de 1000e bekendmaakt, de teller bevriezen. Dat is ook een belangrijke symbolische kaap die zo snel mogelijk bereikt moet worden. Ook naar alle twijfelaars en diegene die afwachten, gaan dan het gevoel krijgen er niet meer bij te horen. Maar goed de vraag is dus, wil Act dit ook?bCnkO schreef:Had ik me ook al bedacht maar dat kunnen we makkelijk opvangen door bijvoorbeeld de owner counter te bevriezen eens we boven de 900 gaan totdat de 1000e owner een feit is.EAD schreef:Ben een beetje bang dat ze dan gaan wachten tot het zover is in plaats van nu al te storten.Benklak schreef:We moeten zo snel mogelijk de kaap van de 1000 owners bereiken, om dat doel wat in de verf te zetten, kunnen we daar bijvoorbeeld samen een extraatje aan vasthangen? Dat idee is hier op het forum al eens verschenen, maar een beetje op de achtergrond geraakt.
Dat getal lijkt me trouwens belangrijk. Als je alles losgooit met oa de campagne naar sponsors toe is het handig te kunnen vermelden dat je al meer dan 1000 mensen verenigd hebt.
Ik vrees ook dat dit aanleiding zou kunnen geven tot afwachten, ik denk dat de teller een belangrijke stimulans is, (die zelfs stipter zou mogen aangepast worden) en die op dit ogenblik bevriezen zou ik eerder niet doen. Om te stimuleren zou je het eigenlijk dienen om te keren. Net zoals de welkomstpakketten nu in tijd beperkt zijn tot 31/12, zou je ze ook kunnen laten gelden voor maximaal de eerste 1000, een extra beloning er bovenop voor de duizendste, en de teller bevriezen op het ogenblik dat je aan 975 of zo bent, je kan dan desgevallend (en hopelijk) gerust op 31/12 aankondigen dat degene boven de duizend, maar voor 31/12 ingeschreven waren ook nog het pakket krijgen. Iedereen blij!Benklak schreef:Inderdaad gewoon vanaf dat je het voordelenpakket voor de 1000e bekendmaakt, de teller bevriezen. Dat is ook een belangrijke symbolische kaap die zo snel mogelijk bereikt moet worden. Ook naar alle twijfelaars en diegene die afwachten, gaan dan het gevoel krijgen er niet meer bij te horen. Maar goed de vraag is dus, wil Act dit ook?bCnkO schreef:Had ik me ook al bedacht maar dat kunnen we makkelijk opvangen door bijvoorbeeld de owner counter te bevriezen eens we boven de 900 gaan totdat de 1000e owner een feit is.EAD schreef:Ben een beetje bang dat ze dan gaan wachten tot het zover is in plaats van nu al te storten.Benklak schreef:We moeten zo snel mogelijk de kaap van de 1000 owners bereiken, om dat doel wat in de verf te zetten, kunnen we daar bijvoorbeeld samen een extraatje aan vasthangen? Dat idee is hier op het forum al eens verschenen, maar een beetje op de achtergrond geraakt.
Re: Vergadering ACT as 1
Berichtdoor steffen » 17-12-2014 23:41
Pintje is er, winst voor ACT weet ik niet.
Als het lukt nog wat jeneverflessen van de kerstmarkt, maar niet gekoeld, dus voor onder de kerstboom bv.
Niet beter bijhouden voor een Pop-up jeneverbar op den Antwerp?
Als het lukt nog wat jeneverflessen van de kerstmarkt, maar niet gekoeld, dus voor onder de kerstboom bv.
Dat wordt moeilijk aan 2 euro per bonneke.Benklak schreef:Den 1000en owner krijgt van mij in elk geval voor € 25 drankbonnekes.

Iemand anders kwam met het voorstel van een voetbaltoernooike in een van de andere topics, lijkt mij ook een goed plan. Red & White Zurenborg heeft zijn eigen zaalvoetbalploeg, en ik weet dat er nog vele andere supporters ook actief zijn in de zaal. Lijkt mij zeker haalbaar, en aangezien je bij zaalvoetbal maar met 5 spelers in een ploeg zit, zal je ook gemakkelijker aan voldoende ploegen geraken. Een zaal vinden die een hele dag beschikbaar is, lijkt me dan weer minder vanzelfsprekend.
Dat zal dan eerder een jeneverjaarbeurs zijn.peter1880 schreef:Re: Vergadering ACT as 1

Too little too late.
-
- Banned User
Of toch gewoon kleine veldjes afbakenen op de oefenvelden van de Bosuil? Zo zijn er ook genoeg voetbaltornooikes zenne. En zo behoud je ook de samenwerking met de club.Rascal schreef:Dat wordt moeilijk aan 2 euro per bonneke.Benklak schreef:Den 1000en owner krijgt van mij in elk geval voor € 25 drankbonnekes.![]()
Iemand anders kwam met het voorstel van een voetbaltoernooike in een van de andere topics, lijkt mij ook een goed plan. Red & White Zurenborg heeft zijn eigen zaalvoetbalploeg, en ik weet dat er nog vele andere supporters ook actief zijn in de zaal. Lijkt mij zeker haalbaar, en aangezien je bij zaalvoetbal maar met 5 spelers in een ploeg zit, zal je ook gemakkelijker aan voldoende ploegen geraken. Een zaal vinden die een hele dag beschikbaar is, lijkt me dan weer minder vanzelfsprekend.
Je kan ook stellen dat bij de 1000ste owner, er een voordelenpakket wordt verloot tussen de eerst 1000 of tussen de personen die dan owner worden tot de 1000ste owner.
+1RAFCgirl schreef:wordt er meegelopen met de ten miles?
-
- Preminiem
Normaal gezien wel, hebben we vorig jaar ook gedaan en willen we zeker herhalen.Gladius schreef:+1RAFCgirl schreef:wordt er meegelopen met de ten miles?
Wanneer vindt deze nu weer net plaats?
Antwerp till I die!
-
- Top voetballer
kweet niet wie owner nr 1is maar zou hij die niet willen verkopen voor wat extra geld voor act ?
http://www.sport.be/antwerp10miles/2015/nl/killatactic schreef:Normaal gezien wel, hebben we vorig jaar ook gedaan en willen we zeker herhalen.Gladius schreef:+1RAFCgirl schreef:wordt er meegelopen met de ten miles?
26/04/2014
Too little too late.
-
- Top voetballer
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
We zouden ons kunnen inschrijven als ploeg. Bedrijven, scholen en buurtteams doen dat ook. De 8 of 10 snelsten tellen dan mee in het ploegenklassement.steffen schreef:http://www.sport.be/antwerp10miles/2015/nl/killatactic schreef:Normaal gezien wel, hebben we vorig jaar ook gedaan en willen we zeker herhalen.Gladius schreef:+1RAFCgirl schreef:wordt er meegelopen met de ten miles?
26/04/2014
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
-
- Preminiem
- Slagzin: Wie niet in staat is een fout te maken, is tot niets in staat.
Lopen voor en met act as 1!
Ik doe mee! Gratis reclame in't stad.
En als we met heel veel zijn, halen we het nieuws mss ook.
Kunnen we mss ineens een standje installeren. (lopers dorp aan de start)
-
- Banned User
Om goed op te vallen moet je dan wel gezamenlijke t-shirts hebben en een lang stuk samenlopen. Desnoods kan je het laatste deel de snelsten laten gaan.dre82 schreef:Lopen voor en met act as 1!
- ives
- Preminiem
- Slagzin: The Great Old will never die!
Niet per se denk ik. Ik vind de lopers van een aantal havenbedrijven net altijd hard opvallen (als je er zelf tussen loopt) omdat je er overal wel één tegenkomt. Misschien als je voor de start gegroepeerd voor de camera geraakt om je massa te laten zien en daarna in goed opvallende t shirts rondloopt, je evenveel bekijks hebt. En eventueel na de finish een grasveldje waar je nog samenkomt.thelawschoolkid schreef:Om goed op te vallen moet je dan wel gezamenlijke t-shirts hebben en een lang stuk samenlopen. Desnoods kan je het laatste deel de snelsten laten gaan.dre82 schreef:Lopen voor en met act as 1!
The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge. (SH)
-
- Preminiem
- Slagzin: Wie niet in staat is een fout te maken, is tot niets in staat.
Je maakt 3 groepen.thelawschoolkid schreef:Om goed op te vallen moet je dan wel gezamenlijke t-shirts hebben en een lang stuk samenlopen. Desnoods kan je het laatste deel de snelsten laten gaan.dre82 schreef:Lopen voor en met act as 1!
1 die voor den tijd gaat.
1 die er een goede jogging van maakt.
1 van de mindere lopers .
En natuurlijk allemaal in outfit van act as 1.
Desnoods leggen we trainigs dagen in. in aanloop naar de 10 miles. 3 maanden voorbereiding is voldoende.
-
- Kadet
Kunnen de jeugd en ACT samen geen standje uitbaten op elke thuiswedstrijd? Merchandise aanbieden en eventueel (warme) drank die niet door de club wordt aangeboden? Op deze manier blijven we uit het vaarwater van de club.
-
- Banned User
Je blijft nooit helemaal uit het vaarwater van de club he, mensen kunnen hun geld geen 2 keer uitgeven. Zo simpel zal dat spijtig genoeg dus niet zijn.wem-be-ley schreef:Kunnen de jeugd en ACT samen geen standje uitbaten op elke thuiswedstrijd? Merchandise aanbieden en eventueel (warme) drank die niet door de club wordt aangeboden? Op deze manier blijven we uit het vaarwater van de club.