Tis nu ni da er al reclame is rond gemaakt, buiten op dit forum wat koppen bij elkaar steken. Dus gericht verder werken, Act kan jullie hierin bijstaan met bijvoorbeeld een mooie flyer te maken en hun media-kanalen en dan moet je de response afwachten. Hopelijk veel lopers!dre82 schreef:oei nog ni zoveel respons. ni er... ondertussen werken we haastig verder. en hebben we toch al wat op papier, morgen dat alles uitwerken. en dan gaan we op sponsor jacht. bijdeze wil ook vermelden.dan we toch aan minstens 100lopers willen bereiken.
enkel de.reclame in.stad al is een troef. en die andere owners kunnen langs de lijn onze lopens
hart onder.denriem treken. enaanmoedigen met vlaggen.sjaals,...
vrijwilliger om dat om hem.te nemen?
stuur.Pm thks
TIME TO AC
RUN AS 1
ACT as one
Ideeën ACT as 1
Moderator: Moderator Team
Re: Ideeën ACT as 1
Misschien met dit motto ook is op het Kiel langsgaan, kandidaten daar genoeg.dre82 schreef: RUN AS 1
You don't play derbies, you fucking make sure you win them.
Brian Priske
Brian Priske
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: And you call yourself a man?!
standje in het lopersdorp is tegen hallucinante prijzen. Zullen een andere verzamelplaats moeten zoeken.dre82 schreef:oei nog ni zoveel respons. ni er... ondertussen werken we haastig verder. en hebben we toch al wat op papier, morgen dat alles uitwerken. en dan gaan we op sponsor jacht. bijdeze wil ook vermelden.dan we toch aan minstens 100lopers willen bereiken.
enkel de.reclame in.stad al is een troef. en die andere owners kunnen langs de lijn onze lopens
stuur.Pm thks
TIME TO AC
RUN AS 1
ACT as one
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
-
- Eerste Elftal
- Slagzin: And you call yourself a man?!
Kan er tegen 01/02 een Run as 1 topic geopend worden? aub?
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
- Cpt.eddie
- Top voetballer
- Slagzin: thou shalt not have no idea.
Dju toch, dat hallucineren had ik nu precies net graag gedaan.RAFCgirl schreef:standje in het lopersdorp is tegen hallucinante prijzen. Zullen een andere verzamelplaats moeten zoeken.dre82 schreef:oei nog ni zoveel respons. ni er... ondertussen werken we haastig verder. en hebben we toch al wat op papier, morgen dat alles uitwerken. en dan gaan we op sponsor jacht. bijdeze wil ook vermelden.dan we toch aan minstens 100lopers willen bereiken.
stuur.Pm thks
TIME TO AC
RUN AS 1
ACT as one
With the horses come the flies.
-
- Preminiem
- Slagzin: Wie niet in staat is een fout te maken, is tot niets in staat.
Idd te duur!! Maar ik ben van plan om eens te horen bij de lokale zelfstandige. of we daar mss kunnen samen komen.Cpt.eddie schreef:Dju toch, dat hallucineren had ik nu precies net graag gedaan.RAFCgirl schreef:standje in het lopersdorp is tegen hallucinante prijzen. Zullen een andere verzamelplaats moeten zoeken.dre82 schreef:oei nog ni zoveel respons. ni er... ondertussen werken we haastig verder. en hebben we toch al wat op papier, morgen dat alles uitwerken. en dan gaan we op sponsor jacht. bijdeze wil ook vermelden.dan we toch aan minstens 100lopers willen bereiken.
stuur.Pm thks
TIME TO AC
RUN AS 1
ACT as one
Maar we zullen dat straks op de meeting wel bespreken.
We zitten niet stil.

-
- Preminiem
- Slagzin: Wie niet in staat is een fout te maken, is tot niets in staat.
Oei oei oei er staan wa foutjes in.dre82 schreef:oei nog ni zoveel respons. ni er... ondertussen werken we haastig verder. en hebben we toch al wat op papier, morgen dat alles uitwerken. en dan gaan we op sponsor jacht. bijdeze wil ook vermelden.dan we toch aan minstens 100lopers willen bereiken.
stuur.Pm thks
TIME TO AC
RUN AS 1
ACT as one

Tis maar me een half oog geschreven.
Sorry.
Voorstel/idee : als de owners proberen om minimaal 1 extra owner aan te brengen, wil ik daar wel een voorstel tot actie aan koppelen. Namelijk tegen een bepaalde datum (bv 28 februari) moeten we 1880 owners hebben waarna ik een extra bijdrage wil storten van 18,80 euro op rekening van AA1. Ik stel voor om er ineens een forumactie van te maken. Dus als het streefdoel tegen die bepaalde datum gehaald wordt, stort iedereen die mee wil doen vervolgens 18,80 euro.
Of zelfs nog beter : als er op die datum 2000 owners zijn, stort ik 20€. Zijn er 2140 owners, stort ik 21,40€ enz.
Als we dit met 50 man van het forum kunnen doen, levert dat toch zo'n 1000 euro extra op...
Of zelfs nog beter : als er op die datum 2000 owners zijn, stort ik 20€. Zijn er 2140 owners, stort ik 21,40€ enz.
Als we dit met 50 man van het forum kunnen doen, levert dat toch zo'n 1000 euro extra op...
-
- Banned User
Ge bedoelt dat zeker goed ze Erik, maar ik word er niet meteen wild van. Ge hebt het trouwens zelf gezegd in het vragentopic, het gaat om het aantal in de eerste plaats en dan pas om het ingezamelde bedrag. Ik geef toch liever wat meer betekenis aan een inzamelactie. Zelf ga ik ook niet op regelmatige basis liggen bijstorten omdat ik het even rustig aan moet doen.Erik schreef:Voorstel/idee : als de owners proberen om minimaal 1 extra owner aan te brengen, wil ik daar wel een voorstel tot actie aan koppelen. Namelijk tegen een bepaalde datum (bv 28 februari) moeten we 1880 owners hebben waarna ik een extra bijdrage wil storten van 18,80 euro op rekening van AA1. Ik stel voor om er ineens een forumactie van te maken. Dus als het streefdoel tegen die bepaalde datum gehaald wordt, stort iedereen die mee wil doen vervolgens 18,80 euro.
We kunnen ons beter focussen op events die ook steeds mee voor bekendheid zorgen doordat ook niet-owners daar naartoe kunnen komen. Daarnaast moeten we ons vooral concentreren op het overtuigen van de twijfelaars. Spreek ze aan, beantwoord mee hun vragen, ga er een pint mee drinken enz. Denk dat het veel nuttiger is daar je energie in te steken en AA1 op die manier te laten groeien. Vervolgens zullen de sponsors en centen nog wel volgen.
Je hebt gelijk, maar hebben soortgelijke acties in december niet mede gezorgd voor een boost qua aantal owners toen er tegen nieuwjaar de 1000ste owner bereikt ging worden..?thelawschoolkid schreef:Ge bedoelt dat zeker goed ze Erik, maar ik word er niet meteen wild van. Ge hebt het trouwens zelf gezegd in het vragentopic, het gaat om het aantal in de eerste plaats en dan pas om het ingezamelde bedrag. Ik geef toch liever wat meer betekenis aan een inzamelactie. Zelf ga ik ook niet op regelmatige basis liggen bijstorten omdat ik het even rustig aan moet doen.Erik schreef:Voorstel/idee : als de owners proberen om minimaal 1 extra owner aan te brengen, wil ik daar wel een voorstel tot actie aan koppelen. Namelijk tegen een bepaalde datum (bv 28 februari) moeten we 1880 owners hebben waarna ik een extra bijdrage wil storten van 18,80 euro op rekening van AA1. Ik stel voor om er ineens een forumactie van te maken. Dus als het streefdoel tegen die bepaalde datum gehaald wordt, stort iedereen die mee wil doen vervolgens 18,80 euro.
We kunnen ons beter focussen op events die ook steeds mee voor bekendheid zorgen doordat ook niet-owners daar naartoe kunnen komen. Daarnaast moeten we ons vooral concentreren op het overtuigen van de twijfelaars. Spreek ze aan, beantwoord mee hun vragen, ga er een pint mee drinken enz. Denk dat het veel nuttiger is daar je energie in te steken en AA1 op die manier te laten groeien. Vervolgens zullen de sponsors en centen nog wel volgen.
-
- Banned User
Niet de geldinzamelingen he. Maar wel dat mooi getal (1000) en mss ook de cadeaus (abo,...). Elke euro extra is een goede zaak, maar we moeten oppassen dat we niet als een bende ordinaire leurders overkomen. Er mag ook nog wel iets aangeboden worden, zoals een (symbolische) actie. Dat van den Danny bijvoorbeeld. Dat is ook gewoon geld storten, maar daar zit wel een mooi idee achter.Erik schreef:Je hebt gelijk, maar hebben soortgelijke acties in december niet mede gezorgd voor een boost qua aantal owners toen er tegen nieuwjaar de 1000ste owner bereikt ging worden..?thelawschoolkid schreef:Ge bedoelt dat zeker goed ze Erik, maar ik word er niet meteen wild van. Ge hebt het trouwens zelf gezegd in het vragentopic, het gaat om het aantal in de eerste plaats en dan pas om het ingezamelde bedrag. Ik geef toch liever wat meer betekenis aan een inzamelactie. Zelf ga ik ook niet op regelmatige basis liggen bijstorten omdat ik het even rustig aan moet doen.Erik schreef:Voorstel/idee : als de owners proberen om minimaal 1 extra owner aan te brengen, wil ik daar wel een voorstel tot actie aan koppelen. Namelijk tegen een bepaalde datum (bv 28 februari) moeten we 1880 owners hebben waarna ik een extra bijdrage wil storten van 18,80 euro op rekening van AA1. Ik stel voor om er ineens een forumactie van te maken. Dus als het streefdoel tegen die bepaalde datum gehaald wordt, stort iedereen die mee wil doen vervolgens 18,80 euro.
-
- Junior
- Slagzin: Het is allemaal van geen belang.
is er al een ACT as One pin ?
-
- Junior
ja, was onder andere te koop op de kerstmarktPirou schreef:is er al een ACT as One pin ?
Bruges is a f*cking shithole (Colin Farrell, 2008)
...en als owner krijg je die sowieso want zit in de ownerbox.dirty harry schreef:ja, was onder andere te koop op de kerstmarktPirou schreef:is er al een ACT as One pin ?
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
- Cpt.eddie
- Top voetballer
- Slagzin: thou shalt not have no idea.
De vraag is dan: wanneer?bCnkO schreef:...en als owner krijg je die sowieso want zit in de ownerbox.dirty harry schreef:ja, was onder andere te koop op de kerstmarktPirou schreef:is er al een ACT as One pin ?

With the horses come the flies.
Ik voel een pronostiekske t.v.v. ACT as ONE komen?Cpt.eddie schreef:De vraag is dan: wanneer?bCnkO schreef:...en als owner krijg je die sowieso want zit in de ownerbox.dirty harry schreef:ja, was onder andere te koop op de kerstmarktPirou schreef:is er al een ACT as One pin ?

Too little too late.
-
- Kadet
Een idee om eens in een andere sponsor-vijver te vissen.
Een paar grote Belgische firma's die ook in 1880 opgericht zijn, vieren dit jaar, net als wij hopelijk, de 135ste verjaardag
Bekaert
Beyers Koffie Puurs
Maes Pils
Allicht zijn er nog meer
Misschien hebben die wel interesse in een sponsering van Act as 1 ? Als we een beetje inspelen op het sentiment dat we samen met hen toch één van de oudste bestaande bedrijevn/organisaties zijn en dat we daar trots mloeten op zijn, enz.
Ik wil gerust zelf mee het initiatief nemen om die mensen aan te spreken - is er overigens al briefpapier met het logo van Act as 1 ? (een brief is misschien stijlvoller dan een mail, die men toch vaak onmiddellijk delete)
Een paar grote Belgische firma's die ook in 1880 opgericht zijn, vieren dit jaar, net als wij hopelijk, de 135ste verjaardag
Bekaert
Beyers Koffie Puurs
Maes Pils
Allicht zijn er nog meer
Misschien hebben die wel interesse in een sponsering van Act as 1 ? Als we een beetje inspelen op het sentiment dat we samen met hen toch één van de oudste bestaande bedrijevn/organisaties zijn en dat we daar trots mloeten op zijn, enz.
Ik wil gerust zelf mee het initiatief nemen om die mensen aan te spreken - is er overigens al briefpapier met het logo van Act as 1 ? (een brief is misschien stijlvoller dan een mail, die men toch vaak onmiddellijk delete)
Dit onderwerp staat op de agenda voor maandag.antwerp4ever schreef:Een idee om eens in een andere sponsor-vijver te vissen.
Bekaert
Beyers Koffie Puurs
Maes Pils
Allicht zijn er nog meer
Als je je hiervoor wil inzetten mag je mij ook altijd een pb sturen, aangezien daar nog wat researchwerk te doen is.
Vooraleer deze bedrijven te benaderen kan je best even overleggen met de cel sales.
Aangezien den Trib. 2 gekend staat voor het algemeen hoge verbruik van alcoholische dranken: reken daar ook maar Filliers bij. Die zijn ook van 1880peter1880 schreef:Dit onderwerp staat op de agenda voor maandag.antwerp4ever schreef:Een idee om eens in een andere sponsor-vijver te vissen.
Bekaert
Beyers Koffie Puurs
Maes Pils
Allicht zijn er nog meer
Als je je hiervoor wil inzetten mag je mij ook altijd een pb sturen, aangezien daar nog wat researchwerk te doen is.
Vooraleer deze bedrijven te benaderen kan je best even overleggen met de cel sales.

-
- Kadet
Ik heb een offerte liggen voor een papierslag. Misschien méér op de maat van de scouts? Ik denk toch dat zoiets potentieel heeft. Er kan een container geplaatst worden rond de Bosuil voor 2 weken, gratis. Per ton papier krijg je 60 euro. Een samenwerking met de jeugd is bij dergelijke actie's ook een must, zodat we onze community verder kunnen versterken.
Slecht idee?
Slecht idee?
Prima idee! Zou het niet hier zetten, maar doorsturen naar info@actasone.be . Succes!wem-be-ley schreef:Ik heb een offerte liggen voor een papierslag. Misschien méér op de maat van de scouts? Ik denk toch dat zoiets potentieel heeft. Er kan een container geplaatst worden rond de Bosuil voor 2 weken, gratis. Per ton papier krijg je 60 euro. Een samenwerking met de jeugd is bij dergelijke actie's ook een must, zodat we onze community verder kunnen versterken.
Slecht idee?
-
- Kadet
Klaar.Benklak schreef:Prima idee! Zou het niet hier zetten, maar doorsturen naar info@actasone.be . Succes!wem-be-ley schreef:Ik heb een offerte liggen voor een papierslag. Misschien méér op de maat van de scouts? Ik denk toch dat zoiets potentieel heeft. Er kan een container geplaatst worden rond de Bosuil voor 2 weken, gratis. Per ton papier krijg je 60 euro. Een samenwerking met de jeugd is bij dergelijke actie's ook een must, zodat we onze community verder kunnen versterken.
Slecht idee?
Als er mensen zijn die ervaring hebben bij de organisatie van zo'n papierslag, laat iets weten aub.
-
- Banned User
Klein ideeke que publiciteitsmateriaal voor sociale media, zou iemand die leuke slogan met 'keep calm and ...' kunnen aanvullen met 'join ACT As 1!'
Zeker wel toepasselijk nu in tijden van licentieproblemen en de vordering van Wauters. Is iets leuk om te gebruiken op facebook enz.
Maar zelf ben ik niet zo creatief, ik kan enkel 'paint' gebruiken
Zeker wel toepasselijk nu in tijden van licentieproblemen en de vordering van Wauters. Is iets leuk om te gebruiken op facebook enz.

http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/thelawschoolkid schreef:Klein ideeke que publiciteitsmateriaal voor sociale media, zou iemand die leuke slogan met 'keep calm and ...' kunnen aanvullen met 'join ACT As 1!'
Hiermee kan je die 'Keep calm' plaatjes maken
-
- Kadet
- Slagzin: coyr
antwerp4ever schreef:Een idee om eens in een andere sponsor-vijver te vissen.
Bekaert
Beyers Koffie Puurs
Maes Pils
Allicht zijn er nog meer
heb de Karel Beyers nog in het 1ste elftal weten lopen.
en nadien heeft die ook wat geld erin gestoken...
om nadien gedegouteerd af te druipen
hoe kan het anders.
misschien dat hij voor AA1 inderdaad nog wel wat wil doen?