Hoe zit dat met het gebruik van het stadion ?
Wie is de officiële exploitant van het stadion ? Ik neem aan de NV stadion Antwerp ? Dus met die Verhoydonck Francis overeenkomen om een dag het stadion te gebruiken :
Is het niet in laatste instantie mogelijk om nen benefiet - concert te houden in ons eigen stadion; licht en geluid en dergelijke daar moet de stad maar in tussenkomen die hebben daar ne schone verhuur in of geregeld da licht en geluid met ne sponsor (en in tegen ruil mag die volgend jaar op de tenuekes staan ofzo... lijkt me ne schonen deal). Want daar gaat het schoentje precies wel wa wringen het bosuilstadion verzorgen van kwalitatief geluid.
Desnoods late geen zangers optreden maar laat ge een paar talentvolle dj's nota bene Antwerp supporters optreden. Natuurlijk gene DJ RUDY of ne CAPSLOCK

( = geen kosten )
Of Artiesten daar moeten Erik Van Looy of Tom Waes maar eens voor zorgen ( want die mannen maken ook niet veel aanstalten precies om in actie te schieten, 't is tijd.. ), die kunnen eventueel het voorprogramma nog verzorgen ook sé.
Het moet geen grote show met tsjingel, tsjangel muziek zijn of dergelijke less is more en zeker niet voor een reddingsactie. Da ge daar vergunningen voor nodig hebt dat moeten we dan maar met BDW onderhandelen; dat die is voor 1 keer zijn ogen dichtknijpt.
Al denk ik dat er niet teveel vergunning nodig is op Sabbam en billijke vergoedingen na en her en der wa verzekeringen ( maar eventueel laat ge dat toch sponsoren en die krijgen in tegenruil naam visibiliteit op weet ik veel wat gedurende het stadion. Antwerp - bedrijven die mee aan de redding kunnen werken, die zijn voor zoiets zéker bereid, lijkt me.)
Nu als ge het niet in orde krijgt met u zit plaatsen laat ze dan op het terrein staan hé. Zet een podia voor den bokaal. Of een deel bv enkel op tribune III.
Dan leert de rekensom mij :
Gemoet mikken op 10 000 man ( niet onhaalbaar ). Als er deze zaterdag 5000 man zat da's al den helft.... als die komen is da ook goed hé d'office.
gevraagd 40 euro inkom da's nog schappelijk, 40 euro als supporter om u club te redden moet iedereen toch zien zitten.
400 000 euro voor inkom. ( uiteraard min u belastingen en min u onkosten, maar ik denk niet dat die veel zullen zijn ) hebde bekan voor 50 % u project gefinancierd.
RAFC Management, ik weet niet in hoeverre zij recht hebben op de inkomsten van den drank ? Is dit een recht op alle activiteiten die in het stadion gebeuren, vind ik nergens terug in de publicaties ?
Want stel nu gehebt ook de inkomsten van den drank op u, en die 10 000; als die er pakt allemaal 3 drinken dat helpt ook hé.
Al zal dit niet realistisch zijn zeker ?