dannyb schreef:Vandaag op de weegschaal gestaan 19 kilo eraf .
Bovenop de 12 of in totaal? In ieder geval zeer sterk bezig man!
In totaal natuurlijk. Hoe denk je 19 kilo of te vallen op 1 maand tijd?
Die mens heeft nog iets anders te doen dan sporten hé.
Fantastische prestatie Danny.
In het begin gaat dit altijd wat sneller, maar sowieso een beresterke prestatie. Nu al 19 van de beoogde (minimum) 35 kilo eraf, dat gaat ons nog wat meer geld kosten. Zo moet dat
Sterke numero dat ge aan het opvoeren zijt Danny. In de eerste plaats voor jezelf maar we zijn bij ACT enorm blij met zo'n positief verhaal en uw doorzettingsvermogen. Daar identificeren we ons graag mee!
1 keer per maand word gewicht doorgegeven .Dus nog even geduld .Ik wil jullie wel melden dat ik dit jaar nog geen pint heb gedronken en nog aardappelen , Pasta en rijst .
Je kan vele vrouwen ,auto's , huizen hebben maar je hebt maar een club
dannyb schreef:1 keer per maand word gewicht door gegeven .Dus nog even geduld .Ik jullie wel melden dat ik dit jaar nog geen pint heb gedronken en nog aardappelen , Pasta en rijst .
Kvind het prachtig. Iedereen kan op zijn manier zijn steentje/kilootjes bijdragen.
Wat een miserie is dat met onze club .Toch nog een beetje goed nieuws voor mij .In de maand maart ben ik toch nog 6 kg kwijt gespeeld .Dus in totaal is er 25 kg af
Je kan vele vrouwen ,auto's , huizen hebben maar je hebt maar een club
Goed dat ge hier post Danny. Was de rappel van ACT al uit het oog verloren. Het grootste nadeel aan dat overal uw mails binnenhalen via gsm, ge leest dat en vergeet dan over te schrijven wanneer ge tijd hebt. Bij deze is het gebeurd.
dannyb schreef:Wat een miserie is dat met onze club .Toch nog een beetje goed nieuws voor mij .In de maand maart ben ik toch nog 6 kg kwijt gespeeld .Dus in totaal is er 25 kg af
[goed]
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
dannyb schreef:Wat een miserie is dat met onze club .Toch nog een beetje goed nieuws voor mij .In de maand maart ben ik toch nog 6 kg kwijt gespeeld .Dus in totaal is er 25 kg af
Als de poort aan de kant van de seats effectief gesloten blijft kunnen we als vorm protest nog altijd den Danny tussen de tralies duwen.
Moet ondertussen vlot lukken.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
dannyb schreef:Vandaag 1 mei .Mag ik mij zelf een klein applauske geven .-7 Kilo op 200 gram na .Dus weeg nu 124,3 kilo .Bedankt voor jullie steun jullie zijn top .
Gij zijt top. Iedereen een hoedje af!
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)