Recreatief Shotterkas Tornooi (27/02/2015)
Moderator: Moderator Team
Re: Recreatief Shotterkas Tornooi (27/02/2015)
Het toernooi was geslaagd en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Uiteindelijk afgehaspeld met 19 ploegen (2 ploegen niet komen opdagen).
Er waren 2 competitieploegen bij en die hebben logischerwijze de finale gespeeld. Voorts denk ik dat het niveau redelijk compatibel was. Buiten Middellijn Telt Ni en Team Extremité Superbité (die de pech hadden in de poule met 4 te zitten en hun tegenstander voor de rankingwedstrijd na de poules al het hazepad had gekozen) heeft elke ploeg 4 tot 7 wedstrijden kunnen spelen.
Iedereen leek zich ook oprecht te vermaken. Enige minpunt was dat er buiten de deelnemers niet zoveel volk aanwezig was.
Ziehier nog het eindklassement:
1 Zat en Onderwegen
2 Kenny en Bart
3 B52's
4 World Champ Simultaan Patten
5 Geeft Die Manne 2 Duvels van den Baas
6 Ibrahima Yattara
7 De Salamander!
8 Patje Boem Boem
9 Voorced
10 Kleir
11 Watteuh
12 Midellijn Telt NI
13 Sofia Is Een Wasproduct
14 Stevie G
15 Team Extremité Superbité
16 PloegVantStad
17 Vickskes
18 Shottis In De Goal
19 Piet Pienter en Bert Bibber
Dank aan alle aanwezigen en alle helpers!
Uiteindelijk afgehaspeld met 19 ploegen (2 ploegen niet komen opdagen).
Er waren 2 competitieploegen bij en die hebben logischerwijze de finale gespeeld. Voorts denk ik dat het niveau redelijk compatibel was. Buiten Middellijn Telt Ni en Team Extremité Superbité (die de pech hadden in de poule met 4 te zitten en hun tegenstander voor de rankingwedstrijd na de poules al het hazepad had gekozen) heeft elke ploeg 4 tot 7 wedstrijden kunnen spelen.
Iedereen leek zich ook oprecht te vermaken. Enige minpunt was dat er buiten de deelnemers niet zoveel volk aanwezig was.
Ziehier nog het eindklassement:
1 Zat en Onderwegen
2 Kenny en Bart
3 B52's
4 World Champ Simultaan Patten
5 Geeft Die Manne 2 Duvels van den Baas
6 Ibrahima Yattara
7 De Salamander!
8 Patje Boem Boem
9 Voorced
10 Kleir
11 Watteuh
12 Midellijn Telt NI
13 Sofia Is Een Wasproduct
14 Stevie G
15 Team Extremité Superbité
16 PloegVantStad
17 Vickskes
18 Shottis In De Goal
19 Piet Pienter en Bert Bibber
Dank aan alle aanwezigen en alle helpers!
Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
Ik had nog willen afkomen maar wegens het winnen van de zuipprijs op ne kwis was dat geen optie meer 

Sterk!Toerisje schreef:Ik had nog willen afkomen maar wegens het winnen van de zuipprijs op ne kwis was dat geen optie meer
Dat is nu eens een waterdicht excuus vind ik

Roads? Where we are going we don't need roads. (Doc Brown)
Nogmaals dank aan alle deelnemers, supporters, vrijwilligers en andere aanwezigen om er een leuke en ontspannende avond van te maken! Uiteraard ook een grote dank aan den Benklak om zijn café ter beschikking te stellen en aan Thissen om de shotterkassen te voorzien.
Wij zijn blij jullie te kunnen melden dat het tornooi ruim 600 euro heeft opgebracht t.v.v. AA1.
Wij zijn blij jullie te kunnen melden dat het tornooi ruim 600 euro heeft opgebracht t.v.v. AA1.
-
- Banned User
De spits in mijn ploegske wilt ook owner worden se. Die hebben we finaal bewerkt tijdens het tornooi! Blijven zaken organiseren. Is een uitstekend middel om nieuwe mensen te betrekken, naast de road shows.
Leuk om te horen!thelawschoolkid schreef:De spits in mijn ploegske wilt ook owner worden se. Die hebben we finaal bewerkt tijdens het tornooi! Blijven zaken organiseren. Is een uitstekend middel om nieuwe mensen te betrekken, naast de road shows.
Events zijn inderdaad niet exclusief voor owners, iedereen is welkom. Binnenkort zal er weer een picnic zijn, daar kan je met het hele gezin een fijne middag beleven of je nu owner, sympathisant bent of gewoon zin hebt in ne picnic...
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!
Opnieuw op Park Spoor Noord? Was tof!
Ik heb er zelf nog niet al te veel van gehoord, dus geen idee. Was toen idd heel tof en je kon er je broek niet aan scheuren. Sowieso opnieuw present.poller1 schreef:Opnieuw op Park Spoor Noord? Was tof!
Rechtstaan en zingen!
Ni zagen, zingen!
Ni zagen, zingen!