Yellis52 schreef:Dank, alweer een prangende vraag opgelostRAFCgirl schreef:Ja want daar sta ik weer bangelijk goe op... Ik heb de Kobe zijn t-shirt nog, het gerucht gaat dat ik het op de vloer van mijn slaapkamer vond maar van horen zeggen hoorde veel liegen he. Als ge meegelopen hebt hebt ge uw loopnummer en/of act-shirt van mij gekregen. En anders, ik ben diegene die precies iets interessanters int oog had
als ik het goed heb staat er dan achter u nen atleet met niet veel haar en nen baard, ik vraag me echter wel een beetje af wat voor interessants die mens rechts van hem int oog had, doeme toch...ik sukkel van het ene mysterie in het andere
Run as One 26/04/2015
Moderator: Moderator Team
-
RAFCgirl
- Eerste Elftal

- Berichten: 6345
- Lid geworden op: 11 sep 2004 11:46
- Slagzin: And you call yourself a man?!
Re: Run as One 26/04/2015
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
Re: Run as One 26/04/2015
Mooie prestatie vind ik dat, vooral als je weet dat we zowat de enige tent op het paviljoen hadden waar sigaretten doemp uit gestoomd kwamRAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
Volgend jaar nog beter doen met nog meer doemp
-
janssens
- Top voetballer

- Berichten: 29516
- Lid geworden op: 03 apr 2007 19:03
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
- Locatie: Antwerpen
Re: Run as One 26/04/2015
Niet slecht. We klopten onder meer Katoennatie, de KU Leuven, BMW, Decathlon, Bayer, GVA en de lokale politie van Antwerpen. En één loper in de top 100.RAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
It's a free ride when you've already paid
- zorro
- Top voetballer

- Berichten: 17904
- Lid geworden op: 29 apr 2005 14:28
- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
- Locatie: Deurne
Re: Run as One 26/04/2015
Als den Dokker en ik nu nog niet hadden meegelopen was je los 2de geweestjanssens schreef:Niet slecht. We klopten onder meer Katoennatie, de KU Leuven, BMW, Decathlon, Bayer, GVA en de lokale politie van Antwerpen. En één loper in de top 100.RAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
-
rooien dokker
- Top voetballer

- Berichten: 14205
- Lid geworden op: 17 jan 2007 22:25
- Locatie: Wommelgem
Re: Run as One 26/04/2015
zorro schreef:Als den Dokker en ik nu nog niet hadden meegelopen was je los 2de geweestjanssens schreef:Niet slecht. We klopten onder meer Katoennatie, de KU Leuven, BMW, Decathlon, Bayer, GVA en de lokale politie van Antwerpen. En één loper in de top 100.RAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
- Antwerp Jood
- Kadet

- Berichten: 308
- Lid geworden op: 05 dec 2013 16:04
Re: Run as One 26/04/2015
Het rare is dat ik nu ik zelf ook geen berichten meer kan sturen. Dat enveloppe-symbool is zelfs verdwenen.Red_G92 schreef:Wij kunnen jou geen privéberichten sturen. Heel vreemd. We proberen zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.Red_G92 schreef:Even off-topic: Kan je eens kijken of je pb inbox vol zit? Wij kunnen je namelijk geen pb's verzenden. Probeer in dat geval wat berichten te verwijderen uit je inbox zodat je weer pb's kan ontvangen. Graag een reactie op dit bericht als dit uitgevoerd is.Antwerp Jood schreef:Proficiat aan alle lopers!
Ik heb heel wat ACT'ers zien voorbijkomen en uiteraard toegejuicht
Moderator team
Enig idee hoe dit komt?
-
Red_G92
- Moderator

- Berichten: 8468
- Lid geworden op: 09 mei 2008 16:58
- Slagzin: It ain't over till it's over
- Locatie: Merksem
Re: Run as One 26/04/2015
We werken eraan. Ik heb de Webmaster gecontacteerd. Zelf zien we geen abnormale dingen aan je profiel. Bijzonder vreemd. Ik houd je zeker op de hoogte!Antwerp Jood schreef:Het rare is dat ik nu ik zelf ook geen berichten meer kan sturen. Dat enveloppe-symbool is zelfs verdwenen.Red_G92 schreef:Wij kunnen jou geen privéberichten sturen. Heel vreemd. We proberen zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.Red_G92 schreef:Even off-topic: Kan je eens kijken of je pb inbox vol zit? Wij kunnen je namelijk geen pb's verzenden. Probeer in dat geval wat berichten te verwijderen uit je inbox zodat je weer pb's kan ontvangen. Graag een reactie op dit bericht als dit uitgevoerd is.Antwerp Jood schreef:Proficiat aan alle lopers!
Ik heb heel wat ACT'ers zien voorbijkomen en uiteraard toegejuicht
Moderator team
Enig idee hoe dit komt?
Antwerp? Dat is liefde, porno en drugs tegelijk!
-
Yellis52
- Reserve speler

- Berichten: 4437
- Lid geworden op: 16 jul 2013 21:39
- Slagzin: Niet jambon maar hesp
Re: Run as One 26/04/2015
Om 04h 17 op het forum zitten, da's straf
Ik ben een fantast (verneem ik van De Frol).
Is dat pijnlijk??? Ik heb niet bepaald de indruk…
Is dat pijnlijk??? Ik heb niet bepaald de indruk…
Re: Run as One 26/04/2015
Dat ben ik!janssens schreef:Niet slecht. We klopten onder meer Katoennatie, de KU Leuven, BMW, Decathlon, Bayer, GVA en de lokale politie van Antwerpen. En één loper in de top 100.RAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
Jammer dat ik niet mee op de foto kon, ik was blijkbaar niet in de buurt toen die werd genomen...
-
RAFCgirl
- Eerste Elftal

- Berichten: 6345
- Lid geworden op: 11 sep 2004 11:46
- Slagzin: And you call yourself a man?!
Re: Run as One 26/04/2015
In afwachting van mijn eigen topic zet ik het al ff hier. Wie zich geroepen voelt mij extra aan te moedigen op de dodentocht tot een goed einde te brengen, uiteraard ten voordele van act http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht
#RUNasONE http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht #ACTasONE
- redphilly
- Top voetballer

- Berichten: 11234
- Lid geworden op: 04 jul 2005 12:12
- Locatie: Burcht
- Contacteer:
Re: Run as One 26/04/2015
Zijn er nog mensen die meedoen aan de Havenrun en/of halve marathon Linkeroever?
- zorro
- Top voetballer

- Berichten: 17904
- Lid geworden op: 29 apr 2005 14:28
- Slagzin: Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off
- Locatie: Deurne
Re: Run as One 26/04/2015
Bij mij is het lopen helemaal stilgevallen door de geboorte van de zoon.redphilly schreef:Zijn er nog mensen die meedoen aan de Havenrun en/of halve marathon Linkeroever?
Ik weet wel dat van het forum Ozz-ama de havenrun zal lopen.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
Re: Run as One 26/04/2015
Ik doe mee aan de halve van Linkeroever!redphilly schreef:Zijn er nog mensen die meedoen aan de Havenrun en/of halve marathon Linkeroever?
-
redlezz
- Preminiem

- Berichten: 236
- Lid geworden op: 09 jul 2007 18:10
- Slagzin: Sex Antwerp and rock and roll !
- Locatie: DEURNE
Re: Run as One 26/04/2015
janssens schreef:Fijne dag gehad, en volgend jaar maak ik tijd om de picknick vooraf mee te doen.
Bedankt ook aan Rafc girl en de anderen die de zaken prima hadden georganisserd.
Quote van de dag: "Vive la Belgique", toen de N-VA-delegatie voorbijkwam. (ik was het niet!).
En we staan met de groepsfoto in de gazet.
In Belgie bestaan maar 2 goei ploegen!!
Den AANTWAAREP !!!!!! en de reserven van den AANTWAAREP !!!!
Den AANTWAAREP !!!!!! en de reserven van den AANTWAAREP !!!!
-
redlezz
- Preminiem

- Berichten: 236
- Lid geworden op: 09 jul 2007 18:10
- Slagzin: Sex Antwerp and rock and roll !
- Locatie: DEURNE
Re: Run as One 26/04/2015
zorro schreef:Onderaan, 2de van rechts. Die met dien baardYellis52 schreef:'T zien er op het eerste zicht allemaal doodnormale mensen uit, helemaal niet het scum waar we doorgaans voor doorgaan...buitenbeentje schreef:
Dikke proficiat !!!
Vroeg me bij het zien van de foto nog af..wie van de dames is nu eigenlijk rafcgirl ?? :![]()
Nee, ik weet het, maar laat ze er zelf maar voor uit komen.
Da zie er inderdaad wel ne rare uit .Ze moeten bij Act hun selectieprocedure gaan opschroeven
In Belgie bestaan maar 2 goei ploegen!!
Den AANTWAAREP !!!!!! en de reserven van den AANTWAAREP !!!!
Den AANTWAAREP !!!!!! en de reserven van den AANTWAAREP !!!!
- redphilly
- Top voetballer

- Berichten: 11234
- Lid geworden op: 04 jul 2005 12:12
- Locatie: Burcht
- Contacteer:
Re: Run as One 26/04/2015
Net de Havenrun gelopen en nog zeker 3 andere mensen gezien en met een Act shirt.
Re: Run as One 26/04/2015
Kobe Ilsen liep ook mee maar zonder t-shirt. Ik heb jou gezien en nog iemand met een wedstrijdshirt.redphilly schreef:Net de Havenrun gelopen en nog zeker 3 andere mensen gezien en met een Act shirt.
- redphilly
- Top voetballer

- Berichten: 11234
- Lid geworden op: 04 jul 2005 12:12
- Locatie: Burcht
- Contacteer:
Re: Run as One 26/04/2015
Mark Van Der Linden ben ik ook tegengekomen .Lezer schreef:Kobe Ilsen liep ook mee maar zonder t-shirt. Ik heb jou gezien en nog iemand met een wedstrijdshirt.redphilly schreef:Net de Havenrun gelopen en nog zeker 3 andere mensen gezien en met een Act shirt.
- redphilly
- Top voetballer

- Berichten: 11234
- Lid geworden op: 04 jul 2005 12:12
- Locatie: Burcht
- Contacteer:
Re: Run as One 26/04/2015
Morgen Linker Oevert 10 of 21 km.
-
a dream in red and white
- Scholier

- Berichten: 598
- Lid geworden op: 11 feb 2007 20:39
- Locatie: Stabroek
-
a dream in red and white
- Scholier

- Berichten: 598
- Lid geworden op: 11 feb 2007 20:39
- Locatie: Stabroek
Re: Run as One 26/04/2015
Nog act lopers dat morgen meedoen?a dream in red and white schreef:https://www.antwerpen.be/nl/info/5652e2 ... rmste-stad
- redphilly
- Top voetballer

- Berichten: 11234
- Lid geworden op: 04 jul 2005 12:12
- Locatie: Burcht
- Contacteer:
Re: Run as One 26/04/2015
Jammer genoeg niet. Voorlopig loopverbod van den dokter.a dream in red and white schreef:Nog act lopers dat morgen meedoen?a dream in red and white schreef:https://www.antwerpen.be/nl/info/5652e2 ... rmste-stad
Re: Run as One 26/04/2015
Gaat Act dit jaar weer meelopen met de 10 miles of nog niet beslist?
-
a dream in red and white
- Scholier

- Berichten: 598
- Lid geworden op: 11 feb 2007 20:39
- Locatie: Stabroek
Re: Run as One 26/04/2015
Hoop van wel, zal er is voor mailen !Nick__C schreef:Gaat Act dit jaar weer meelopen met de 10 miles of nog niet beslist?
-
janssens
- Top voetballer

- Berichten: 29516
- Lid geworden op: 03 apr 2007 19:03
- Slagzin: Is it just me, or is it getting crazier out there?
- Locatie: Antwerpen
Re: Run as One 26/04/2015
Ga dit keer passen, aangezien het samenvalt met de uitmatch op Union. Tenzij die nog verplaatst zou worden.Nick__C schreef:Gaat Act dit jaar weer meelopen met de 10 miles of nog niet beslist?
It's a free ride when you've already paid

