RAFCgirl schreef:Ja want daar sta ik weer bangelijk goe op... Ik heb de Kobe zijn t-shirt nog, het gerucht gaat dat ik het op de vloer van mijn slaapkamer vond maar van horen zeggen hoorde veel liegen he . Als ge meegelopen hebt hebt ge uw loopnummer en/of act-shirt van mij gekregen. En anders, ik ben diegene die precies iets interessanters int oog had
Dank, alweer een prangende vraag opgelost
als ik het goed heb staat er dan achter u nen atleet met niet veel haar en nen baard, ik vraag me echter wel een beetje af wat voor interessants die mens rechts van hem int oog had, doeme toch...ik sukkel van het ene mysterie in het andere
RAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
Mooie prestatie vind ik dat, vooral als je weet dat we zowat de enige tent op het paviljoen hadden waar sigaretten doemp uit gestoomd kwam .
RAFCgirl schreef:Nog even melden dat we van de 300 bedrijven die meededen een mooie 39ste plaats scoorden. Onze sponsor sportoase deed het net iets beter door 2des te eindigen
Niet slecht. We klopten onder meer Katoennatie, de KU Leuven, BMW, Decathlon, Bayer, GVA en de lokale politie van Antwerpen. En één loper in de top 100.
I dared to ask for sunshine, and I got World War III
Niet slecht. We klopten onder meer Katoennatie, de KU Leuven, BMW, Decathlon, Bayer, GVA en de lokale politie van Antwerpen. En één loper in de top 100.
Als den Dokker en ik nu nog niet hadden meegelopen was je los 2de geweest
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
Als den Dokker en ik nu nog niet hadden meegelopen was je los 2de geweest
daar is iets ,volgend jaar extra ons best doen...is ne keer gaan trainen en den dag ervoor niks drinken
Antwerp Jood schreef:Proficiat aan alle lopers!
Ik heb heel wat ACT'ers zien voorbijkomen en uiteraard toegejuicht
Even off-topic: Kan je eens kijken of je pb inbox vol zit? Wij kunnen je namelijk geen pb's verzenden. Probeer in dat geval wat berichten te verwijderen uit je inbox zodat je weer pb's kan ontvangen. Graag een reactie op dit bericht als dit uitgevoerd is.
Moderator team
Wij kunnen jou geen privéberichten sturen. Heel vreemd. We proberen zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.
Het rare is dat ik nu ik zelf ook geen berichten meer kan sturen. Dat enveloppe-symbool is zelfs verdwenen.
Enig idee hoe dit komt?
Antwerp Jood schreef:Proficiat aan alle lopers!
Ik heb heel wat ACT'ers zien voorbijkomen en uiteraard toegejuicht
Even off-topic: Kan je eens kijken of je pb inbox vol zit? Wij kunnen je namelijk geen pb's verzenden. Probeer in dat geval wat berichten te verwijderen uit je inbox zodat je weer pb's kan ontvangen. Graag een reactie op dit bericht als dit uitgevoerd is.
Moderator team
Wij kunnen jou geen privéberichten sturen. Heel vreemd. We proberen zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.
Het rare is dat ik nu ik zelf ook geen berichten meer kan sturen. Dat enveloppe-symbool is zelfs verdwenen.
Enig idee hoe dit komt?
We werken eraan. Ik heb de Webmaster gecontacteerd. Zelf zien we geen abnormale dingen aan je profiel. Bijzonder vreemd. Ik houd je zeker op de hoogte!
Dat ben ik!
Jammer dat ik niet mee op de foto kon, ik was blijkbaar niet in de buurt toen die werd genomen...
In afwachting van mijn eigen topic zet ik het al ff hier. Wie zich geroepen voelt mij extra aan te moedigen op de dodentocht tot een goed einde te brengen, uiteraard ten voordele van act http://www.we.actasone.be/fundraising/dodentocht