rooien dokker schreef:Krijg je nog een bevestigingsmail waar je moet op storten?
Die krijg je nog van rafcgirl P.
Hola , thanks ga deze week nog proberen voor 2...toch precies al een stevig hoopje
Ik ga vooral volk proberen te mobiliseren voor de picknick en de BBQ.
Als ik de 10miles deftig uitloop ga ik me volvreten en zuipen 's avonds
Ik heb wel gezien dat de BBQ start om 16u. De eerste wave van de 10 miles start om 15u als ik me niet vergis.
Dan telkens een half uur verder.
Lijkt me dus moeilijk te combineren.
Moeten we ons zorgen maken? We vragen het aan een expert!
rooien dokker schreef:Krijg je nog een bevestigingsmail waar je moet op storten?
Die krijg je nog van rafcgirl P.
Hola , thanks ga deze week nog proberen voor 2...toch precies al een stevig hoopje
Ik ga vooral volk proberen te mobiliseren voor de picknick en de BBQ.
Als ik de 10miles deftig uitloop ga ik me volvreten en zuipen 's avonds
Ik heb wel gezien dat de BBQ start om 16u. De eerste wave van de 10 miles start om 15u als ik me niet vergis.
Dan telkens een half uur verder.
Lijkt me dus moeilijk te combineren.
Beetje spijitg voor mij ook die combinatie..pic nic kan ik misschien meepakken maar bbq is redelijk moeilijk.Is 1pakket precies..
rooien dokker schreef:Heb nog kandidaten,klopt het dat sportoase een deel naar act gaat doneren naargelang het aantal deelnemers?
De 25 euro inschrijving stort sportoase terug op rekening van act.
Das ne mooien deal.
Op dit moment zitten we ongeveer op 55 lopers.
Wat niet slecht is , maar 100 zou een mooi getal zijn.
rooien dokker schreef:Heb nog kandidaten,klopt het dat sportoase een deel naar act gaat doneren naargelang het aantal deelnemers?
De 25 euro inschrijving stort sportoase terug op rekening van act.
Das ne mooien deal.
Op dit moment zitten we ongeveer op 55 lopers.
Wat niet slecht is , maar 100 zou een mooi getal zijn.
Prachtig initiatief, geweldig aantal deelnemers en de randanimatie belooft veel. Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn. De vrouw had blijkbaar al lang een weekend geboekt en bij forfait kan ik mijn huissleutel afdragen, hetgeen ik, gelet op mijn frequente uithuizigheid, nog zou kunnen duiden.
There's no fucking reason--here's my point, Dude--there's no fucking reason--
a dream in red and white schreef:Ik loop de marathon mee. Zou het mogelijk zijn om mijn t-shirt bij de match tegen Bergen ergens te kunnen ophalen?
Ik heb deze praktische info gevonden:
Beste lopers,
Nog even en het is zover. Graag ontvangen wij jullie 26 april aan de tent van sportoase voor het ophalen van jullie startnummers en tshirts. We bevinden ons op ongeveer 400m van de start. De starttijden zijn als volgt:
5K run; 12u
10miles; 15:00-15:30-16:00 (het startuur wordt toegewezen op basis van de geschatte eindtijd en zal later worden meegedeeld)
Mogen wij jullie vragen om uw startnummer en shirt 1 uur op voorhand af te halen?
Na het lopen zijn jullie opnieuw welkom in onze tent voor een drankje en een sportsnack.
adres; Linkeroever (thonetlaan, 2050 Antwerpen)
meer info; 10 miles
Voor verdere vragen mag je ons gerust contacteren en natuurlijk hopen wij jullie ook te zien op onze beach-picknick en BBQ.
Groetjes en tot dan!